Video o stravovaní 2: Informácie, ktoré musíš vedieť!

Info o videu:

V druhom videu o stravovaní sa od výživovej poradkyni Ivany Eľkovej dozvieš informácie, ktoré sú veľmi podstatné k tomu, aby si si vedela sama vyskladať zdravý jedálniček. Práve preto potrebuješ mať jasno v tom, čo sú to bielkoviny, sacharidy, tuky a koľko by sme ich mali v strave prijímať. Vo videu sa dozvieš odpovede na otázky:

– koľko bielkovín prijímať?
– prečo si dávať pozor na nadbytok prijmu bielkovín?
– prečo cca 95% žien potrebuje vo svojej strave prijímať sacharidy?
– čo je to glykemický index?
– kedy je ideálny čas na konzumáciu sacharidov?
– čím sladiť?
– koľko g tukov denne prijímať?
– prečo je vláknina dôležitá?
– koľko vody denne vypiť?
– či je počítanie kalórií nutné pri chudnutí?
– ako si počítať kalórie?
– ÚLOHU TÝŽDŇA.

Pokojne si vezmi pero a papier/ Fitness diár a dôležité informácie si pozapisuj. Veríme, že sa spolu posunieme o ďalší krôčik vpred. Prajeme krásnu oddychovú nedeľu a veľa chute do menenia svojich stravovacích návykov! :-)

Dôležité! Ak si si minulý týždeň nenašla v emailoch odkaz na stiahnutie vzorového jedálnička od Ivanky, tak si ho pre istotu stiahneš aj tu .

Info o cvičení

Aj ty máš do nového roka jedno veľké predsavzatie – SCHUDNÚŤ? A chceš aby to dopadlo lepšie ako minulý rok? Máme pre Teba plán! 50-dňovú NOVOROČNÚ VÝZVU!

Jednou vetou: Cvičebný plán a stravovanie počas dvoch mesiacov

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie, fľaše s vodou, stolička, atď.

Vhodné pre: začiatočník aj pokročilý

Nevhodné pre: tých, ktorým na svojej postave nezáleží.

Ciele: Schudnúť, vyformovať postavu.

Inštruktorka

Ivana Eľková

Výživa a pomoc ľuďom s nadváhou je mojou profesiou už 6 rokov, no v prvom rade je práca s ľuďmi, ktorí chcú zmeniť svoj životný štýl mojou najväčšou vášňou. Pred 12 rokmi som sama mala nadváhu. V tej dobe nebolo k dispozícii také množstvo informácii a zdrojov, ako v súčasnosti, preto som musela svoju hmotnosť redukovať samovoľne, preto som ...

Zobraziť viac

Komentáre