VIDEOTRÉNING: Precvič si ramená a zadok so Zorou Czoborovou

Tento tréning ti pomôže precvičiť partie ako sú ramená či zadok, ktoré krásne vyniknú na každej žene.☺ Ak po takých túžiš aj ty, neváhaj a poď si spolu s nami zamakať a spevniť to telíčko, aby bolo zdravé a silné. Tréning zostavila profi trénerka Zora Czoborová, ktorá je zároveň štvornásobnou majsterkou Slovenska vo fitness. Pripravená? Tak chyť do rúk jednoručky alebo fľašky naplnené vodou a poďme na to!

Cvičenie je zostavené z 3 cvikov, ktorých správnu techniku si postupne vysvetlíme. Následne klikni na PLAY a začni makať. ;-)

 

1.CVIK: Predpažovanie s jednoručnými činkami v plnom rozsahu

Základné postavenie – nohy na šírku ramien, podsadená panva, stiahnutý zadok. Predpaž tak, aby si mala paže pred telom, nie vedľa tela. Následne pokrč jemne lakte a predpažuj spolu s výdychom. Pozor, nezakláňaj sa dozadu.

cviky na ramena

Po tomto cviku nasledujú cviky v supersérii v podobe malých intenzívnych kmitov v predpažení s jednoručnými činkami..

cviky s činkami

 

2.CVIK: Opakovania vo výpade

Urob výpad vpred, ruky spolu s činkami drž hore na hrudi. Vo výpade opakuj pohyb smerom dole tak, aby si sa zadným kolenom dotkla zeme a koleno prednej nohy je nad členkom. Následne podsaď panvu, stiahni zadok a ideš smerom dole spolu s nádychom. Pozor, nepredkláňaj sa.

cviky na zadok

Tento cvik dopĺňajú cviky v supersérii, najprv v prevedení opakovaných troch malých intenzívnych kmitov vo výpade

cviky na nohy

a potom malé kmity vo výpade.

cviky na stehna

 

3.CVIK: Rozpažovanie s jednoručnými činkami

Opäť základný postoj – chodidlá na šírku ramien, uvoľni kolená, podsaď panvu a stiahni zadok. Spoj pred sebou dlane a rovnako tak aj lakte, zápästia drž pevne. Rozpaž ruky spolu s výdychom. Pozor, neprehýbaj sa v chrbte.

cviky s jednoručkami

Na záver ešte cvik v supersérii – malé intenzívne kmity v rozpažení s jednoručnými činkami.

cviky na ruky

 

Takže cviky máme vysvetlené, môžeme makať:

 

POZOR!!! Páči sa ti toto videjko a chcela by si si zacvičiť so Zorou viac takýchto tréningov? Tak určite neváhaj a pridaj sa k nám na Fitshaker.sk! Celé tréningy so Zorou spolu s rozcvičkou i strečingom nájdeš na Fitshakeri v programe Sexy Body. ;-)

cviky na doma

 

Vyskúšaj aj tieto tréningy:

Komplexný cvik na brucho od Zuzky Light

Mega účinné cviky na zadok a stehná od trénera Janyho Landla

Cviky na ramená od trénera Jakuba

Simona Kollárová

Simona Kollárová

Redaktorka vo Fitshaker
Mojou životnou filozofiou je žiť v harmónii mysle, tela a duše. Som absolútnym milovníkom jedla, ktoré by malo byť z môjho pohľadu vždy vyvážené, nutrične bohaté a z tých najkvalitnejších surovín. Vysoká kvalita neznamená vždy aj vysokú cenu, rovnako ako vysoká cena nezaručuje kvalitu.
Pohyb je mojím prostriedkom ako vypnúť. Fascinuje ma, čo telo všetko dokáže, koľko sily v sebe skrýva. Čo dáte, to sa vám vráti, a u vášho tela to platí dvojnásobne. Verím, že moje články vám budú pomáhať pri hľadaní svojich vlastných odpovedí a moje recepty obohatia vašu kuchyňu.
Ak máš radšej instagram, môžeš ma sledovať ako @foodistheroot
Simona Kollárová

Článok bol pridaný dňa 24/09/2018 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Simona Kollárová

Komentáre