Je pre teba Novoročná výzva vhodná? Pozri si 25+ typov žien, ktorým je určená!

V posledných dňoch to u nás žije výzvou. Medzi nami vo Fitshaker tíme, no predovšetkým medzi vami – našimi Fitshakeráčkami. Naše schránky praskajú vo švíkoch a mnohé vaše otázky sa opakujú. Kraľuje im rozhodne táto: „Je pre mňa výzva vhodná, ak…?“

Každá z vás má iný vek, príbeh, predispozície, počiatočnú váhu, či čas, ktorý môže cvičku venovať. Preto sme sa pozreli na to, pre koho je vlastne výzva určená. Všetky kategórie sú tvorené našimi Fitshakeráčkami, ktoré to zvládli! Slová sú autentické – priamo „z ich úst“. Skús sa pozrieť a pohľadaj, či sa nájdeš. 😊

 

Novoročná výzva je vhodná pre tie, ktoré:

# 1: Nechcú schudnúť len do plaviek či kvôli predsavzatiam a vedia, že je to maratón nie šprint.

Veronika – dvojnásobná maminka s nami začala chudnúť vo Výzve do plaviek. Vtedy začínala s váhou 90 kg. Absolvovala ďalšie 3 výzvy.

„Keď som začínala, najskôr som si to musela zrovnať v hlave, určiť si čiastkové ciele, priority. Výzvu do plaviek som brala ako štart. Uvedomila som si, že sa to dá aj pri deťoch, že ani dojčenie nie je prekážka, že aj tá svalovica raz pominie.“

chcem schudnúť na bruchu


# 2: Nechcú chudnúť, ale formovať a spevňovať.

Evička – krásna dvojnásobná maminka, ktorá pohyb odjakživa miluje.

„Začiatky bývajú ťažké…Každá žena chce byť krásna, to si však vyžaduje nejaké úsilie. No ten pocit, keď sa cítite fyzicky silnejšie, odolnejšie, krajšie a každým dňom sa to zlepšuje, keď si zmenu začne všímať aj okolie, keď si môžete obliecť nové pekné šaty, či sa zmestíte do tých starých, keď ste šťastná, tak ten pocit stojí za to!“

chudnutie na bruchu

 

# 3: Chcú, aby bol pohyb významnou a prirodzenou súčasťou ich života.

Gabika – naša „dvorná motivátorka“, ktorá si dala k 40-tke darček v podobe -30 kg a tehličiek na brušku.

„Dennodenne odcvičené videá mi dodávali sebavedomie a hnali ma dopredu. Začiatky boli katastrofálne, no nevzdávala som ani to, každý deň som sa posúvala vpred. Po mesiaci behám takmer každý deň 5 až 7 km. Takže každý deň odcvičím video na Fitshakeri + beh.“

ako mam schudnut


# 4: Potrebujú odrazový mostík k zhodeniu viacerých kilečiek.

Janka – štartovala v Novoročnej výzve 2019 s 90 kg. Dnes má o 31 kg menej a porazila výhovorky každého druhu

„Všetko je len v hlave. Odložiť váhu, hýbať sa, počúvať svoje telo, neprepchávať sa sprostosťami a ono to skôr či neskôr pôjde. Aj tým žienkam, ktoré sa vyhovárajú na štítnu žľazu, ako som často v príspevkoch na FB čítala, či sa to vôbec dá. Ja som jedným z dôkazov, že ani znížená funkcia štítnej žľazy či alergia na bielkoviny kravského mlieka nie je prekážkou.“

co pomaha na chudnutie

 

# 5: Sa chcú dostať do formy po pôrode.

Janka – vo výzve nechala popôrodné kilá a výsledok bol úžasný.

Počas prvého tehotenstva sa mi podarilo získať zopár nechcených kilogramov (viac ako 10), ktoré zapríčinila hlavne moja lenivosť hýbať sa a začať sa zdravšie stravovať. Vedela som, že chcem naspäť svoju váhu a aj aktívny spôsob života.

Cvičenie s Fitshakerom ušetrí veľmi veľa času, ktoré môžete investovať do iných aktivít. Výsledky z výzvy sú dôkazom toho, že sa dá dosiahnuť krásna zmena aj pri 20 minútovom cvičení denne.”

Ako zacat chudnut doma

 

# 6: Vedia, že potrebujú čas na seba aj popri deťoch.

Slávka – úžasná mamina 5 detí, ktorá schudla 17 kg!

„Nesnažím sa byť dokonalá. Netrápim seba ani okolie pocitmi zlyhania či výčitkami, že veci nefungujú tak, ako by sme vždy chceli.

Kamoška mi povedala: Poďme na to spolu, budeme sa podporovať, pomáhať, hlavne povzbudzovať a niekedy, keď bude treba, tak aj kopať do zadku.“

ako zhodiť tuk z brucha  

 

# 7: Nezastaví vek a doprajú si krásne a zdravé telo.

Danka – 50-tnička, ktorá sa formou aj krásou nestratí medzi 30-tničkami.

„Je to program pre všetkých. Chudých aj tých zaguľatených, mladých aj tých skôr narodených. Po štyridsiatke, keď už nám deti zväčša vyletujú z rodného hniezda, máme viacej času. Myslím, že ten čas by sme mali venovať sebe.

Radšej si ísť zacvičiť, ako presedieť predpoludnie v čakárni u lekára.“

Účinné chudnutie

 

# 8: Si chcú obliecť “tie motivačné rifle”, ktoré stoja už nejaký ten piatok v skrini.

Monika – trojnásobná maminka, ktorá sa do výzvy prihlásila s kamarátkou.

„Konečne môžem nosiť veci, ktoré mi roky ležali v skrini a cítim sa v nich teraz dobre. Zvýšilo sa mi sebavedomie, som spokojnejšia, som pyšná, že som dokázala poraziť svoju lenivosť :-).

Pokiaľ to budete myslieť skutočne vážne a budete vnútorne presvedčené o tom, že chcete zmenu, určite to dokážete ❤️.“

Motivácia na chudnutie

 

# 9: Sa chcú dostať do formy aj so svojou polovičkou.

Manželia a rodičia Veronika a Dušan o Novoročnej výzve: „Bolo to prvých 50 dní začiatku zvyšku nášho života“

Myslíme si, že Novoročná výzva splnila svoj účel a dosiahla, čo mala. Obaja sme zmenili svoje myslenie a životosprávu. A tak to nebolo 50 dní a „koniec“, bolo to prvých 50 dní začiatku zvyšku nášho života. 

Efektívne chudnutie

 

# 10: Chcú cvičiť s profesionálmi, no lepšie sa im cvičí doma.

Ivanka – kráska, ktorej metabolický vek sa za 6 mesiacov znížil o 15 rokov.

Cvičím jen doma, protože vím, že docházet do posilovny nebo na cvičení je pro mě časově náročné. Zhruba po 6 týdnech si už i okolí všimlo, že jsem zhubla. Pro mě neskutečná motivace.

Cvičení s Fitshaker mě velmi baví. Vyhovuje mi, že se cvičení neopakuje a každý den je jiné. A hlavně, doba cvičení se dá skloubit s mou práci, s dětma a domácností.

Všichni vaši instruktoři jsou fantastičtí, ale Jany Landl je top. Ani nevím jak, ale cvičení vždy velmi uteče. Ty jeho komentáře k cvičení jsou motivační a humorné.“

ako spravne chudnut

 

# 11: Vedia, že nezmenená váha neznamená postavu bez zmeny.

Markétka – žijúci príklad toho, že 63 kg na aktívnej žene vyzerá inak než na tej bez pohybu.

„Moje jediné rady jsou přestat řešit váhu a mít se ráda. NE, fakt od doby co jsme to přestala řešit jde vše lépe!“

premena

 

# 12: Chcú podporu od virtuálnych kamošiek a lepšie sa im napreduje v kolektíve.

Pre tie máme špeciálnu Facebook skupinu, kde sú vítané medzi 13 000 Fitshakeráčkami.

 

Nezabúdajme na tie, ktoré:

# 13: Sa vidia v svadobných šatách ako fit kočky.

# 14: Sa nechcú držať presného jedálnička, ale naučiť sa jesť zdravo a chutne.

# 15: Chcú dostať svoju kondičku a metabolický vek na ich skutočný.

# 16: Majú na cvičenie len pár minút denne.

# 17: Nehľadajú skratky, ale záleží im na udržateľnosti.

# 18: Vedia, že čarovné tabletky neexistujú, ale cvičenie a zdravá strava čarovať dokážu.

# 19: Ktoré majú obmedzený rozpočet, no chcú cvičiť a vzdelávať sa s profíkmi.

# 20: Hľadajú doplnok k športovým aktivitám, ktoré už vykonávajú.

# 21: Hľadajú spôsob ako cvičiť pri 12-hod. pracovnej dobe či práci na zmeny.

# 22: Snívajú o vypracovanom brušku/ramenách/bicepsoch… (doplň svoj cieľ)😊.

# 23: Majú radi precíznosť a vyhovuje im tréningový plán zostavený odborníkmi.

# 24: Chcú slobodu v cvičení na cestách – pracovných aj dovolenkových.

# 25: Vedia, že pre svoje deti sú príkladom.

# 26: Nie sú vo svojom tele spokojné a túžia po „lepšom mieste na život“.

# 27: Vedia, že pevná vôľa ich dostane ďalej než výhovorky.

 

Ako vidíš, naše výzvy (tie novoročné aj do plaviek) sú určené všetkým ženám (aj mužom) bez ohľadu na vek, kondičku, s ktorou začínajú, či cieľ, aký od výzvy očakávajú. Nech už si sa našla v akomkoľvek príbehu, neváhaj a poď urobiť niečo pre seba. Výzvu sme zostavili tak, aby si ju zvládla aj ty. Max. 30 minút denne si isto nájdeš. ;-)

výzva

 

Poď sa zoznámiť s našimi trénermi skrz články, ktorými prispeli na náš blog a stretneš sa s nimi v Novoročnej výzve 2020:

Matúš Špirko – coach a tréner, s ktorým budú každú nedeľu videá o strave (a nielen tej)

Diana Hô Chí – trénerka nášho programu SexyBody, s ktorou pri cvičení budeš formovať sexy krivky

Andrejka Peniaková – trénerka mindfulness jogy a pilatesu, s ktorou sa stretneš navyše aj pri bonusovej meditácii

Baška Línek

Článok bol pridaný dňa 05/01/2020 a zaradený do kategórie: ChudnutiePremenyVšeobecné   |   Autor: Baška Línek

Komentáre