Tip na zdravé raňajky: pšenová kaša s mangom a čučoriedkami posypaná kakaovými bôbmi

Momentálne sa na nás vo všetkých obchodoch usmievajú mangá. Bola by škoda nevyužiť ich sezónu a nepripraviť si z tohto sladkého ovocia napríklad skvelé raňajky. Čo takto napríklad táto pšenová kaša s mangom a čučoriedkami posypaná kakaovými bôbmi? Mňa vie naštartovať do nového dňa naozaj skvelo.

Doba prípravy: 15 min

Čo budeme potrebovať na 1 porciu?

  • 50 g pšena
  • vodu podľa potreby (cca 3 dl)
  • 20 g pohánkových vločiek
  • 1/2 manga
  • hrsť čučoriedok
  • kakaové bôby na posypanie
  • 1 lyžičku domáceho medu

Ako budeme postupovať?

1. Pšeno uvaríme vo vode do polomäkka.

2. Pridáme pohánkové vločky a premiešame. Ešte chvíľu varíme domäkka.

3. Mango ošúpeme a nakrájame na tenučké plátky. Pásiky roztiahneme ako keby do dlhého riadku a zrolujeme do tvaru ruže.

4. Pridáme čučoriedky, kakaové bôby a pokvapkáme medom.

Pšenová kaša

Jednoduchá kaša, ktorá však zaručene poteší tvoje bruško. Sladké mango a krémová kaša je dokonalá kombinácia na začiatok úspešného dňa. 😊

 

Načerpaj ďalšie raňajkové inšpirácie aj z našich kníh:

zdravé raňajky recepty

 

Nahliadni aj na ďalšie recepty s mangom:

Grepovo-mangové smoothie s kurkumou, zázvorom a rakytníkom na posilnenie imunity

Jahodovo-mrkvovo-mangové smoothie: osviežujúce raňajky aj desiata

Sladučké mango špenátové smoothie: tip na rýchle raňajky či desiatu

Tip na exotický obed: Kuracie prsia so špenátom a osviežujúcim mango šalátom

Veronika Kašická

Článok bol pridaný dňa 06/04/2020 a zaradený do kategórie: BezlaktózovéBezlepkovéRaňajkové kaše a pudingyRaňajkyReceptyRecepty pre detiRecepty pre deti od 2 rokovRecepty s FITnutkou   |   Autor: Veronika Kašická

Komentáre