Petra: „Od skončenia výzvy si držím svojich 55,5-56 kg. Toľko som mala naposledy asi na strednej škole.“

Peťka s nami naozaj veľmi úspešne absolvovala výzvu. Pri pohľade na ňu po premene jej v tvári vidieť naozaj veľkú spokojnosť. Na premenách najviac milujem, ako sa všetkým po výzve rozžiaria oči a tvár. Peťka je jasným príkladom, že keď sa chce, tak sa dá :-).

Peťa, na začiatok nám o sebe niečo prezraďte. Napríklad to, ako a prečo ste sa pustili do cvička s Fitshakerom?

Aktuálne som na rodičovskej dovolenke s druhou dcérou, mám deti vo veku 4 a 2, a ako sa začala korona plus ešte po sviatkoch som pribrala pár kíl, necítila som sa dobre vo svojom oblečení a tele. Koncom marca som začala na Instagrame live cvičiť s Janym Landlom, najprv iba tak dva-, trikrát do týždňa, pretože popri dvoch malých deťoch doma som si musela nájsť systém… Asi od polovičky apríla som sa začala riadiť aj jedálničkom, ktorý som si priplatila, a cvičiť každý deň ráno o deviatej. Dievčatá si zvykli, dokonca sa ku mne pridávali a proste sa naučili, že to je môj čas.

chudnutie po pôrode

 

Takže cvičko vás chytilo a vy ste sa rozhodli pustiť s nami do výzvy?

Fitshaker som si zaplatila pred začiatkom výzvy, baby v Janyho skupine spomínali, či nejdeme spolu aj do plavkovej výzvy, a tiež som chcela vyskúšať, či ma bude baviť cvičiť online aj podľa niekoho iného ako Janyho. Lebo opakovane som si o sebe myslela, že nie som na takéto domáce cvičenia, vždy som to po pár týždňoch vzdala a chodila do fitneska na skupinovky. Keď sa však narodila druhá dcéra, už sa mi ani tam nepodarilo chodiť a chýbal mi aj pohyb, aj som bola zo seba frustrovaná.

 

Tak ste sa k nám pridali. Ako sa vám u nás páčilo?

Veľmi sa mi páčili krátke cvičenia − najviac Diankine a Olinkine. Ráno s deťmi som teda cvičila Janyho, a keď som ich cez obed dala spať, namiesto oddychu alebo varenia som cvičila Fitshaker cvičenia.

Od júna som občas pridala aj ranný beh (2x do týždňa), lebo sa mi páčilo, ako sa mi zlepšila kondička, a to ma motivovalo.

 

Koľko kíl sa vám teda podarilo schudnúť?

Po druhom pôrode som si dlhodobo držala váhu cca 58 kg, po poslednej zime som pribrala na 61-62 kg a v dôsledku nehýbania sa a stresov počas prvých týždňov korony mi v niektoré dni váha vyskočila až na 64,5-65 kíl. Teraz si už od skončenia výzvy držím svojich 55,5-56 kg. Toľko som mala naposledy asi na strednej škole. Jasné, že sú dni, keď mi váha vyskočí na 57-57,5 kg, keď máme oslavy, grilovačky a keď sme boli na dovolenke, ale cvičením a opätovným nabehnutím na stravu sa rýchlo vrátim na tých 55,5-56 kg.

ako schudnúť z brucha

 

Ako vyzerala vaša strava? Stravovali ste sa celá rodinka rovnako :-)?

Prvých 8 týždňov som šla podľa jedálnička na 95 percent. Jedla som 5 jedál denne, na raňajky som mala väčšinou kašu z ryže alebo ovsených vločiek s ovocím alebo celozrnný chlebík s rastlinnou nátierkou a so zeleninkou. Na desiatu som si dopriala smoothie alebo nejaké ovocie. Obedy boli u mňa vegánske, jedla som strukoviny, šaláty ako napríklad šošovicový dhal. Olovrant tvorili opäť šaláty alebo mrkvové placky s hummusom. Deň som končila poväčšine polievkami.

Mala som šťastie, že partnerovi chutili tie jedlá, ktoré som si dávala aj ja. Poprípade si dal to, čo som pripravila na obed deťom. Doma však nerobíme vyprážané ani ťažké jedlá, ja nie som veľká fanúšička mäsa, čiže pre rodinu ho varím, ale sama si ho dám raz týždenne. Preto mi rastlinná strava veľmi vyhovuje.

 

Stal sa šport súčasťou vášho života?

Stále cvičím a behávam 2-, 3-krát do týždňa takých 12-15 km. Nerobím to už ani kvôli chudnutiu, ale baví ma to a je to moje odreagovanie popri deťoch.

 

Čo by ste poradili mamičkám, ktoré by chceli dokázať to čo vy?

Čo by som odporučila? Možno mamičkám, ktoré sa boja, ako si nájdu čas popri malých deťoch, povinnostiach doma a tak, nech skúsia a cvičia v rovnakých časoch, a deti sa prispôsobia. Treba im vysvetliť, že aj mamina potrebuje mať niečo svoje.  Moje dcéry hneď videli, že po docvičení som mala viac energie a aj trpezlivosti na ne…

cvicenie doma

Peťke ďakujem za rozhovor :-).

 

Už v týchto dňoch pripravujeme Novoročnú výzvu 2021, pridať s ak nám však môžeš už dnes. Medzi cvičeniami u nás nájdeš aj krátke 15-minútovky, TABATU, HIITko, cvičenia na rysovanie sexy kriviek a mnoho iného. Vyberaj z vyše 18 programov, kde je dokopy viac než 600 tréningov (a stále nakrúcame nové):

fitshaker výzva

 

Pozri si aj príbehy iných mamičiek, ktoré to vyskúšali s cvičením na doma s naším online fitkom Fitshaker.sk:

Erika: „Úplne ma to pohltilo a veľmi som sa tešila na „svojich“ 30 minút.“

Lenka (-8,5 kg): „Dosiahla som svoj „malý“ cieľ, čo som si dala v januári.“

Natália (-7,8 kg): „Viac vládzem, nie som hneď unavená, som ohybnejšia a celkovo sa cítim zdravá a plná energie.“

Maruškina premena: „Zrazu som pochopila, aký dar mám – zdravé telo.“

Veronika Kašická

Článok bol pridaný dňa 24/11/2020 a zaradený do kategórie: Pre fitmaminkyPremeny   |   Autor: Veronika Kašická

Komentáre