Posilni a ponaťahuj si chrbátik aj nohy

Info o videu:

Ahooj fitmaminka! Padlo by ti vhod ponaťahovať a posilniť si chrbátik a nôžky? Si na správnej adrese. :-)
V úvode sa naladíme, upokojíme a pripravíme na cvičenie v stoji.
Ak si cvičila yogu aj pred tehotenstvom, sľubujeme, že dnes spoznáš veeľa pozícií aj v tejto tehu zostave.
Čakajú nás pozície v stoji, na štyroch, v drepe a v závere dýchanie v sede.

Pranayama – dychové cvičenie, ktoré sa v závere naučíme si určite obľúbiš a vrelo ho odporúčame zaradiť na záver každej yoga sekvencie.  :-)

Toto cvičenie je pre teba vhodné ak si prekročila 15-ty týždeň tehotenstva.  V prípade, že si nie si istá, alebo nemáš s yogou žiadne skúsenosti, poraď sa so svojim lekárom. :-)

Pomôcky: yoga blok (príp. kniha), podložka na cvičenie

Info o cvičení

Budúce maminky, chcete zostať fit, nepribrať, zrelaxovat myseľ a pokojne sa pripraviť na narodenie svojho dieťatka? Gravid yoga je ideálnym a bezpečným cvičením pre vás. Pripraví vás nielen na samotný pôrod ale aj na telesné a duševné zmeny počas tehotenstva.

Jednou vetou: Pre všetky budúce mamičky, ktoré chcú svoje tehotenstvo prežiť v harmónii a s vnútorným pokojom.

Potrebné pomôcky: Protišmyková podložka na jogu (jogamatka), vankúšik, deka, uterák,

Vhodné pre: tehotné od 15 týždňa, alebo po porade s lekárom

Ciele: posilnenie tela (svaly, srdce, pľúca, nervový system, imunitný system), uvoľnenie bolesti, príprava na pôrod, dodanie vitality, harmónie, životnej energie, upokojenie mysle, vedomé dýchanie, koncentrácia

Inštruktorka

Andrea Peniaková

Som inštruktorka cvičení Pilates, Mindfulness Yoga, Gravid Yoga, BabyBalance v Bratislave, kde pôsobím ako lektorka už vyše 10rokov. Zacvičiť si so mnou môžete aj keď nie ste v Bratislave, a to online cez Fithaker. Pilates - na posilnenie tela, spevnenia stredu tela a pre zdravý chrbát. Mindfulness Yoga v mojom podaní je zameraná hlavne ...

Zobraziť viac

Komentáre