Cvičím prvýkrát po pôrode

Info o videu:

Po pôrode je potrebné sa dostávať do formy postupne. Nič nerob zhurta. Nič nechci ihneď. Práve toto videjko sa bude niesť v štýle- začíname jemne, pomaly a o to efektívnejšie a zdravšie! Dobre si rozcvičíme celé telo, vrátane chrbtici (tej dávame pri deťoch zabrať, že?). Potom si zacvičíme cviky na zadnú stranu stehien, ruky a chrbát a neustále sa budeme snažiť byť v správnom postoji so zatiahnutým bruškom, kedy ho pekne nenápadne začíname posilňovať a vracať do pôvodného stavu. Uži si dnešné video a pozdravujeme bábätko! :-)
Pomôcky: bez pomôcok

Info o cvičení

Dieťatko je už na svete a ty sa stále trápiš s kilami navyše? Mommy fitness je ideálne cvičenie ako sa po pôrode dopracovať ku krásnej postave. Zapotíme sa, budeme posilňovať problémové partie a tukové vankúšiky, ktoré ti ostali po pôrode doslova „vyženieme“ z tela :-)

Jednou vetou: Pre všetky mamičky, ktoré sa chcú po pôrode opäť dostať do formy. Taktiež rýchla a účinná "injekcia" pre ľudí, ktorí sa po chorobe potrebujú rýchlo postaviť na nohy

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: mamičky, alebo ženy, ktoré sa potrebujú čím skôr dostať do formy po chorobe

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie postavy, zvýšenie sily a kondície

Inštruktorka

Janka Budayová

Ahoj, volám sa Janka a som rada, že aj ja vás môžem sprevádzať aktívny športovým životom. Napriek tomu, že pôvodné plány o budúcnosti som mala iné, pohyb, aktívny život, tréning a zdravá životospráva sa stali mojou neodlúčiteľnou súčasťou života a neskôr aj smerovaním. V týchto dňoch je mojim zamestnaním ročný syn Filipko. Som mamičkou na materskej ...

Zobraziť viac

Komentáre