Prístup na túto stránku majú len registrovaní návštevníci

Registrácia je zadarmo, odkaz nájdeš nižšie ;-)

Tvoja e-mailová adresa

Tvoje heslo

alebo sa prihlás cez facebook/ twitter

Späť na klasické prihlásenie

Nevieš si spomenúť na svoje heslo? Získaj nové na tejto stránke!

Ešte nie si zaregistrovaná? Registruj sa zdarma TU.

VIANOČNÝ DARČEK!

Máš od nás PREMIUM členstvo zadarmo až do 26.12.2015 do polnoci. Aby si stihla aspoň trošku spáliť tie vianočné koláčiky ;-)

Prajeme príjemné cvičenie :-)

Fitshaker tím

Ukončenie testu

Naozaj chceš predčasne ukončiť test? Nezistíš tak, aké cvičenie je pre teba najlepšie.

Naozaj chceš vynulovať svoje štatistiky?

Kliknutím na Áno zmažeš štatistiky – deň cvičenia, odcvičené hodiny a spálené kalórie.

Chceš si zmeniť program?

Momentálne máš nastavený program . Chceš ho zmeniť na program Zdravé raňajky od pondelka do nedele?

Zdravé raňajky od pondelka do nedele

Vytlačiť

Tiež patríš k tým, ktorí nedajú na raňajky dopustiť? Máš rada raňajkové kaše, vajíčka na mnoho spôsobov, nátierky, domáce pečivo, ale aj sladké raňajky ako lievance či vafle? Keď nemáš čas vymýšľať si na každý deň niečo nové, pozri si našu inšpiráciu od pondelka do nedele.

PONDELOK: Pomarančová kaša so škoricou

Doba prípravy: cca 15 minút

K zime patrí exotické ovocie oveľa viac ako v inú časť roka. Chuť a vôňa pomarančov v raňajkovej kaši ťa hneď zrána dokonale naštartuje. Niekto pije ráno čerstvo odšťavený pomaranč, ty ho môžeš zjesť v kaši. Keď vymeníš ovsené vločky za tie bezlepkové, nielenže budú raňajky bezlaktózové, navyše aj bez lepku. Ochutnaj.

 

 

ovsená kaša

 

UTOROK: Cesnakovo-cuketová nátierka

Doba prípravy: 20 minút

Bude najlepšie, ak budeš mať k nátierke domáci chlebík, prípadne si kúpiš poctivé pečivo. Keď chceš ráno ušetriť čas, priprav si nátierku večer. Na druhý deň natrieš pomazánku na pečivo a máš raňajky hotové. Keď sa bojíš cesnaku, priprav si tieto raňajky cez víkend či deň, kedy nepôjdeš do práce. ;-)

 

 

cuketová nátierka

 

STREDA: Omeleta so šampiňónmi a špenátom

Doba prípravy: 15 minút

Máš napečený domáci chlebík či iné pečivo? V utorok ho dochuť nátierkou, v stredu si naň priprav napríklad omeletu. A aby nebola taká obyčajná, dochuť ju špenátom a šampiňónmi.

 

 

omeleta

 

ŠVRTOK: Jablkovo-citrusové smoothie

Doba prípravy: 10 minút

Využiť citrusy môžeš aj takto chutne. Očisti ovocie, nahádž do mixéra a raňajky máš hotové. Navyše plné vitamínov a extrémne chutné. Vedia ťa naštartovať do nového dňa vynikajúco.

 

 

jablkove smoothie s kiwi a cironmi

 

PIATOK: Pohánkové lievance s černicovým krémom

Doba prípravy: 20 minút

Piatok si dopraj na raňajky niečo sladké. Černice môžeš zameniť za iné bobuľové ovocie. Prípadne môžeš namiesto tvarohového krému poliať lievance 1 lyžicou javorového sirupu (pozor na množstvo), egrešovým pudingom, ricottovo-jogurtovým krémom, roztopenou horkou čokoládou, uduseným bobuľovým ovocím, či ich potrieť trochou orechového masla. Dozdob ich pokojne aj jadierkami granátového jablka.

 

 

zdravé lievance

 

SOBOTA: Miešané vajíčka s cuketou

Doba prípravy: 20 minút

Nestrácaj ani v sobotu príliš veľa času pri raňajkách. Naštartuj sa do nového dňa tanierom plným bielkovín. A nezabudni ani na porciu zeleniny. ;-)

 

 

miešané vajíčka

 

NEDEĽA: Sladká jogurtová bábovka

Doba prípravy: cca 60 minút

Nedeľa býva pre väčšinu ľudí slávnostná. V tieto dni si plánujeme rodinné oslavy, pikniky, grilovačky. Proste nedeľa býva výnimočná. Urob si ju takú už od rána. Tieto raňajky ti zaberú síce trošku viac času, ale rozhodne stoja za to.

 

 

jogurtová bábovka

Prajem Ti príjemný nový týždeň!

 

Mnoho vynikajúcich zdravých receptov na raňajky nájdeš aj v našich knihách:

čo na zdravé raňajky

 

Ďalšie inšpirácie na raňajky:

25 druhov zdravých pomazánok

Ovsená kaša s hurmikaki

Ďalšie tipy na raňajky na celý týždeň

Katarína Vrbičanová

Katarína Vrbičanová

Šéfredaktorka na Fitshaker
Moje telo je to jediné, s kým musím prežiť celý život. Nie je to len klišé fráza, ale niečo, podľa čoho sa snažím žiť. Rada objavujem nové zdravé recepty, obklopujem sa pozitívnymi vecami a zbožňujem pohyb. Táto trojkombinácia je pre mňa dôvod, prečo som aj ja súčasťou Fitshakera :-)
Katarína Vrbičanová

Článok bol pridaný dňa 12/01/2018 a zaradený do kategórie: BezlaktózovéFitness dezertyNápojeOstatnéRaňajkyReceptySmoothies   |   Autor: Katarína Vrbičanová

Komentáre

Vyhľadávanie

Nové cvičebné videá!

Nové cvičebné videá!
×

Sleduj priame prenosy zdarma!

Cvič podľa videí, alebo sa inšpiruj našimi video diskusiami o zdraví a chudnutí. Registrácia je zdarma.