Za super telom na materskej

Info o videu:

Dnes to bude opäť krásna a jemná celotelovka. Prečo jemná? Pretože začíname v nenásilnom tempe s heslom: “Pomaly ďalej zájdeš!” Preto nezačíname v prvých videách s cvičením napr. angličákov (ak nevieš čo je to za masaker cvik, hoď do gúglu ;-)). Vo videu si precvičíme komplet celé telo- nohy (pri výpadoch), ruky (pri zdvíhaní činiek), sedacie svaly (s cvikmi v polohe na štyroch) a aj bruško (nenásilnými skracovačkami). Priprav si nejaké závažie do ruky (činky, veľkú fľašu s vodou, knihu,…), karimatku, vodu a poď na to! Čakajú ťa tieto cviky:
– výpady vzad
– zdvíhanie činky nad hlavu
– v polohe na štyroch unožovanie s kolenom v pravom uhle
– v polohe na štyroch zdvíhanie do strán kolena v pravom uhle
– zdvíhanie činky nad hlavu a za hlavu nad trapéz
– na chrbte ležmo skracovačky s predpaženými rukami
Krásne cvičenie prajeme! :-)
Pomôcky: podložka na cvičenie, činky príp. fľaše s vodou, alebo ťažšia kniha

Info o cvičení

Dieťatko je už na svete a ty sa stále trápiš s kilami navyše? Mommy fitness je ideálne cvičenie ako sa po pôrode dopracovať ku krásnej postave. Zapotíme sa, budeme posilňovať problémové partie a tukové vankúšiky, ktoré ti ostali po pôrode doslova „vyženieme“ z tela :-)

Jednou vetou: Pre všetky mamičky, ktoré sa chcú po pôrode opäť dostať do formy. Taktiež rýchla a účinná "injekcia" pre ľudí, ktorí sa po chorobe potrebujú rýchlo postaviť na nohy

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: mamičky, alebo ženy, ktoré sa potrebujú čím skôr dostať do formy po chorobe

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie postavy, zvýšenie sily a kondície

Inštruktorka

Janka Budayová

Ahoj, volám sa Janka a som rada, že aj ja vás môžem sprevádzať aktívny športovým životom. Napriek tomu, že pôvodné plány o budúcnosti som mala iné, pohyb, aktívny život, tréning a zdravá životospráva sa stali mojou neodlúčiteľnou súčasťou života a neskôr aj smerovaním. V týchto dňoch je mojim zamestnaním ročný syn Filipko. Som mamičkou na materskej ...

Zobraziť viac

Komentáre