Zdravá miska bowl: rýchly obed či večera nielen pre vegánov

Do populárnej misky bowl sa zamiluješ aj ty. Pre mňa sú to vylepšené krabičkové obedy, s ktorými zahviezdiš pred kolegyňami. Bezlepkové vegánske jedlo vhodné aj ako obed alebo večera.

Doba prípravy: 20 minút

Čo budeme potrebovať na 2 porcie?

  • 300 g quinoe
  • 4 hrste špenátových listov
  • 2 hrste cherry paradajok
  • 200 g uvareného cíceru alebo prepláchnutého z konzervy
  • 1 zrelé avokádo
  • čierny sezam
  • cca 2 lyžice tahini pasty

Ako budeme postupovať?

1. Quinou sparíme vriacou vodou, dáme do hrnca, zalejeme dvojnásobným množstvom vody a varíme do mäkka.

2. Špenátové listy opláchneme vodou, cherry paradajky nakrájame, cícer (ak je z konzervy prepláchneme), nakrájame avokádo na kocky.

3. Všetko naaranžujeme do misky podľa fantázie, posypeme čiernym sezamom (môžeme ho predtým na chvíľu opražiť na kvapke oleja) a pridáme asi 2 lyžice tahini pasty.

vegan

 

rýchly obed

Prajem ti dobrú chuť!

 

Viac vynikajúcich receptov na zdravé obedy či večere nájdeš aj v našich knihách:

zdravé recepty

 

Vyskúšaj nabudúce aj:

Tofu s grilovanou zeleninou a pšenom: zdravý obed či večera nielen pre vegánov

Tekvicové kari so špenátom a šampiňónmi na cestovinách

Quinoa šalát s čiernou šošovicou, batatmi, cícerom a špenátom

Alžbeta Jánošíková

Článok bol pridaný dňa 28/02/2019 a zaradený do kategórie: PotréningovéReceptyRecepty pre detiRecepty pre deti od 2 rokovRýchle obedy či večere do 20 minútVeganVegetariánske   |   Autor: Alžbeta Jánošíková

Komentáre