Bleskové potréningové smoothie s čučoriedkami a proteínom

Pre niekoho raňajky, pre iného nápoj po tréningu. Ak máš rada proteínové drinky, skús si k nim primiešať čerstvé ovocie. Všetko spolu rozmixuj do jedného smoothie a podávaj. Výborné aj namiesto dezertu. ;-)

Doba prípravy: max. 10 minút

Čo budeme potrebovať na 1 porciu?

  • 70 g čučoriedok
  • 3 dl mandľového mlieka
  • 1 odmerku (cca 20 g) proteínu (rastlinného alebo srvátkového, podľa preferencií)
  • 1 banán

Ako budeme postupovať?

1. Všetky ingrediencie dáme do mixéra a miešame, kým nie je smoothie úplne hladké.

2. Ihneď podávame.

smoothie s čučoriedkami

 

čučoriedkové smoothie

Podelíš sa s nami o svoj obľúbený recept na smoothie? 😊

 

Takéto smoothie si môžeš pripraviť napríklad aj po dobrom tréningu. ;-)

výzva

 

Vyskúšaj aj:

Tip na raňajky plné bielkovín: chia puding s proteínom a pomarančom

Nadýchané vláčne proteínové lievance s čučoriedkami: tip na výživné raňajky

Osviežujúce cviklové smoothie s jablkom a mrkvou plné vitamínov

Zelené smoothie s ananásom a chlorellou na zlepšenie trávenia

Veronika Kašická

Článok bol pridaný dňa 03/05/2020 a zaradený do kategórie: BezlepkovéDesiataReceptyRecepty s proteínomSmoothies   |   Autor: Veronika Kašická

Komentáre