YOGA na Fitshakeri: cvičenie proti stresu, na podporu imunity aj pre rovnováhu tela a duše

„Chcela by som aspoň na chvíľku pokoj!“ Stáva sa ti, že si to náročnom dni povieš? Bývaš unavená fyzicky i psychicky? Chcela by si svojmu telu dopriať kvalitný čas a poďakovať sa mu za všetko, čo spolu zvládate? V tom prípade máme program dokonalý pre teba. YOGA. Odlož všetky starosti a vydaj sa s nami na cestu spoznávania nepoznaného. V dynamickom tempe zapojíš všetky svaly, zlepšíš si silu, flexibilitu a vypracuješ si krásnu, zdravú postavu. Zabudneš na všetky problémy a načerpáš nový prílev energie. Hlava sa vyprázdni a do tela vstúpi nový pocit radosti a uvoľnenia.

Krátko a stručne o programe YOGA

Cvičenia a zostavy, ktoré ti pomôžu stíšiť sa, príjemne zrelaxovať, ponaťahovať a zbaviť myseľ stresu i všetkých starostí.

 

S akými trénermi sa v programe YOGA stretnem?

Úprimne? Na trénerskú zostavu v programe YOGA sme veľmi pyšní. Svoje sily v nej spájajú odborníci na rôzne typy jogy. Power jogu si užiješ s Nikol Chovancovou. Stálicou, na ktorej tento program vyrástol. :-) Hatha jogu s Vandou Gallo. Mindulness jogu pre teba pripravuje Andrejka Peniaková a niekoľko špeci zostáv tu natočil aj Fredy Ayisi.

power joga

 

Koľko tréningov v programe nájdem?

Štyria tréneri natočili viac než 80 joga videí s mimoriadne rozmanitým zameraním. :-)

 

Je pre začiatočníkov alebo pokročilých?

Pri joge je dôležité ujasniť si jednu vec. Je pre každého. Každý ju zvládne cvičiť v rámci svojich fyzických možností, skúseností a cieľov. :-) Spája to najlepšie z najlepšieho pre telo aj dušu.
Je vhodná pre všetky vekové kategórie a aj pohlavia. O čom sa presvedčíš aj v samotných tréningoch. S inštruktormi cvičia aj muži, mladé kočky aj šarmantné dámy. 

cvičenie jogy

 

Aké ciele pomôže program YOGA dosiahnuť a komu sa bude páčiť?

Predstav si svoj deň. A teraz si z neho vyber chvíle, kedy potrebuješ načerpať energiu. Je to ráno? Pred spaním, alebo po príchode z práce?
Práve v tejto chvíli môžeš zahodiť všetky starosti a vydať sa na cestu poznávania nepoznaného. V dynamickom tempe zapojíš všetky svaly, zlepšíš si silu, flexibilitu a vypracuješ si krásnu, zdravú postavu. Zabudneš na všetky problémy a dostaneš sa k extra porcii energie. Hlava sa vyprázdni a do tela vstúpi nový pocit radosti a uvoľnenia. 

Ak je tvojím cieľom vytvorenie harmónie medzi telom, dušou a mysľou, budeš tento program milovať. 

joga cvicenie

 

Aké zaujímavé a špeciálne cvičenia v programe nájdem?

O špeciálne zostavy nie je v tomto programe núdza. :-) Nájdeš tu napríklad tieto zostavy:

👉 proti stresu.

👉 pre lepší spánok.

👉 vhodné počas menštruácie,

👉 navrhnuté pre bežcov a športovcov,

👉 na rozprúdenie metabolizmu,

👉 na podporu imunity,

👉 proti bolestiam hlavy a migrénam.

cvičenie proti stresu

 

Aké sú ohlasy žien, ktoré tieto tréningy absolvovali?

 

Marianka P.: „Predtým som cvičila jogu raz a nebavila ma… ale teraz ma to nejako chytilo a dokonca mi je málo :-). Ďakujem!“

 

Agi G.: „Úplne perfektné cvičenie, skvele som si oddýchla. Ďakujem Nikol :-). Máš veľmi upokojujúci hlas, robíš to úžasne! ;-)“

 

Janka S.: „Táto joga bola moc krásna. Miestami až umelecká. Niektoré cviky som neurobila presne, musím ich ešte niekoľkokrát vidieť. Teším sa!“

 

Lucka C.: „Ďakujem za toto cvičenie. Niekedy mám pocit, že máte nejakú vešticu, ktorá presne vie, čo v daný deň potrebujem.“

fredy ayisi joga

Cvičenie jogy nie je o tom, že musíš hneď zvládnuť všetky cvičenia tak ako tréneri. Ani oni to kedysi nedokázali. No pravidelným tréningom si vieš zlepšiť svoju ohybnosť a silu a časom ich dokážeš aj ty. Dôležité je, aby si sa v joga polohách cítila príjemne (jemné pnutie je v poriadku) a nechávala svoje telo, nech sa prekonáva. ;-)

 

Ak ťa tento program zaujal, radi ťa v ňom uvidíme:

yoga

 

Vyskúšaj si pozrieť aj tieto zostavy, aké cviky môžeš v joge čakať:

5 joga cvikov na podporenie jarnej očisty

O čom je Mindfulness joga s Andrejkou?

6x joga pozície na vybudovanie vôle a sily

Joga cvičenie na lepšiu náladu

Joga cviky na naštartovanie spomaleného metabolizmu

Baška Línek

Článok bol pridaný dňa 09/03/2020 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Baška Línek

Komentáre