Peťka (-7,2 kg): „Cvičenie sa stalo mojou dennodennou rutinou a časom pre seba, ktorý si určite nedám vziať.“

Tento rozhovor bude o tom, ako sa do plaviek „vyšperkovala“ Peťka. Peťka je príjemná, milá osoba, ktorá je navyše mamičkou dvoch krásnych detičiek. Ako sa jej po pôrode a dokonca po sekcii podarilo vrátiť do formy? Ako sa stravuje a čo cíti pri pohľade do zrkadla po ukončení výzvy? To sa dočítaš v ďalších riadkoch 😊.

Ako a kedy sa začala vaša „výzva“, že ste si povedali − idem so sebou niečo robiť?

Hýbem sa celý život. Venovala som sa tancu, rekreačne jazdím na koni, rada chodím do prírody. S pribúdajúcim vekom a tehotenstvami sa mi však postava začala meniť. Počas prvého tehotenstva som dosť pribrala a aj som si z tohto stavu dosť kíl odniesla a dlho na sebe držala.

Moja cesta k zdravšiemu a krajšiemu ja sa začala pred druhým tehotenstvom. Vtedy som sa intenzívnejšie začala venovať cvičeniu. Chodila som do fitneska a moja postava sa začala formovať. Druhé tehotenstvo som sa snažila príliš nepribrať a dúfala som, že si moje telo bude pamätať stav pred tehotenstvom. Nevedela som sa dočkať toho, kedy znovu začnem cvičiť. Vzhľadom na to, že moje tehotenstvo bolo ukončené sekciou, musela som byť opatrná a najmä počúvať svoje telo. Po šestonedelí som začala s programom Mommy Fitness, pokračovala s Toning interval a neskôr s HIIT či Zuzka Light. Okrem toho každý deň zakončujem Yogou.

Cvičenie sa stalo mojou dennodennou rutinou a časom pre seba, ktorý si určite nedám vziať.

chudnutie po sekcii

 

Vieme, že ste mamička, a ako ste spomínali, cvičiť ste začali po šestonedelí. Upravovali ste aj stravu, alebo nie?

Stravu som spočiatku veľmi neupravovala, keďže som dojčila (a stále dojčím). Veľmi mi chutilo sladké, ale neskôr som ho vyradila, respektíve snažila sa nezdravé sladké nahradiť zdravým.

 

Čo ste do jedálnička pridali a čo, naopak, nemilosrdne vyškrtli?

Mojím cieľom, čo sa týka stravy, ani nebolo nejako príliš „dietovať“, ale nájsť si tú správnu a zdravú cestu. Veľmi mi v tom pomáha váš blog s receptami, ktoré chutia celej rodine.

Pridala som do jedálnička viac zeleniny a tradičné recepty sa snažím nahradzovať zdravšími alternatívami. Vyprážané jedlá vôbec nepripravujem, a keď si chceme dopriať sladké, tak namiesto kupovania pečiem. Mojou Achillovou pätou je pečivo, ktorého sa skutočne neviem vzdať. Ale aj to sa mi podarilo otočiť na tú zdravšiu alternatívu tak, že kváskujem, prípadne kupujem celozrnné.

cviky na brucho po pôrode

 

Ako teda teraz vyzerá váš jedálniček? Podelíte sa s nami o nejaké tipy, čo mávate na raňajky, obed alebo večeru?

Snažím sa jesť trikrát denne. Raňajky mávam vždy sladké – ovsené vločky, ovocie, oriešky, tvaroh, med. Obed zvyknem vyberať práve z receptov z blogu a väčšinou pozostáva z mäsa a nejakej prílohy, ale občas si s manželom robíme také vegetariánske či vegánske dni. Večere bývajú pre mňa trochu kritické, pretože uspávam dieťa, chcem si ešte zacvičiť jogu a zvyčajne sa k jedlu dostanem až okolo deviatej, čo je dosť neskoro. Zvyknem večerať už spomínané pečivo, zeleninu, vajíčka.

 

Otázka, na ktorú všetci čakáme. Koľko kg sa vám počas výzvy podarilo schudnúť?

Počas výzvy sa mi podarilo zhodiť 3 kg (zo 64 kg na 61 kg), s čím som bola nadmieru spokojná. Momentálne mám 60 kg. Nebude mi prekážať, keď pôjdem s váhou trošku hore, keďže mi ide viac o vyformovanie a spevnenie.

cviky na chudnutie a formovanie postavy

 

Na záver nám povedzte, čo cítite, keď sa momentálne pozriete do zrkadla? V čom sú tie pocity iné od tých, ktoré ste cítili, na začiatku svojej premeny?

Cítim sa naozaj veľmi dobre a sebavedomo. Už sa nedesím predstavy, že si mám obliecť plavky, naopak, na leto sa veľmi teším a verím, že to dovtedy ešte „vyšperkujem“. Tento životný štýl ma neuveriteľne baví a Fitshaker odporúčam každému, kto sa len slovkom zmieni o tom, že by chcel urobiť na svojom tele nejaké zmeny.

 

Peťke ďakujeme za super inšpiratívny rozhovor a držíme jej palce na ceste za vytúženou postavou :-)! Ak chceš tiež popracovať na pevnejšom, zdravšom tele, pridaj sa do nášho online fitka Fitshaker.sk a vyber si spomedzi našich programov ten, čo ti najviac sadne:

ako efektívne schudnúť

 

Peťka nie je ojedinelý prípad. Vďaka pravidelnému cvičenie doma a úprave stravy s nami schudli aj ďalšie žena. Pozri si aj ich príbehy:

Monika (-10 kg za 2 mesiace): „Povedala som si, máme rok 2020 a ja za tento rok schudnem 20 kg.“

Janka (- 6 kg) „Verím, že kombinácia tohto všetkého, čo som sa vďaka Fitshakeru naučila, priniesla môj konečný výsledok.“

Tatiana (- 6 kg): „Človek sa musí prispôsobiť podmienkam, ak chce mať výsledky.“

Veronika Kašická

Článok bol pridaný dňa 19/05/2020 a zaradený do kategórie: Premeny   |   Autor: Veronika Kašická

Komentáre