Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY - ČLENSTVO

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa aplikujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou Fitshaker s.r.o., so sídlom Tekovská Nová Ves 462, Nová Dedina 935 25, Slovenská republika, IČO: 47 569 522, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č.: 36662/N, DIČ: 2024006842, IČ DPH: SK2024006842, ako poskytovateľom (ďalej len „Poskytovateľ“), a Vami, ako užívateľom (ďalej len „Užívateľ“), v súvislosti s využívaním z webovej stránky https://fitshaker.sk/ (ďalej len „Webová stránka“), umožňujúcej svojim návštevníkom sledovať profesionálne cvičebné videá, pomocou ktorých môžu jej návštevníci doma cvičiť pilates, jógu, aerobik a ďalšie druhy cvičení. (ďalej len „Služba“), a sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej na diaľku medzi Poskytovateľom a Užívateľom (ďalej len „Zmluva“).

1. Základné ustanovenia

1.1 Poskytovateľ a Užívateľ (ďalej spoločne len „Zmluvné strany“ a každý samostatne len „Zmluvná strana“) sa môžu písomne dohodnúť na odchylnej úprave vzájomných právnych vzťahov zo Zmluvy od týchto VOP. Takáto odchylná dohoda bude mať prednosť pred VOP.

1.2 Užívateľom môže byť

(i) fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „Užívateľ – Spotrebiteľ“); alebo

(ii) akákoľvek osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, najmä (a) osoba zapísaná v obchodnom registri, (b) osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, (c) osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, a (d) fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu (ďalej len „Užívateľ – Podnikateľ“).

1.3 Vzájomné právne vzťahy medzi Zmluvnými stranami sa vo vzťahu ku

(i) Užívateľovi – Spotrebiteľovi riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, vrátane ustanovení dvadsiatej prvej hlavy, ktorá upravuje ustanovenia o spotrebiteľských zmluvách s digitálnym plnením, a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa;

(ii) Užívateľovi – Podnikateľovi riadia najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

Niektoré ustanovenia týchto VOP sú upravené výslovne odlišne pre Užívateľa – Spotrebiteľa a Užívateľa – Podnikateľa, najmä podmienky časti Odstúpenie od Zmluvy a Záručné podmienky a reklamačný poriadok.

2. Využívanie Služby a uzatvorenie Zmluvy

2.1 Na Webovej stránke Poskytovateľ ponúka Služby za odplatu.

2.2 Na Webovej stránke sa Užívateľ v sekcii „Prihlásenie“ registruje zadaním svojho emailu a hesla. Úspešnú registráciu Užívateľa mu Poskytovateľ bezodkladne potvrdí emailom (ďalej len „Registrácia”). Okamihom doručenia emailu potvrdzujúceho Registráciu Užívateľovi je Zmluva o poskytovaní Služieb uzavretá. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú, až kým nedôjde k jej ukončeniu jednou zo Zmluvných strán (napríklad z dôvodu zrušenia Užívateľského účtu).

2.3 Registráciou sa Užívateľovi zriadi užívateľský účet, prostredníctvom ktorého bude mať Užívateľ zabezpečený prístup k Službe (ďalej len „Užívateľský účet“).

2.4 Služba je Poskytovateľom poskytovaná v dvoch základných formách členstva, a to vo forme

(i) Bezplatného členstva;

(ii) PREMIUM členstva.

2.5 Bezplatné členstvo, spočívajúce v bezplatnom sledovaní živých prenosov z cvičení, je Užívateľovi sprístupnené hneď po vykonaní Registrácie (ďalej len „Bezplatné členstvo“).

2.6 PREMIUM členstvo, predstavuje platený prístup k úplnej databáze Služby, a to viac ako 25 hodín cvičebných videí kvalitných inštruktorov v HD kvalite, obsahujúcich viac ako 9 druhov cvičení, úplný archív zo živých prenosov z cvičení, prístup zo všetkých zariadení (PC, notebook, mobil, tablet, TV, atď.), a on-line odbornú pomoc (ďalej len „PREMIUM členstvo“). PREMIUM členstvo je dostupné v nasledujúcich predplatených obdobiach

(i) Mesačné;

(ii) Štvrťročné; alebo

(iii) Ročné.

Súčasťou PREMIUM členstva môže byť aj hmotné plnenie vo forme knihy, iného média, cvičebnej pomôcky, atď. podľa informácií uvedených na Webovej stránke.

2.7 V prípade záujmu Užívateľa o PREMIUM členstvo je Užívateľ povinný vyplniť objednávkový formulár nachádzajúci sa v zóne Užívateľského účtu na Webovej stránke, v ktorom si zvolí predplatené obdobie PREMIUM členstva (ďalej len „Objednávka“), a to mesačné, štvrťročné alebo ročné, a spôsob platby, a zároveň zaplatí príslušný poplatok (ďalej len „Členské“). O tejto možnosti je Užívateľ upozornený v momente vstupu do bezplatnej zóny Užívateľského účtu v rámci Bezplatného členstva ako aj pri pokuse o vstup do platenej zóny Užívateľského účtu PREMIUM členstva, rovnako aj v cenníku, ktorý je zverejnený na http://www.fitshaker.sk/cennik (ďalej len „Cenník“). (Cenník sa Užívateľovi zobrazí až po Registrácií a následnom prihlásení sa do Užívateľského účtu na Webovej stránke). Pred odoslaním Objednávky má Užívateľ kedykoľvek možnosť skontrolovať a meniť Objednávku, t.j. najmä meniť či opravovať akékoľvek údaje týkajúce sa Užívateľského účtu, PREMIUM členstva, a najmä predplatené obdobie PREMIUM členstva, fakturačné údaje a spôsob platby. Zverejnenie údajov o PREMIUM členstve na Webovej stránke sa nepovažuje za návrh na uzatvorenie zmluvy, ale za Poskytovateľovu výzvu na Užívateľove predloženie návrhu na uzatvorenie zmluvy. Odoslaním Objednávky robí Užívateľ takýto návrh na vznik PREMIUM členstva. Súčasťou Objednávky je povinnosť Užívateľa zaplatiť Členské. PREMIUM členstvo vznikne Užívateľovi momentom, kedy po odoslaní Objednávky a vykonaní úhrady príslušného Členského Užívateľom Poskytovateľ potvrdí Užívateľovi emailom vznik PREMIUM členstva. Od momentu doručenia tohto potvrdzujúceho emailu bude Užívateľovi sprístupnený obsah PREMIUM členstva a Užívateľ ho bude môcť využívať prostredníctvom Užívateľského účtu. PREMIUM členstvo je určené primárne osobám starším ako 15 rokov. Ak má Užívateľ menej ako 15 rokov, odoslaním Objednávky a úhradou príslušného Členského potvrdzuje, že tak koná so súhlasom svojho zákonného zástupcu (rodiča).

2.8 Služba je prístupná cez webové prehliadače, ako napríklad Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Opera, s nainštalovaným plugin-om Flash player. K plnému využívaniu Služby je potrebné mať osobný počítač, tablet, smart TV alebo mobilný telefón (smartfón), ktorý obsahuje internetový prehliadač a umožňuje prehliadanie videí.

2.9 Užívateľ týmto súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.

2.10 Členské, resp. Ccena za Službu, pre Užívateľa alebo pre skupinu užívateľov nie je určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.

2.11 Poskytovateľ získava hodnotenia (recenzie) svojich produktov a služieb poskytuje Užívateľom prístup k týmto hodnoteniam (recenziám).

2.12 Užívateľovi je po nákupe umožnené, aby prostredníctvom služby 3. osoby zadal svoje hodnotenie (recenziu) produktu alebo služby, napríklad vo forme textu a fotky. Recenziu Poskytovateľ zobrazí pre účely informovania ďalších návštevníkov Webovej stránky. Pravosť týchto hodnotení zaisťuje Poskytovateľ tak, že možnosť hodnotenia je sprístupnená emailom iba užívateľom, ktorí uskutočnili nákup či objednávku na Webovej stránke. Poskytnutie hodnotenia je úplne dobrovoľné. Ak Užívateľ odovzdá Poskytovateľovi svoje hodnotenie, dochádza k udeleniu nevýhradnej a bezodplatnej licencie na využitie hodnotenia na marketingové účely bez časového a územného a vecného obmedzenia, ktoré Poskytovateľa oprávňuje na použitie hodnotenia akýmkoľvek spôsobom.

2.13 Užívateľ oprávňuje Poskytovateľa na využitie hodnotenia bez toho, aby Užívateľa označil za autora, na výkon svojich osobnostných práv spojených s hodnotením v jeho mene, a to buď samostatne, alebo s pomocou 3. osôb.

2.14 Používatelia sociálnych sietí môžu zanechať hodnotenia produktov a služieb aj na sociálnych sieťach.

2.15 Hodnotenia nie sú sponzorované, pokiaľ tak nie sú výslovne označené.

2.16 Predávajúci môže za poskytnutie hodnotenia ponúknuť Užívateľom určité protiplnenie, napríklad vo forme zľavy na ďalší nákup v internetovom obchode. Podmienky na získanie a uplatnenie takýchto protiplnení môžu byť stanovené vždy individuálne, podľa aktuálnej marketingovej akcie Poskytovateľa.

3. Platobné podmienky

3.1 Za príslušné predplatené obdobie PREMIUM členstva je Užívateľ povinný zaplatiť Členské a to vo výške podľa platného Cenníka. Predplatené obdobie Členského je

(i) Mesačné;

(ii) Štvrťročné; alebo

(iii) Ročné.

3.2 Ak si Užívateľ zvolí Mesačné predplatené obdobie Členského, môže si pre uskutočnenie platby za Mesačné predplatené obdobie Členského zvoliť z viacerých možností automatických mesačných platieb, a to:

(i) platba kartou cez Trustpay;

(ii) SMS platba mobilom; alebo

(iii) PayPal.

V takomto prípade bude Užívateľovi PREMIUM členstvo automaticky predlžované po dobu neurčitú s fixnou mesačnou periodicitou, a to za rovnakých podmienok a v rovnakej cene, ktorá je zároveň maximálnou cenou opakovanej platby. Automatické mesačné platby môže Užívateľ kedykoľvek zrušiť priamo po prihlásení sa do Užívateľského účtu, pod záložkou „Platby a členstvo“, cez možnosť „prejsť k pozastaveniu platieb” a následne v ďalšom kroku kliknutím na možnosť „zrušiť opakujúce platby“. Po takomto zrušení opakujúcich sa platieb za Mesačné predplatené obdobie Členského bude Užívateľ oprávnený využívať výhody a Služby v rozsahu PREMIUM členstva do uplynutia príslušného predplateného obdobia PREMIUM členstva, za ktoré Užívateľ už zaplatil.

3.3 Ak si Užívateľ zvolí Štvrťročné predplatené obdobie Členského, uhradí Členské za tri mesiace PREMIUM členstva vopred a to

(i) platobnou kartou;

(ii) prevodom cez platobnú bránu Trustpay; alebo

(iii) PayPal.

3.4 Ak si Užívateľ zvolí Ročné predplatené obdobie Členského, uhradí Členské za dvanásť mesiacov PREMIUM členstva vopred a to

(i) platobnou kartou;

(ii) prevodom cez platobnú bránu Trustpay; alebo

(iii) PayPal.

3.5 Cena Členského PREMIUM členstva uvedená v Cenníku je uvedená v mene EUR a je konečnou cenou vrátane všetkých súvisiacich daní (vrátane DPH) či ostatných poplatkov.

3.6 Prijatie platby Členského potvrdí Poskytovateľ Užívateľovi emailom.

3.7 Faktúru doručí Poskytovateľ Užívateľovi emailom po prijatí platby Členského, s čím objednaním Služby Užívateľ súhlasí.

4. Garancia vrátenia peňazí

4.1 Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 4 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

4.2 Napriek maximálnej snahe Poskytovateľa poskytovať Službu v najlepšej možnej kvalite Poskytovateľ nedokáže zabezpečiť, že sa Užívateľovi bude Služba subjektívne páčiť a že mu bude vyhovovať.

4.3 Ak Užívateľ nie je s kvalitou PREMIUM členstva spokojný, je oprávnený bez uvedenia dôvodu do 30 dní od vzniku PREMIUM členstva od Zmluvy v časti týkajúcej sa PREMIUM členstva odstúpiť. Lehota na odstúpenie od Zmluvy uplynie po 30 dňoch od ozatvorenia zmluvy. Ak od Zmluvy Užívateľ takto odstúpi, Poskytovateľ mu v čo najkratšej dobe, ktorá nebude dlhšia ako 14 dní odo dňa, keď nám bude Poskytovateľovi doručené oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy, vráti zaplatené Členské. Aj po ukončení PREMIUM členstva je Užívateľ oprávnený využívať základné, Bezplatné členstvo. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Užívateľ použil pri platbe, ak Užívateľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

4.4 O svojom rozhodnutí odstúpiť od Zmluvy Užívateľ informujte Poskytovateľa jednoznačným vyhlásením o odstúpení od Zmluvy, napríklad

(i) listom zaslaným na adresu Poskytovateľa; alebo

(ii) emailom na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa info@fitshaker.sk;

(ďalej len „Oznámenie o odstúpení od Zmluvy“).

Na tento účel môže Užívateľ tiež použiť formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu týchto VOP. Prijatie Odstúpenia od Zmluvy Poskytovateľ potvrdí Užívateľovi emailom. Lehota na odstúpenie od Zmluvy je zachovaná, ak Užívateľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od Zmluvy.

4.5 Ak hmotné plnenie poskytované Užívateľovi Poskytovateľom spolu s PREMIUM členstvom spadá do jednej z kategórií tovarov uvedených v § 19 ods. 1 zákona č. 1028/2014 Z.z o ochrane spotrebiteľa, od zmluvy o kúpe ktorých v zmysle uvedeného zákona nie je možné odstúpiť, Poskytovateľ odpočíta hodnotu takéhoto hmotného plnenia od príslušného Členského, ktoré má byť vrátené Užívateľovi, a vráti Užívateľovi Členské v takejto zostatkovej hodnote.

4.6 Ak hmotné plnenie poskytované Užívateľovi Poskytovateľom spolu s PREMIUM členstvom nespadá do jednej z kategórií tovarov uvedených v § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z o ochrane spotrebiteľa, od zmluvy o kúpe ktorých v zmysle uvedeného zákona nie je možné odstúpiť, v prípade, že

(i) Užívateľ vráti Poskytovateľovi takéto hmotné plnenie spôsobom a za podmienok platných pre vrátenie tovaru zakúpeného u Poskytovateľa v zmysle Všeobecných obchodných podmienok pre internetový obchod Poskytovateľa dostupných nižšie v časti VOP – TOVAR, Poskytovateľ vráti Užívateľovi celú sumu Užívateľom zaplateného Členského;

(ii) Užívateľ nevráti Poskytovateľovi takéto hmotné plnenie spôsobom a za podmienok platných pre vrátenie tovaru zakúpeného u Poskytovateľa v zmysle Všeobecných obchodných podmienok pre internetový obchod Poskytovateľa dostupných nižšie v časti VOP – TOVAR, Poskytovateľ odpočíta hodnotu takéhoto hmotného plnenia od príslušného Členského, ktoré má byť vrátené Užívateľovi, a vráti Užívateľovi Členské v takejto zostatkovej hodnote.

5. Zodpovednosť za vady

5.1 Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 5 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

5.2 Ak Užívateľ kedykoľvek zaznamená akékoľvek problémy spojené s užívaním Služby, napríklad jej nedostupnosť alebo zlú kvalitu videa, je oprávnený Službu reklamovať. V tejto súvislosti Poskytovateľ poukazuje nato, že nedostupnosť Služby alebo jej nedostatočná kvalita môže byť ovplyvnená kvalitou internetového pripojenia Užívateľa.

5.3 Poskytovateľ zodpovedá Užívateľovi vám za to, že ním zakúpená Služba je v súlade s dohodnutými požiadavkami (§ 852e Občianskeho zákonníka) a všeobecnými požiadavkami (§ 852f Občianskeho zákonníka). To napríklad znamená, že Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba má akosť a vlastnosti požadované Zmluvou, ním popisované, alebo na základe reklamy Služby očakávané, prípadne pre Službu takého druhu obvyklé. Ďalej Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, kvalite a zodpovedá účelu, ktorý pre použitie Služby uvádza alebo pre ktorý sa Služba obvykle používa. Poskytnutá Služba má vady, ak nie je v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami alebo ak jej používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva.

5.4 Poskytovateľ zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas doby poskytovania Služby.

5.5 Ak Poskytovateľ zodpovedá za vadu Služby, Užívateľ má voči nemu právo na odstránenie vady (§ 852k Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z ceny (§ 852l Občianskeho zákonníka) alebo právo od zmluvy odstúpiť (§ 852l Občianskeho zákonníka).

5.6 Užívateľ môže reklamovať Službu prostredníctvom

(i) listu zaslaného na adresu Poskytovateľa; alebo

(ii) emailu na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa info@fitshaker.sk.

5.7 Pre účely prípadnej reklamácie postačí, ak Užívateľ kontaktuje Poskytovateľa jedným zo spôsobov podľa predchádzajúceho bodu, najlepšie s predmetom „Reklamácia“, a vysvetlí Poskytovateľovi, v čom spočíva problém s užívaním Služby a ako dlho trvá. Poskytovateľ odpovie Užívateľovi čo najskôr a takáto odpoveď Poskytovateľa je potvrdením o prijatí reklamácie. Užívateľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady aj bez toho, aby ich vytkol.

5.8 Poskytovateľ poskytne Užívateľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Užívateľom. Poskytovateľ v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Poskytovateľ nemôže ovplyvniť.

5.9 Keďže spokojnosť Užívateľa so Službou je pre Poskytovateľa veľmi dôležitá, Poskytovateľ urobí všetko pre to, aby prípadný problém spojený s poskytovaním Služby a spôsobený okolnosťami na strane Poskytovateľa odstránil k Užívateľovej spokojnosti čo najskôr. Za čas, počas ktorého Užívateľ nemohol alebo nebude môcť plnohodnotne používať Službu dôsledkom okolností na strane Poskytovateľa, Poskytovateľ podľa preferencií Užívateľa buď

(i) vráti Užívateľovi vráti alikvotnú časť Členského; alebo

(ii) poskytne Užívateľovi Službu na rovnako dlhé nasledujúce obdobie zadarmo.

5.10 Závery vybavenia reklamácie Poskytovateľ oznámi Užívateľovi rovnakým spôsobom, akým Užívateľ reklamoval Službu, alebo iným spôsobom, na ktorom sa Zmluvné strany v priebehu vybavovania reklamácie dohodli.

5.11 Ak po obdŕžaní oznámenia o vybavení reklamácie nebude Užívateľ spokojný so spôsobom vybavenia tejto reklamácie, Poskytovateľ prosí Užívateľa kontaktovať zákaznícky servis Poskytovateľa na nasledujúcej emailovej adrese info@fitshaker.sk, kde sa zamestnanci zákazníckeho servisu Poskytovateľa budú snažiť vyjsť Užívateľovi maximálne v ústrety nájsť riešenie k Užívateľovej spokojnosti.

5.12 Ak Poskytovateľ odmieta zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Užívateľovi.

5.13 Práva zo zodpovednosti za vady sú podrobné opravené v § 852g až § 852n Občianskeho zákonníka.

6. Zrušenie Užívateľského účtu

6.1 Užívateľský účet môže Užívateľ svojom Užívateľskom účte kedykoľvek zrušiť kliknutím na tlačidlo „Ukončiť členstvo“.

6.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Užívateľský účet Užívateľa v prípade podstatného porušenia Zmluvy, spočívajúcom napríklad v zásahu do práv duševného vlastníctva Poskytovateľa.

6.3 Zrušením Užívateľského účtu Zmluva zaniká. V prípade, že Užívateľ zruší svoj Užívateľský účet, nemá nárok na vrátenie už zaplateného Členského.

(i) Automatické platby Mesačného predplatného obdobia Členského pri platbe kartou budú zrušením Užívateľského konta automaticky zrušené;

(ii) pre zrušenie automatických platieb Mesačného predplatného obdobia Členského pri SMS platbe je potrebné odoslať bezplatnú SMS o zrušení automatických platieb

(iii) pre zrušenie automatických platieb Mesačného predplatného obdobia Členského pri SMS platbe je potrebné zrušiť automatické platby prostredníctvom príslušného PayPal účtu.

Ak Užívateľ zabudol zrušiť automatickú platbu po zrušení Užívateľského účtu, je oprávnený kontaktovať zákaznícky servis Poskytovateľa na nasledujúcej emailovej adrese info@fitshaker.sk a Poskytovateľ mu peniaze takto zaplatené Členské po zrušení Užívateľského účtu vráti.

7. Práva duševného vlastníctva

7.1 Webová stránka a internetový obchod Poskytovateľa ako aj všetky informácie a materiály v nich publikované môžu byť chránené autorským právom. Názvy a označenia, najmä tovarov a služieb, môžu byť ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovať a šíriť informácie publikované na Webovej stránke Poskytovateľa je možné len s jeho predchádzajúcim súhlasom. Neoprávnený zásah do takýchto práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin.

8. Ochrana osobných údajov

8.1 Pre informácie o tom, ako Poskytovateľ spracováva osobné údaje Užívateľov a návštevníkov Webovej stránky a ako používa cookies, sa Užívatelia a návštevníci Webovej stránky môžu oboznámiť s Poskytovateľovými pravidlami spracovania osobných údajov a používania cookies:

(i) dokument „Ochrana osobných údajov“;

(ii) dokument „Cookies“.

9. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

9.1 Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 8 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

9.2 Ak medzi Poskytovateľom a Užívateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Užívateľ domnieva, že Poskytovateľ porušil iné práva Užívateľa, má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu.

9.3 Ak Poskytovateľ na žiadosť Užívateľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť Užívateľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

9.4 Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína návrhom Užívateľa. Návrh musí obsahovať zákonom predpísané náležitosti a môže sa podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Užívateľ využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný postupovať nezávisle, nestranne, s náležitou odbornou starostlivosťou, s cieľom urovnania sporu a prihliadať pritom na ochranu práv a oprávnených záujmov strán sporu. Ak majú strany sporu záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Uzatvorená dohoda je záväzná. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody o vyriešení sporu a subjekt alternatívneho riešenia sporov dospeje k záveru, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Subjekt alternatívneho riešenia sporov návrh odloží, ak nie je zrejmé, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov však môže od Užívateľa požadovať poplatok najviac 5 EUR vrátane DPH.

9.5 Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (www.mhsr.sk). V prípade cezhraničného sporu má Užívateľ tiež právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. Užívateľ má tiež právo na alternatívne riešenie prípadného sporu prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).

10. Záverečné ustanovenia

10.1 Vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, riadi sa slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté spotrebiteľské práva vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

10.2 Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a je možné ju uzavrieť v slovenskom jazyku.

10.3 Ak je alebo sa stane ktorékoľvek ustanovenie zmluvy neplatné, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení zmluvy.

10.4 V prípade akýchkoľvek otázok, sťažností, podnetov alebo žiadostí o nápravu Užívateľ sa môže kedykoľvek obrátiť na Poskytovateľa, napríklad emailom na info@fitshaker.sk alebo na telefónnom čísle +421 940 602 051.

10.5 Orgánom dozoru v oblasti živnostenského podnikania je Odbor živnostenského podnikania, Okresný úrad Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, 037 / 65 49 750, 751, 752). Orgánom dozoru v oblasti ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 /2 3231 3214). Orgánom dozoru v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk, ba@soi.sk, 02/58 27 21 72).

10.6 Znenie VOP môže Poskytovateľ kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať. Nové VOP nadobudnú účinnosť dňom ich zverejnenia na Webovej stránke a rušia sa tým dovtedy platné VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva a povinnosti, ktoré vznikli pred účinnosťou nových VOP.

10.7 Vzhľadom na spôsob uzatvárania Zmluvy, Zmluva u Poskytovateľa nebude osobitne uložená a dostupná na požiadanie. VOP budú kedykoľvek dostupné na Webovej stránke.

Táto verzia VOP platí od 11. 7. 2024.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY – JEDÁLNIČEK

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa aplikujú na tie právne vzťahy medzi spoločnosťou Fitshaker s.r.o., so sídlom Tekovská Nová Ves 462, Nová Dedina 935 25, Slovenská republika, IČO: 47 569 522, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č.: 36662/N, DIČ: 2024006842, IČ DPH: SK2024006842, ako poskytovateľom (ďalej len „Poskytovateľ“), a Vami, ako užívateľom (ďalej len „Užívateľ“), ktoré vznikajú medzi Poskytovateľom a Užívateľom pri objednaní služby vypracovania jedálnička (ďalej len „Jedálniček“) Užívateľom v rámci Užívateľského účtu Užívateľa na Webovej stránke Poskytovateľa (ďalej len „Služba“), a sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej na diaľku medzi Poskytovateľom a Užívateľom (ďalej len „Zmluva“).

Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, termíny v týchto VOP priamo nedefinované, ale napísané s veľkým začiatočným písmenom, majú taký význam, ako je zadefinované vo Všeobecných obchodných podmienkach upravujúcich právne vzťahy vzniknuté z Bezplatného členstva alebo PREMIUM členstva Užívateľa v Užívateľskom konte na Webovej stránke Poskytovateľa (ďalej len „VOP – Členstvo“). V prípade rozporov medzi týmito VOP a VOP – Členstvo, majú prednosť VOP – Členstvo.

1. Základné ustanovenia

1.1 Poskytovateľ a Užívateľ (ďalej spoločne len „Zmluvné strany“ a každý samostatne len „Zmluvná strana“) sa môžu písomne dohodnúť na odchylnej úprave vzájomných právnych vzťahov zo Zmluvy od týchto VOP. Takáto odchylná dohoda bude mať prednosť pred VOP.

1.2 Vzájomné právne vzťahy medzi Zmluvnými stranami sa vo vzťahu ku

(i) Užívateľovi – Spotrebiteľovi riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, vrátane ustanovení dvadsiatej prvej hlavy, ktorá upravuje ustanovenia o spotrebiteľských zmluvách s digitálnym plnením, a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa;

(ii) Užívateľovi – Podnikateľovi riadia najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

Niektoré ustanovenia týchto VOP sú upravené výslovne odlišne pre Užívateľa – Spotrebiteľa a Užívateľa – Podnikateľa, najmä podmienky časti Odstúpenie od Zmluvy a Záručné podmienky a reklamačný poriadok.

2. Poskytovanie Služby a uzatvorenie Zmluvy

2.1 Na Webovej stránke Poskytovateľ ponúka poskytnutie Služby za odplatu.

2.2 Na Webovej stránke v Užívateľskom účte ponúka Poskytovateľ Užívateľovi poskytnutie Služby spočívajúce vo vypracovaní Jedálnička pre Užívateľa podľa (i) požiadaviek Užívateľa a (ii) údajov za týmto účelom poskytnutých Užívateľom Poskytovateľovi.

2.3 V prípade záujmu Užívateľa o Službu je Užívateľ povinný vyplniť objednávkový formulár nachádzajúci sa v zóne Užívateľského účtu na Webovej stránke, v ktorom si zvolí Jedálniček z ponuky Poskytovateľa a vyplní ďalšie údaje vzťahujúce potrebné pre vypracovanie Jedálnička, ako napríklad výška, váha, vek, pohlavie a pod. osoby, pre ktorú je Jedálničke určený (ďalej len „Objednávka“), a spôsob platby (ak Poskytovateľ poskytuje možnosť iného spôsobu platby Poplatku ako je ten, ktorý si Užívateľ zvolil pre úhrady členského za PREMIUM členstvo), a zároveň zaplatí príslušný poplatok (ďalej len „Poplatok“). O výške Poplatku je Užívateľ informovaný v procese zadávania a odoslania Objednávky, rovnako aj v cenníku, ktorý je zverejnený na http://www.fitshaker.sk/cennik/ (ďalej len „Cenník“). (Cenník sa Užívateľovi zobrazí až po Registrácií a následnom prihlásení sa do Užívateľského účtu na Webovej stránke). Pred odoslaním Objednávky má Užívateľ kedykoľvek možnosť skontrolovať a meniť Objednávku, t.j. najmä meniť či opravovať akékoľvek údaje uvedené v Objednávke, fakturačné údaje a spôsob platby (ak Poskytovateľ poskytuje možnosť iného spôsobu platby Poplatku ako je ten, ktorý si Užívateľ zvolil pre úhrady členského za PREMIUM členstvo).

2.4 Zverejnenie údajov o Službe na Webovej stránke sa nepovažuje za návrh na uzatvorenie Zmluvy, ale za Poskytovateľovu výzvu na Užívateľove predloženie návrhu na uzatvorenie Zmluvy. Odoslaním Objednávky robí Užívateľ takýto návrh na poskytnutie Služby. Súčasťou Objednávky je povinnosť Užívateľa zaplatiť Poplatok.

2.5 Poskytovateľ doručí Užívateľovi Jedálniček v lehote 2 pracovných dní od momentu odoslania Objednávky do jeho Užívateľského účtu a/alebo na emailovú adresu Užívateľa uvedenú v Užívateľskom účte Užívateľa.

2.6 Užívateľský účet a v ňom umiestnený príslušný objednávkový formulár sú prístupné cez internetové prehliadače, ako napríklad Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Opera, s nainštalovaným plugin-om Flash player. K prístupu do Užívateľského účtu je potrebné mať osobný počítač, tablet, alebo mobilný telefón (smartfón), ktorý obsahuje internetový prehliadač.

2.7 Užívateľ týmto súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.

3. Platobné podmienky

3.1 Výška Poplatku zostáva v platnosti po dobu, po ktorú je zobrazovaná v ponuke Služby v Užívateľskom účte. Výška Poplatku je uvedená v mene EUR vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých obdobných súvisiacich poplatkov, s výnimkou poplatkov za využitie určitého spôsobu platby. Poplatky za využitie určitého spôsobu platby a prípadné ďalšie poplatky, ak existujú, nie sú zahrnuté vo výške Poplatku uvedenej v ponuke Služby v Užívateľskom účte, avšak budú zahrnuté do celkovej konečnej sumy Poplatku a budú Užívateľovi oznámené pred záväzným odoslaním Objednávky. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť Zmluvných strán uzatvoriť Zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

3.2 Ak medzi Zmluvnými stranami nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok, Užívateľ si môže zvoliť niektorý zo spôsobov platby Poplatku, ktorý je špecifikovaný v Užívateľskom účte pri ponuke Služby.

3.3 Prijatie platby Poplatku potvrdí Poskytovateľ Užívateľovi emailom.

3.4 Faktúru doručí Poskytovateľ Užívateľovi emailom po prijatí platby Poplatku, s čím objednaním Služby Užívateľ súhlasí.

4. Obmedzené právo odstúpiť od Zmluvy

4.1 Užívateľ – Spotrebiteľ má vo všeobecnosti právo do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy odstúpiť od Zmluvy, a to aj bez uvedenia dôvodu. V prípade odstúpenia od Zmluvy sa postupuje primerane podľa ustanovení čl. 4 a nasl. VOP – Členstvo (Garancia vrátenia peňazí).

4.2 Objednaním Jedálnička a akceptáciou týchto VOP Užívateľ – Spotrebiteľ žiada Poskytovateľa o začatie a poskytnutie Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie. Poskytovateľ týmto poučuje Zákazníka, že ak bude Služba poskytnutá v plnom rozsahu pred uplynutím lehoty na dostúpenie, Užívateľ – Spotrebiteľ podľa § 19 ods. 1 písm a) v spojení s § 15 ods. 1 písm. i) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, stráca právo na odstúpenie od Zmluvy. Užívateľ – Spotrebiteľ objednaním Jedálnička a akceptáciou týchto VOP vyhlásuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby.

4.3 Tieto VOP predpokladajú, že Služba bude poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy.

5. Zodpovednosť za vady

5.1 Na úpravu vzájomných práv a povinností Poskytovateľa a Užívateľa vo vzťahu k zodpovednosti za vady sa primerane použijú ustanovenia VOP – Členstvo „Zodpovednosť za vady“.

5.2 Za účelom zohľadnenia osobitných nutričných potrieb tehotných a dojčiacich Užívateľov, ako aj Užívateľov s alergiami a/alebo potravinovými intoleranciami, či akýmikoľvek inými osobitnými nutričnými potrebami, Poskytovateľ takýchto Užívateľov žiada kontaktovať zákaznícky servis Poskytovateľa emailom na emailovej adrese info@fitshaker.sk alebo telefonicky na telefónnom čísle +421 940 602 051. Poskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek následky spôsobené nasledovaním Jedálnička Užívateľom s osobitnými nutričnými potrebami podľa predchádzajúcej vety, ak takýto Užívateľ opomenie informovať Poskytovateľa o jeho osobitných nutričných potrebách pred zadaním Objednávky.

6. Práva duševného vlastníctva

6.1 Webová stránka, internetový obchod Poskytovateľa, všetky informácie a materiály v nich publikované, ako aj príslušný Jedálniček môžu byť chránené autorským právom. Názvy a označenia Služby a Jedálnička môžu byť ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovať a šíriť informácie publikované na Webovej stránke Poskytovateľa, či verejne rozširovať Jedálniček (a teda používať Jedálniček na akékoľvek iné než súkromné účely), je možné len s jeho predchádzajúcim súhlasom. Neoprávnený zásah do takýchto práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin.

7. Ochrana osobných údajov

7.1 Pre informácie o tom, ako Poskytovateľ spracováva osobné údaje Užívateľov a návštevníkov Webovej stránky a ako používa cookies, sa Užívatelia a návštevníci Webovej stránky môžu oboznámiť s Poskytovateľovými pravidlami spracovania osobných údajov a používania cookies:

(i) dokument „Ochrana osobných údajov“;

(ii) dokument „Cookies“.

8. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

8.1 Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 8 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

8.2 Ak medzi Poskytovateľom a Užívateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Užívateľ domnieva, že Poskytovateľ porušil iné práva Užívateľa, má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu.

8.3 Ak Poskytovateľ na žiadosť Užívateľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť Užívateľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

8.4 Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína návrhom Užívateľa. Návrh musí obsahovať zákonom predpísané náležitosti a môže sa podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Užívateľ využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný postupovať nezávisle, nestranne, s náležitou odbornou starostlivosťou, s cieľom urovnania sporu a prihliadať pritom na ochranu práv a oprávnených záujmov strán sporu. Ak majú strany sporu záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Uzatvorená dohoda je záväzná. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody o vyriešení sporu a subjekt alternatívneho riešenia sporov dospeje k záveru, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Subjekt alternatívneho riešenia sporov návrh odloží, ak nie je zrejmé, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov však môže od Užívateľa požadovať poplatok najviac 5 EUR vrátane DPH.

8.5 Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (www.mhsr.sk). V prípade cezhraničného sporu má Užívateľ tiež právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. Užívateľ má tiež právo na alternatívne riešenie prípadného sporu prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, riadi sa slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté spotrebiteľské práva vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

9.2 Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a je možné ju uzavrieť v slovenskom jazyku.

9.3 Ak je alebo sa stane ktorékoľvek ustanovenie zmluvy neplatné, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení zmluvy.

9.4 V prípade akýchkoľvek otázok, sťažností, podnetov alebo žiadostí o nápravu Užívateľ sa môže kedykoľvek obrátiť na Poskytovateľa, napríklad emailom na info@fitshaker.sk alebo na telefónnom čísle +421 940 602 051.

9.5 Orgánom dozoru v oblasti živnostenského podnikania je Odbor živnostenského podnikania, Okresný úrad Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, 037 / 65 49 750, 751, 752). Orgánom dozoru v oblasti ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 /2 3231 3214). Orgánom dozoru v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk, ba@soi.sk, 02/58 27 21 72).

9.6 Znenie VOP môže Poskytovateľ kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať. Nové VOP nadobudnú účinnosť dňom ich zverejnenia na Webovej stránke a rušia sa tým dovtedy platné VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva a povinnosti, ktoré vznikli pred účinnosťou nových VOP.

9.7 Vzhľadom na spôsob uzatvárania Zmluvy, Zmluva u Poskytovateľa nebude osobitne uložená a dostupná na požiadanie. VOP budú kedykoľvek dostupné na Webovej stránke.

Táto verzia VOP platí od 11. 7. 2024.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY - TOVAR

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa aplikujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou Fitshaker s.r.o., so sídlom Tekovská Nová Ves 462, Nová Dedina 935 25, Slovenská republika, IČO: 47 569 522, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č.: 36662/N, DIČ: 2024006842, IČ DPH: SK2024006842, adresa na vrátenie tovaru Shipmall s.r.o, (Fitshaker s.r.o.), areál Prologis - Gate 1, Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec, ako predávajúcim (ďalej len „Predávajúci“), a Vami, ako kupujúcim (ďalej len „Kupujúci“), v súvislosti s objednávkou tovaru z webovej stránky internetového obchodu https://fitshaker.sk/eshop (ďalej len „Internetový obchod“), a sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi Predávajúcim a Kupujúcim (ďalej len „Zmluva“).

1. Základné ustanovenia

1.1 Predávajúci a Kupujúci (ďalej spoločne len „Zmluvné strany“ a každý samostatne len „Zmluvná strana“) sa môžu písomne dohodnúť na odchylnej úprave vzájomných právnych vzťahov zo Zmluvy od týchto VOP. Takáto odchylná dohoda bude mať prednosť pred VOP.

1.2 Kupujúcim môže byť fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „Kupujúci – Spotrebiteľ“); alebo akákoľvek osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, najmä (a) osoba zapísaná v obchodnom registri, (b) osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, (c) osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, a (d) fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu (ďalej len „Kupujúci – Podnikateľ“).

1.3 Vzájomné právne vzťahy medzi Zmluvnými stranami sa vo vzťahu ku Kupujúcemu – Spotrebiteľovi riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa; a ku Kupujúcemu – Podnikateľovi sa riadia najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

Niektoré ustanovenia týchto VOP sú upravené výslovne odlišne pre Kupujúceho – Spotrebiteľa a Kupujúceho – Podnikateľa, najmä podmienky časti Odstúpenie od Zmluvy a Záručné podmienky a reklamačný poriadok.

2. Ponuka tovaru, Objednanie tovaru a uzatvorenie Zmluvy

2.1 V Internetovom obchode Predávajúci ponúka tovar na predaj. Súčasťou každej ponuky tovaru je jeho názov, popis, hlavné vlastnosti a prípadne informácia o spôsobe použitia. Súčasťou je tiež údaj o dostupnosti, celkovej cene tovaru, poplatkoch za dopravu, prípadne za využitie určitého spôsobu platby. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v Internetovom obchode je informatívneho charakteru a nepredstavuje ponuku na uzatvorenie Zmluvy. Predávajúci nie je povinný uzatvoriť Zmluvu, najmä ak ide o prípady uvedené nižšie.

2.2 Cena tovaru pre Kupujúceho alebo pre skupinu kupujúcich nie je určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.

2.3 Predávajúci získava hodnotenia (recenzie) svojich produktov a poskytuje kupujúcim prístup k týmto hodnoteniam (recenziám).

2.4 Kupujúcemu je po nákupe umožnené, aby prostredníctvom služby 3. osoby zadal svoje hodnotenie (recenziu) produktu, napríklad vo forme textu a fotky. Recenziu Predávajúci zobrazí pre účely informovania ďalších návštevníkov Internetového obchodu. Pravosť týchto hodnotení zaisťuje Predávajúci tak, že možnosť hodnotenia je sprístupnená emailom iba kupujúcim, ktorí uskutočnili nákup či objednávku v Internetovom obchode. Poskytnutie hodnotenia je úplne dobrovoľné. Ak Kupujúci odovzdá Predávajúcemu svoje hodnotenie, dochádza k udeleniu nevýhradnej a bezodplatnej licencie na využitie hodnotenia na marketingové účely bez časového a územného a vecného obmedzenia, ktoré Predávajúceho oprávňuje na použitie hodnotenia akýmkoľvek spôsobom.

2.5 Kupujúci oprávňuje predávajúceho na využitie hodnotenia bez toho, aby kupujúceho označil za autora, na výkon svojich osobnostných práv spojených s hodnotením v jeho mene, a to buď samostatne, alebo s pomocou 3. osôb.

2.6 Používatelia sociálnych sietí môžu zanechať hodnotenia produktov aj na sociálnych sieťach.

2.7 Hodnotenia nie sú sponzorované, pokiaľ tak nie sú výslovne označené.

2.8 Predávajúci môže za poskytnutie hodnotenia ponúknuť kupujúcemu určité protiplnenie, napríklad vo forme zľavy na ďalší nákup v internetovom obchode. Podmienky na získanie a uplatnenie takýchto protiplnení môžu byť stanovené vždy individuálne, podľa aktuálnej marketingovej akcie predávajúceho.

2.9 Tovar Kupujúci objedná tak, že kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka” vloží tovar, ktorý má v úmysle kúpiť, do košíka (ďalej len „Objednávka“). Po vyplnení identifikačných údajov, zvolení spôsobu dopravy a platby, bude Kupujúci oboznámený s konečnou kúpnou cenou tovaru. Konečná kúpna cena tovaru zahŕňa cenu za tovar umiestnený v košíku, daň z pridanej hodnoty, poplatky za dopravu, prípadne za využitie určitého spôsobu platby. Pred odoslaním Objednávky má Kupujúci možnosť Objednávku skontrolovať, opraviť a meniť. Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „Objednávka s povinnosťou platby“. Údaje uvedené Kupujúcim v Objednávke považuje Predávajúci za správne a úplné.

2.10 Odoslaním Objednávky robí Kupujúci Predávajúcemu návrh na uzatvorenie Zmluvy.

2.11 Obdŕžanie Objednávky Predávajúci potvrdí Kupujúcemu emailom na emailovú adresu uvedenú Kupujúcim v Objednávke. Doručením tohto potvrdzujúceho emailu je Zmluva uzatvorená.

2.12 Objednaním tovaru Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s tým, že súčasťou Objednávky je aj povinnosť zaplatiť kúpnu cenu za tovar. Odoslaním Objednávky Kupujúci ďalej potvrdzuje, že na tieto VOP je dostatočným spôsobom upozornený, mal možnosť sa s nimi oboznámiť a tak učinil, a že s nimi súhlasí.

2.13 V prípade, že Predávajúci dodatočne zistí nedostupnosť niektorého z objednaných tovarov alebo chybne uvedenú cenu, navrhne Kupujúcemu uzatvorenie Zmluvy v upravenej podobe. V prípade, že Kupujúci príjme takýto návrh na uzatvorenie upravenej Zmluvy, je takáto upravená Zmluva uzatvorená v momente, kedy bude Predávajúcemu doručená akceptácia zo strany Kupujúceho vo forme emailu. V prípade, že návrh na uzatvorenie upravenej Zmluvy Kupujúci neprijme, Zmluva sa ruší a Predávajúci bezodkladne vráti Kupujúcemu kúpnu cenu za tovar, ak bola Kupujúcim Predávajúcemu zaplatená.

2.14 Kupujúci týmto súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.

3. Platobné podmienky

3.1 Kúpna cena tovaru zostáva v platnosti po dobu, po ktorú je zobrazovaná v Internetovom obchode. Kúpna cena tovaru je uvedená v mene EUR vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých obdobných súvisiacich poplatkov, s výnimkou poplatkov za dopravu, prípadne za využitie určitého spôsobu platby. Poplatky za dopravu tovaru, poplatky za využitie určitého spôsobu platby a prípadné ďalšie poplatky, ak existujú, nie sú zahrnuté v kúpnej cene tovaru, avšak budú Kupujúcemu oznámené počas realizácie Objednávky a budú osobitne zahrnuté do celkovej konečnej kúpnej ceny tovaru, ktorú sa Kupujúci odoslaním Objednávky Predávajúcemu zaväzuje uhradiť. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť Zmluvných strán uzatvoriť Zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

3.2 Ak medzi Zmluvnými stranami nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok, Kupujúci si môže zvoliť niektorý zo spôsobov platby kúpnej ceny za tovar, ktorý je špecifikovaný na Internetovom obchode.

3.3 Prijatie platby Kupujúceho potvrdí Predávajúci Kupujúcemu emailom.

3.4 Faktúru doručí Predávajúci Kupujúcemu emailom po doručení tovaru, s čím objednaním tovaru Kupujúci súhlasí.

4. Dodacie podmienky

4.1 Informácia o dostupnosti tovaru a predpokladanom čase doručenia je uvedená v Internetovom obchode pri popise tovaru.

4.2 Predávajúci je povinný dodať Kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. Takouto inou dohodou je napríklad aj informácia o dlhšej lehote dostupnosti tovaru a o predĺženom predpokladanom čase doručenia zverejnená v Internetovom obchode, s čím Kupujúci pri objednaní tovaru súhlasí. Ak si Predávajúci nesplní svoj záväzok dodať tovar v lehote podľa prvej vety a nedodá tovar ani v dodatočnej primeranej lehote, ak ju Kupujúci poskytne, má Kupujúci právo od Zmluvy odstúpiť.

4.3 Tovar bude doručený spôsobom, ktorý si Kupujúci zvolil v Objednávke, alebo na ktorom sa Zmluvné strany dohodli pri uzatváraní Zmluvy. O predpokladanom čase doručenia tovaru bude Kupujúceho informovať Predávajúci, prípadne kuriér.

4.4 Objednaný tovar je Kupujúci povinný prevziať. Prevzatie tovaru potvrdí Kupujúci písomne na dodacom doklade, ak to bude kuriér vyžadovať. Pri prevzatí je Kupujúci povinný stav zásielky a neporušenosť obalu riadne skontrolovať a v prípade akýchkoľvek vád tieto bezodkladne oznámiť kuriérovi a Predávajúcemu.

4.5 Ak je zásielka neúplná alebo poškodená, je Kupujúci – Spotrebiteľ oprávnený a Kupujúci – Podnikateľ povinný zásielku neprevziať. Pokiaľ takúto zásielku od kuriéra Kupujúci prevezme, zaniká jeho právo reklamovať tovar a jeho poškodenie, či neúplnosť u Predávajúceho a je povinný obrátiť sa so svojimi reklamačnými nárokmi na dopravcu. Kupujúci je povinný poškodenie popísať a označiť v preberacom protokole alebo zázname o poškodení prepravovaného tovaru. Zároveň je v každom prípade Kupujúci povinný bez zbytočného odkladu, vždy najneskôr do 24 hodín, oznámiť túto skutočnosť Predávajúcemu a zaslať mu fotografie poškodeného tovaru prostredníctvom listu zaslaného na adresu Predávajúceho; emailu alebo formuláru zákazníckeho servisu Predávajúceho dostupného prostredníctvom nasledujúceho odkazu: https://fitshaker.sk/kontaktujte-nas.

4.6 Ak je Kupujúcemu zrejmé, že zásielka je neúplná alebo poškodená následkom nešetrnej dopravy dopravcu, je povinný zásielku neprevziať. V prípade, že Kupujúci prevezme takto poškodenú a/alebo neúplnú zásielku, zaniká právo Kupujúceho uplatniť si prípadné reklamačné nároky voči Predávajúcemu. Príslušné nároky Kupujúceho voči dopravcovi týmto zostávajú nedotknuté a Kupujúci si môže uplatniť svoje reklamačné nároky z takéhoto vadného plnenia voči dopravcovi.

4.7 Inak podpisom dodacieho listu Kupujúci potvrdzuje, že zásielka tovaru spĺňala všetky podmienky a náležitosti dodania. V prípade dodatočných reklamácií ohľadom doručenia poškodeného alebo nekompletného tovaru alebo obalu, je možné takúto zásielku u Predávajúceho reklamovať, ak Kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia zásielky od kuriéra.

4.8 Ak nebudeme medzi Zmluvnými stranami dohodnuté inak, tovar bude Kupujúcemu doručený vo väčšine prípadov do 1 – 5 pracovných dní odo dňa potvrdenia Objednávky Predávajúcim.

4.9 O odoslaní tovaru Predávajúci informuje Kupujúceho emailom.

4.10 Tovar Predávajúci doručuje len na území Slovenska a Českej Republiky, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak.

4.11 Prevzatím tovaru Kupujúcim prechádza na Kupujúceho vlastnícke právo ku kúpenému tovaru. V prípade Kupujúceho – Spotrebiteľa sa tovar považuje za prevzatý okamihom, keď Kupujúci – Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti tovaru podľa Objednávky, alebo ak sa (a) Kupujúcim – Spotrebiteľom objednané tovary v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo ak (b) sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, alebo ak sa (c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru. V prípade, že Kupujúcemu – Podnikateľovi bude Objednávka doručovaná prostredníctvom dopravcu, Kupujúci – Podnikateľ nadobúda vlastnícke právo k prepravovanému tovaru, keď získa oprávnenie nakladať so zásielkou, to znamená odovzdaním tovaru Predávajúcim prvému dopravcovi na prepravu a odovzdaním na prepravu zároveň prechádza na Kupujúceho – Podnikateľa aj riziko straty alebo poškodenia tovaru počas jeho prepravy. Vlastnícke právo ku kúpenému tovaru však nikdy neprechádza na Kupujúceho skôr, ako bude zaplatená celá kúpna cena tovaru.

5. Právo na odstúpenie od Zmluvy a dôsledky odstúpenia od Zmluvy

5.1 Nižšie uvedené podmienky podľa bodu 5.1, 5.2 a 5.3 sa vzťahujú len na Kupujúceho – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Kupujúceho – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

5.2 Kupujúci - Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 45 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 45 dňoch odo dňa keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.

5.3 Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musí Kupujúci informovať Predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Shipmall s.r.o, (Fitshaker s.r.o.), areál Prologis - Gate 1, Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec. Na tento účel môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu Predávajúci odovzdal alebo zaslal, jeho použitie však nie je povinné. Vzorový formulár tvorí prílohu týchto VOP.

5.4 Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak Kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

5.5 Po odstúpení od Zmluvy sa Kupujúcemu doporučuje postupovať nasledovným spôsobom:

(i) zabaliť tovar do pôvodného obalu alebo do takého obalu, ktorý zabráni jeho poškodeniu, či navlhnutiu pri preprave, v úplnom stave, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo dodané spoločne s tovarom (v prípade oblečenia so štítkami na oblečení); tovar musí byť v nepoškodenom stave, nesmie byť znečistený ani nijakým spôsobom znehodnotený;

(ii) vypísať formulár, ktorý tvorí prílohu týchto VOP a tento priložiť do balíčka k zabalenému tovaru;

(iii) zabalený balíček odniesť na jedno z podacích miest pre odosielateľov spoločnosti Packeta Slovakia s.r.o. (zoznam podacích miest pre odosielateľov je dostupný na https://www.packeta.sk/pobocky);

(iv) nadiktovať obsluhe podacieho miesta spoločnosti Packeta Slovakia s.r.o. 8 miestny vratkový kód e-shopu Predávajúceho, ktorý je uvedený v potvrdení Objednávky, na faktúre alebo ktorý Kupujúci môže obdržať po kontaktovaní zákazníckeho servisu Predávajúceho;

(v) uschovať si číslo zásielky, ktoré obdrží od obsluhy podacieho miesta spoločnosti Packeta Slovakia s.r.o.

5.6 Po odstúpení od zmluvy vráti Predávajúci Kupujúcemu všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru ku Kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si Kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý Predávajúci ponúka. Platby budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude Predávajúcemu doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri platbe, ak Kupujúci výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

5.7 S vrátením platby môže Predávajúci čakať do vrátenia tovaru späť na adresu alebo do preukázania, že tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.

5.8 Kupujúci berie na vedomie, že nie je možne odstúpiť od Zmluvy alebo jej časti v prípade § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z o ochrane spotrebiteľa, predmetom ktorej je:

(i) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

(ii) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,

(iii) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

(iv) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

(v) dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,

(vi) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak (i) dodávanie digitálneho obsahu začalo a (ii) Kupujúci - spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a Predávajúci poskytol Kupujúcemu - spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy Kupujúci - spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu..

5.9 Kupujúcei je povinný tovar zaslať späť alebo ho priniesť na jeho adresu alebo odovzdať najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

5.10 Priame náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.

6. Zodpovednosť za vady

6.1 Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu vám za to, že ním zakúpený tovar je v súlade s dohodnutými požiadavkami (§ 616 Občianského zákonníka) a všeobecnými požiadavkami (§ 617 Občianského zákonníka). To napríklad znamená, že zodpovedá za to, že tovar má akosť a úžitkové vlastnosti požadované Zmluvou, ním alebo výrobcom popisované, alebo na základe reklamy tovaru očakávané, prípadne pre vec takého druhu obvyklé. Ďalej Predávajúci zodpovedá za to, že tovar zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa. Predaný tovar má vady, ak nie je v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami alebo ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva.

6.2 Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania, pri použitej veci je doba zodpovednosti Predávajúceho jeden rok od dodania, s výnimkami stanovenými príslušnými právnymi predpismi. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto doby. Ak však je na tovare uvedený dátum spotreby, v takom prípade záručná doba trvá iba do dátumu spotreby.

6.3 Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady vrátane práva podľa odseku 2, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Záručná doba začína plynúť od kedy Kupujúci prevzal tovar. Reklamáciu je Kupujúci oprávnený uplatniť zaslaním reklamovaného tovaru na adresu Predávajúceho. Ešte pred zaslaním reklamovaného tovaru a začatím reklamačného konania Predávajúci odporúča, aby mu Kupujúci emailom zaslal fotografiu reklamovaného tovaru, a to za účelom neformálneho posúdenia stavu tovaru a získania nezáväznej informácie o prípadnom ďalšom postupe a výsledku reklamačného konania. Pri reklamácii je Kupujúci povinný preukázať pôvod tovaru, napríklad faktúrou, záručným listom, pokiaľ bol k tovaru priložený, prípadne iným preukázateľným spôsobom. Zároveň je Kupujúci povinný opísať, ako sa vada prejavuje.

6.4 Ak predávajúci zodpovedá za vadu predaného tovaru, Kupujúci má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (§ 624 Občianskeho zákonníka).

6.5 Predávajúci poskytne Kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť.

6.6 Ak Predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Kupujúcemu. Ak Kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa § 621 ods. 3 Občianskeho zákonníka nevzťahuje. Na náklady Kupujúceho spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

6.7 Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil Kupujúcemu značné ťažkosti. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.

6.8 Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote (§ 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka) po tom, čo Kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí Kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý Kupujúci vec požadoval. Na účely opravy alebo výmeny Kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec Predávajúcemu alebo osobe podľa § 622 ods. 5 Občianskeho zákonníka. Náklady prevzatia veci znáša Predávajúci. Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec Kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu Kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak.

6.9 Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním alebo na vady, ktoré vznikli neodbornou manipuláciou alebo využívaním tovaru.

6.10 Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď po skončení opravy bol Kupujúci povinný tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci zodpovedá za vady náhradnej veci podľa § 619 Občianskeho zákonníka.

6.11 Spoločne s tovarom môže byť dodaný aj záručný list. Pokiaľ nebude dodaný, nahrádza ho faktúra.

6.12 Predávajúci neposkytuje popredajný servis.

6.13 Práva zo zodpovednosti za vady sú podrobné opravené v § 615 až § 621 Občianskeho zákonníka.

7. Práva duševného vlastníctva

7.1 Webová stránka a Internetový obchod Predávajúceho ako aj všetky informácie a materiály v nich publikované môžu byť chránené autorským právom. Názvy a označenia, najmä tovarov a služieb, môžu byť ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovať a šíriť informácie publikované na webovej stránke Predávajúceho je možné len s jeho predchádzajúcim súhlasom. Neoprávnený zásah do takýchto práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin.

8. Ochrana osobných údajov

8.1 Pre informácie o tom, ako Predávajúci spracováva osobné údaje návštevníkov Internetového obchodu a ako používa cookies, sa návštevníci Internetového obchodu môžu oboznámiť s Predajcovými Zásadami spracovania osobných údajov a Zásadami používania cookies.

9. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

9.1 Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 10 sa vzťahujú len na Kupujúceho – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Kupujúceho – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

9.2 Ak medzi Predávajúcim a Kupujúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Kupujúci domnieva, že Predávajúci porušil iné práva Kupujúceho, má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu.

9.3 Ak Predávajúci na žiadosť Kupujúceho o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť Kupujúceho obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

9.4 Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína návrhom Kupujúceho. Návrh musí obsahovať zákonom predpísané náležitosti a môže sa podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Kupujúci využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný postupovať nezávisle, nestranne, s náležitou odbornou starostlivosťou, s cieľom urovnania sporu a prihliadať pritom na ochranu práv a oprávnených záujmov strán sporu. Ak majú strany sporu záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Uzatvorená dohoda je záväzná. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody o vyriešení sporu a subjekt alternatívneho riešenia sporov dospeje k záveru, že Predávajúci porušil práva Kupujúceho, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Subjekt alternatívneho riešenia sporov návrh odloží, ak nie je zrejmé, že Predávajúci porušil práva Kupujúceho. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov však môže od Kupujúceho požadovať poplatok najviac 5 EUR vrátane DPH.

9.5 Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (www.mhsr.sk). V prípade cezhraničného sporu má Kupujúci tiež právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. Kupujúci má tiež právo na alternatívne riešenie prípadného sporu prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).

10. Záverečné ustanovenia

10.1 Vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, riadi sa slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté spotrebiteľské práva vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

10.2 Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a je možné ju uzavrieť v slovenskom jazyku.

10.3 Ak je alebo sa stane ktorékoľvek ustanovenie zmluvy neplatné, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení zmluvy.

10.4 V prípade akýchkoľvek otázok, sťažností, podnetov alebo žiadostí o nápravu Kupujúci sa môže kedykoľvek obrátiť na Predávajúceho, napríklad emailom alebo prostredníctvom formulára na dostupného prostredníctvom nasledujúceho odkazu: https://fitshaker.sk/kontaktujte-nas alebo na telefónnom čísle +421 940 602 051.

10.5 Orgánom dozoru v oblasti živnostenského podnikania je Odbor živnostenského podnikania, Okresný úrad Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, 037 / 65 49 750, 751, 752). Orgánom dozoru v oblasti ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 /2 3231 3214). Orgánom dozoru v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk, ba@soi.sk, 02/58 27 21 72).

10.6 Znenie VOP môže Predávajúci kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať. Nové VOP nadobudnú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom obchode a rušia sa tým dovtedy platné VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva a povinnosti, ktoré vznikli pred účinnosťou nových VOP.

10.7 Vzhľadom na spôsob uzatvárania Zmluvy, Zmluva u Predávajúceho nebude osobitne uložená a dostupná na požiadanie. VOP budú kedykoľvek dostupné v Internetovom obchode.

Táto verzia VOP platí od 25. 7. 2024.