Pilates na Fitshakeri: cvičenie pre zdravý chrbát, správne držanie tela aj odbúranie stresu

Máš sedavé zamestnanie? Trápia ťa bolesti chrbta? Chceš sa pravidelne hýbať, no dynamickým cvičeniam si neprišla na chuť? Prípadne chceš s cvičením začať, alebo hľadáš doplnkové cvičenie ku kardio formám? Nezáleží na tom, koľko máš rokov, či s cvičením práve začínaš, alebo sa mu venuješ už dlhodobo, pilates je pre všetkých. Presvedč sa sama! :-)

Krátko a stručne o programe Pilates

Cvičenia, ktoré pomôžu udržať zdravý chrbát, prípadne odstrániť bolesti a zlepšiť držania tela. Spomenieme tiež odbúranie stresu a uvoľnenie psychického napätia.

 

S akými trénermi sa v programe Pilates stretnem?

Približne 90 % programu “ovládla” Andrejka Peniaková. Trénerka s viac než 10-ročnými skúsenosťami, o ktorej dobré jazyky tvrdia, že jej hlas je zhmotneným balzamom na dušu. 

psychická rovnováha

 

Koľko tréningov v programe nájdem?

Pilates je jedným z najväčších programov s viac než 70 videami

 

Je pre začiatočníkov alebo pokročilých?

Začiatočníci, pokročilí, mladé kočky, zrelé ženy. Medzi tréningami si nájdeš svoje, ak máš sedavé zamestnanie, aktívny športový život, ale aj hektický život plný stresu. Inštruktorka má poruke vždy aj “smrteľníčku” a sledovať môžeš jednu aj druhú. Každý cvik má zároveň svoju jednoduchšiu verziu.

Je skrátka skvelou voľbou pre telo aj myseľ.

cvicenie zdravy chrbat

 

Aké ciele pomôže program Pilates dosiahnuť a komu sa bude páčiť?

Pilates v sebe spája dve oblasti – pôsobí nielen na naše telo, ale aj myseľ. Vďaka nemu si môžeš vybudovať fyzickú a psychickú rovnováhu. Zameriava sa na správne dýchanie a správnu techniku vykonávania pohybov, pomocou neho dokážeš odstrániť nesprávne stereotypy a naučiť sa nové – zdraviu prospešné.

 

Aké zaujímavé a špeciálne cvičenia v programe nájdem?

Okrem Pilates klasiky zameranej na core, bruško, zdravé držanie tela a chrbát, zadok či stehná nájdeš medzi tréningami aj skutočné čerešničky. :-)

👉 Zostavy na posilnenie panvového dna.

👉 Cviky na zdravé kĺby.

👉 Cvičenia vhodné počas menštruácie.

👉 Zostavy na doplnenie energie po náročnom dni.

👉 Nechýbajú relaxácie či meditácie.

zdravý chrbát

 

Aké sú ohlasy žien, ktoré tieto tréningy absolvovali?

Dianka G.: „Nikdy ma Pilates neoslovoval. Nebavilo ma to, ale s Andrejkou je to úplne niečo iné… Veľakrát si doslova telo pýta ten Pilates aj po docvičení iného cvičenia, a hlavne záverečné uvoľnenie a predýchanie pri hrejivých slovách od Andrejky :-). Ďakujem krásne za tieto videá.“

 

Ľubka Z.: „Andrejka, už dávno sa Vám chcem opätovne poďakovať za zostavy, ktoré denne cvičím už druhý rok. I keď sa vždy zapojím do novej výzvy, aj tak skončím pri Pilatese, a to z jednoduchého dôvodu, že je to cvičenie, ktoré mi pomáha udržiavať sa fit. Ďakujem za Vašu snahu a úžasné zostavy cvičení, ktoré nám pomáhajú i pri relaxe, chudnutí alebo odstránení bolestí v chrbte.“

 

Mirka G.: Vždy som mala pilates za nudné a pomalé cvičenie, ale musím sa priznať, odkedy cvičím s Fitshakerom pilates, cítim sa skvele. Hlava sa upratala, nebolí ma chrbát a telo sa spevňuje. Ďakujeeem!“

 

Veronika K.: „Miluji Pilates s Adrejkou! Jelikož mám trvalé problémy s bedry, pravidelnĕ se k jejimu cvičení vracím.“

Bolest chrbta

O pilatese už vieš to podstatné, teraz ho skús zaviesť do praxe. Vyhraď si cca 30 minút pre seba, vytiahni podložku na cvičenie, obleč niečo pohodlné a zapni si prvý tréning z programu Pilates na Fitshaker.sk:

pilates

 

Mohlo by ťa zaujímať aj:

Prečo je pilates ideálna forma cvičenia pre všetkých?

Trápi ťa vysoký krvný tlak? Aj s tým vie pomôcť cvičenie pilates!

S cvičením pilates dokážeš spevňovať svaly. Tieto cviky sú super na pevnejšie a štíhlejšie ruky

Baška Línek

Článok bol pridaný dňa 05/03/2020 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Baška Línek

Komentáre