VIDEOTRÉNING: Cviky na stehná a ruky so Zorou TU

Chceš mať krásne vyformované ramená v tielku či šatách? Ak áno, tak si otvorila ten najsprávnejší článok, pretože máme pre teba megaúčinné cvičenie so skvelou Zorou Czoborovou, ktorá ti ukáže cviky na krásne pevné ručičky a chrumkavé stehienka. Chceš také mať? Tak si priprav malé jednoručky či fľašky s vodou a poď makať s nami!

Čakajú ťa 3 cviky, ktoré si najprv ukážeme, vysvetlíme a následne môžeš zapnúť PLAY a pustiť sa do cvičenia. ;-)

 

1.CVIK: Tlaky s jednoručnými činkami nad hlavou

Postavíme sa na šírku panvy tak, aby boli nohy zarovno ramien. Následne podsadíme panvu a upažíme ruky, v ktorých držíme „jednoručky“. Dôležité je, aby bol v lakti pravý uhol a aby sme nemali zalomené zápästia. Spolu s výdychom vytláčame ruky nad hlavu, s nádychom ich zase vraciame naspäť.

cviky s činkami

 

2.CVIK: Drepy

Dáme sa do mierneho podrepu, zatiahneme zadok, zatlačíme bruško dozadu do chrbtice a ramená sú taktiež vzadu. Spolu s výdychom sa vystrieme a s nádychom ideme naspäť do drepu.

Pozor však na to, aby sme nevystierali kolená. Stehná sú stále napnuté.

cviky na stehna

 

3.CVIK: Upažovanie s jednoručnými činkami

Chodidlá sú na šírku panvy, máme jemne pokrčené kolená a podsadenú panvu. Spojíme činky pred telom, mierne pokrčíme lakte, malíčky vytočíme do strán a s výdychom upažujeme.

Pozor však, aby zápästie nebolo pri upažení vyššie ako lakeť.

cviky na ruky

 

Super, cviky sme si vysvetlili, tak poďme cvičiť:

 

POZOR!!! Páči sa ti toto videjko a chcela by si si zacvičiť so Zorou viac takýchto tréningov? Tak určite neváhaj a pridaj sa k nám na Fitshaker.sk

cviky na doma

 

Chceš pokračovať s cvičením na ruky? Ďalšie dni skús tieto tréningy:

Cvičenie s expanderom pre silné a pevné ruky, ramená aj zadok

Vyformuj si pevné ruky aj s cvičeniami Pilates

Ďalšie super cviky na ruky od trénerky Janky Jánošíkovej

Simona Kollárová

Redaktorka vo Fitshaker
Mojou životnou filozofiou je žiť v harmónii mysle, tela a duše. Som absolútnym milovníkom jedla, ktoré by malo byť z môjho pohľadu vždy vyvážené, nutrične bohaté a z tých najkvalitnejších surovín. Vysoká kvalita neznamená vždy aj vysokú cenu, rovnako ako vysoká cena nezaručuje kvalitu.
Pohyb je mojím prostriedkom ako vypnúť. Fascinuje ma, čo telo všetko dokáže, koľko sily v sebe skrýva. Čo dáte, to sa vám vráti, a u vášho tela to platí dvojnásobne. Verím, že moje články vám budú pomáhať pri hľadaní svojich vlastných odpovedí a moje recepty obohatia vašu kuchyňu.
Ak máš radšej instagram, môžeš ma sledovať ako @foodistheroot
Simona Kollárová

Článok bol pridaný dňa 29/08/2018 a zaradený do kategórie: CvičeniePre fitmaminky   |   Autor: Simona Kollárová

Komentáre