N.VÝZVA 2019 – Zdravé kĺby vďaka Pilatesu

Info o videu:

Na zdravých kĺboch záleží snáď každej žene – bez ohľadu na vek, prácu či voľnočasové aktivity.
O krásne a zdravé vlásky, pleť či pekné oblečko sa staráme každý deň. Ako sa však postarať o kĺby? Posvietime si na ne spolu dnes. :-)
Na začiatok sa premiestnime k stene, ktorá dnes bude našou pomocníčkou. Podoprie nás a pomôže sa aj natiahnuť.
Cviky v stoji, drepe, ľahu, predklonoch aj záklonoch ponúknu veľa možností pre naše kĺby. Samozrejme premasírujeme aj chrbát a posilníme bruško. Príjemné bonusy, že? :-)

Pomôcky: podložka na cvičenie, stena

NESTAČILO TI? Jednoduchá Pilates zostava v stoji

Info o cvičení

Aj ty máš do nového roka jedno veľké predsavzatie – SCHUDNÚŤ? A chceš aby to dopadlo lepšie ako minulý rok? Máme pre Teba plán! 50-dňovú NOVOROČNÚ VÝZVU!

Jednou vetou: Cvičebný plán a stravovanie počas dvoch mesiacov

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie, fľaše s vodou, stolička, atď.

Vhodné pre: začiatočník aj pokročilý

Nevhodné pre: tých, ktorým na svojej postave nezáleží.

Ciele: Schudnúť, vyformovať postavu.

Inštruktorka

Andrea Peniaková

Som inštruktorka cvičení Pilates, Mindfulness Yoga, Gravid Yoga, BabyBalance v Bratislave, kde pôsobím ako lektorka už vyše 10rokov. Zacvičiť si so mnou môžete aj keď nie ste v Bratislave, a to online cez Fithaker. Pilates - na posilnenie tela, spevnenia stredu tela a pre zdravý chrbát. Mindfulness Yoga v mojom podaní je zameraná hlavne ...

Zobraziť viac

Komentáre