Chrbát, ktorý nebolí a štíhle ruky

Info o videu:

Cvičenie s bruškom? Žiadny problém ;-;) . Nebudeme robiť žiadne prudké, či rýchle pohyby. Na začiatku hodiny budeme cvičiť a popritom sedieť na stoličke, v druhej časti hodiny sa postavíme a o stoličku sa budeme už len podopierať. Zaposiľňujeme si chrbtové svalstvo, ramená a bicepsy.

Pomôcky: stolička, činky (príp. fľašky s vodou)

Info o cvičení

Vieme, že tehotenstvo je jedno z najkrajších období života ženy. Aby si predišla bolestiam chrbta, zvýšenej únave, či iným ťažkostiam, pripravili sme pre teba cvičenie špeciálne pre tehuľky. Naším cieľom je to, aby si sa po cvičení cítila lepšie, bola v lepšej fyzickej a psychickej kondícií, pripravila sa na pôrod a cítila sa dobre po pôrode. Počas cvičenia sa rozhýbeme, posilníme svaly, ale aj zrelaxujeme.

Jednou vetou: Cvičenie pre všetky tehuľky, aby si obdobie tehotenstva mohli užiť naplno.

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie, stolička

Vhodné pre: tehuľky

Nevhodné pre: Tehuľky s rizikovým tehotenstvom a o tehotenstvom po umelom oplodnení. Cvičiť v tehotenstve by nemali ženy, ktoré sú celkovo vážne choré (napr. choroby pľúc, srdca, obličiek, pečene, žlčníka), u ktorých sa počas tehotenstva objavilo krvácanie, hroziaci potrat, hroziaci predčasný pôrod, tehotenské toxikózy, a ktoré opakovane potratili.

O vhodnosti cvičenia by sa mala každá, aj zdravá, tehotná žena poradiť so svojim gynekológom.

Ciele: zlepšenie fyzického a psychického stavu, zlepšenie držania tela, posilnenie svalov panvového dna, prsného svalstva, podpora črevnej peristaltiky.

Inštruktorka

Lenka Balyšinová

Ahoj milá tehuľka, moje meno je Lenka a veľmi sa teším, že si sa rozhodla cvičiť aj počas tvojho (verím že najkrajšieho) obdobia s bruškom. Aby si vedela s kým cvičíš, chcela by som sa ti v skratke predstaviť. Vyštudovala som Slovenskú zdravotnícku univerzitu – odbor fyzioterapia, predtým nadstavbové štúdium na Strednej zdravotníckej škole v Banskej ...

Zobraziť viac

Komentáre