Uvoľnená hlava aj chrbtica

Info o videu:

Úvodná sekvencia zameraná hlavne na upokojenie tela a mysle a uvoľnenie chrbtice. Naučíš sa ako v joge správne dýchať, spoznáš tri druhy nádychov a výdychov. Prejdeme cvikmi zameranými na oblasť krčnej chrbtice a ponaťahujeme celý chrbát v mačke a v pozícii dieťaťa.

Pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: všetky úrovne/ pomalé tempo

Info o cvičení

Odlož všetky starosti a vydaj sa s nami na cestu spoznávania nepoznaného. V dynamickom tempe zapojíš všetky svaly, zlepšíš si silu, flexibilitu a vypracuješ si krásnu, zdravú postavu. Zabudneš na všetky problémy a načerpáš nový prílev energie. Hlava sa vyprázdni a do tela vstúpi nový pocit radosti a uvoľnenia. Pri cvičení je veľmi dôležité vedomé dýchanie, ktoré ťa naučí ako správne dýchať aj v bežnom živote a tým účinne bojovať proti stresu a napätiu. Cieľom yogy je zjednotenie a vytvorenie harmónie medzi telom, dušou a mysľou.

Jednou vetou: Cvičenie nielen pre tvoje telo, ale aj dušu a myseľ.

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: začiatočník, pokročilý

Ciele: relax, upokojenie mysle, zlepšenie flexibility, mobility, odstránenie bolestí chrbtice

Inštruktorka

Nikol Chovancová

Namaste, moje meno je Nikol a teším sa, že ťa môžem na týchto stránkach sprevádzať jogou. Najprv niečo o mne. Od detstva som sa venovala rôznym druhom pohybu, najmä tancu, pri ktorom som cítila slobodu a radosť. Neskôr som cvičila aeróbne cvičenia a venovala sa zdravej výžive, až kým som nenatrafila na jogu. V joge som našla ...

Zobraziť viac

Komentáre