Gravid yoga pre zdravý chrbát

Info o videu:

V dnešnej sekvencii si posvietime spolu s Andrejkou a budúcou maminkou Zuzkou na zdravý chrbátik.
Hneď v úvode si nájdeme čo najpohodlnejšiu polohu v ktorej sa budeme cítiť skvelo a dokážeme si užiť čas so sebou a svojim bábätkom.
Andrejka ti vysvetlí dýchanie podrobne tak, aby si ho vedela prakticky využiť nie len v cvičení, ale aj v bežnom živote či pri samotnom pôrode.
Po dôkladnom rozdýchaní sa začneme pomalinky rozhýbavať a postupne precvičíme celý chrbátik spôsobom, ktorý ti bude príjemný.
Čaká nás fantastických 20 minút. :-)

Toto cvičenie je pre teba vhodné ak si prekročila 15-ty týždeň tehotenstva.  V prípade, že si nie si istá, alebo nemáš s yogou žiadne skúsenosti, poraď sa so svojim lekárom. :-)

Pomôckyvankúšik (príp. deka), podložka na cvičenie

Info o cvičení

Budúce maminky, chcete zostať fit, nepribrať, zrelaxovat myseľ a pokojne sa pripraviť na narodenie svojho dieťatka? Gravid yoga je ideálnym a bezpečným cvičením pre vás. Pripraví vás nielen na samotný pôrod ale aj na telesné a duševné zmeny počas tehotenstva.

Jednou vetou: Pre všetky budúce mamičky, ktoré chcú svoje tehotenstvo prežiť v harmónii a s vnútorným pokojom.

Potrebné pomôcky: Protišmyková podložka na jogu (jogamatka), vankúšik, deka, uterák,

Vhodné pre: tehotné od 15 týždňa, alebo po porade s lekárom

Ciele: posilnenie tela (svaly, srdce, pľúca, nervový system, imunitný system), uvoľnenie bolesti, príprava na pôrod, dodanie vitality, harmónie, životnej energie, upokojenie mysle, vedomé dýchanie, koncentrácia

Inštruktorka

Andrea Peniaková

Som inštruktorka cvičení Pilates, Mindfulness Yoga, Gravid Yoga, BabyBalance v Bratislave, kde pôsobím ako lektorka už vyše 10rokov. Zacvičiť si so mnou môžete aj keď nie ste v Bratislave, a to online cez Fithaker. Pilates - na posilnenie tela, spevnenia stredu tela a pre zdravý chrbát. Mindfulness Yoga v mojom podaní je zameraná hlavne ...

Zobraziť viac

Komentáre