Makačka na celé telo

Info o videu:

Chceš si zamakať a ušetriť čas? Si tu správne! Čaká nás 5 cvikov a tri série. Konkrétne: 1. Cvik- vysoké dvíhanie kolien, 2. Cvik- drep s poskokom, 3. Cvik- dvíhanie nôh s dlaňami na zemi, 4. Cvik- preskoky so zakrižovaním, 5. Cvik- „dobré ráno“. Všetky cviky sú komplexné, na precvičenie celého tela.

Pomôcky: podložka na cvičenie

Info o cvičení

HIIT (High Intensity Interval Training) je vysoko intenzívny intervalový tréning, pri ktorom budeš prekonávať svoje hranice. V 40 sekundovom intervale budeš cvičiť na maximum a v 20 sekundovom intervale budeš oddychovať. V takomto intenzívnom cvičení budeš pokračovať približne 15 minút. Veľmi efektívne a účinné cvičenie, ktoré ti zaberie minimum času, precvičíš pri ňom vďaka komplexným cvikom celé telo a spaľovať tuk budeš nielen pri ňom, ale aj dlho po ňom (vďaka tzv. EPOC efektu).

Jednou vetou: Vysokoúčinné, rýchle, ale aj náročnejšie cvičenie na formovanie celej postavy.

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie

Vhodné pre: pokročilých

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie tela, pálenie tuku, zvyšovanie sily a kondície

Inštruktorka

Oľga Bartalská

Ahoj, volám sa Oľga Bartalská. Aktívnemu cvičeniu sa venujem od malička, bola som dieťa, ktoré neusedelo na mieste. Ako inštruktor skupinových cvičení sa venujem 15 rokov. Začínala som ako inštruktorka aerobiku. Postupne prichádzali nové formy cvičenia a vyskúšala som si asi všetko :) na začiatku som sa stala inštruktorom dance aerobik, ...

Zobraziť viac

Komentáre