Six Pack – Jóga na podporu flexibility

Info o videu:

Dáme dnes brušku trošku oddych, čo Ty na to a pozveme si na dnešné cvičko Nikol so svojou úžasnou jógou. V tejto zostave jógy prejdeme cvičeniami na podporu flexibility, ktoré môžeš zaradiť do ranného aj večerného cvičenia – kedykoľvek sa budeš chcieť v príjemnom a pomalom tempe ponaťahovať. Začneme v polohe mŕtvoly,  kde upokojíme myseľ a vypustíme všetko napätie. Postupne si ponaťahujeme v ľahu aj sede nohy, chrbát, brucho a celý zvyšok tela v rôznych príjemných variáciách.

Pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre:  Všetky úrovne / pomalé tempo

Info o cvičení

Trénerstvu sa venujem už 9 rokov a počas celej kariéry sa snažím veľmi dbať na biomechaniku svalov, a teda ich správne/efektívne zapájanie počas cvičenia, bez zbytočného zaťažovania kĺbov, šliach a chrbtice.

Rokmi mi “cez ruky” prešlo veľmi veľa klientov, ktorých som musela trpezlivo učiť, ako správne bruchom pracovať. Žiaľ aj takých, ktorí ku mne prešli od iných trénerov. Často prídu napríklad dievčatá, ktoré už majú zo dva – tri roky odcvičené (a aj pod dohľadom “kouča”) a sťažujú sa, že majú zlú genetiku my brucho…že vidia výsledky na nohách a rukách, ale na bruchu nič… Po dvoch až troch mesiacoch cvičenia so mnou (hovorím o dievčatách, ktoré sa snažia o získanie svalového podkladu, a teda nemajú veľa podkožného tuku) sa na ich bruchu objavujú tzv. kocky. Kde je teda problém? Je to v nedostatočnom resp. nesprávnom zapájaní brušných svalov pri tréningu.

Jednou vetou: V mojej sekcii “Six pack” sa snažím čo najpresnejšie popísať každý cvik, vysvetliť a pomôcť pochopiť cvičencom prácu jednotlivých svalov, aby boli schopní aj sami doma vyraziť z tréningu maximum a čo najskôr pocítiť a vidieť výsledky.

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: začiatočník, pokročilý

Ciele: ploché a štíhlo bruško a celý stred tela

Inštruktorka

Nikol Chovancová

Namaste, moje meno je Nikol a teším sa, že ťa môžem na týchto stránkach sprevádzať jogou. Najprv niečo o mne. Od detstva som sa venovala rôznym druhom pohybu, najmä tancu, pri ktorom som cítila slobodu a radosť. Neskôr som cvičila aeróbne cvičenia a venovala sa zdravej výžive, až kým som nenatrafila na jogu. V joge som našla ...

Zobraziť viac

Komentáre