Jóga po stojačky

Info o videu:

Vieme, že s bruškom by si radšej cvičila posediačky, alebo radšej vychutnávala relaxáciu a preto ti možno názov dnešného cvička neznie vábivo, no o to viac bude pre teba prospešné.

Dnešná zostava obsahuje modifikované varianty dynamických a energetizujúcich pozícií – Tikonasana (Trojuholník), Virabhadrasana 2 (Bojovník 2), Parsvottanasana (Pyramída) a ďalších. Sekvencia pozícií zameraných na precvičenie chrbtice a svalov dolných končatín.

Aj dnešné cvičko si môžeš zakončiť videom s relaxáciou.

Pomôcky: Podložka na cvičenie

Info o cvičení

Budúce maminky, chcete zostať fit, nepribrať, zrelaxovat myseľ a pokojne sa pripraviť na narodenie svojho dieťatka? Gravid yoga je ideálnym a bezpečným cvičením pre vás. Pripraví vás nielen na samotný pôrod ale aj na telesné a duševné zmeny počas tehotenstva.

Jednou vetou: Pre všetky budúce mamičky, ktoré chcú svoje tehotenstvo prežiť v harmónii a s vnútorným pokojom.

Potrebné pomôcky: Protišmyková podložka na jogu (jogamatka), vankúšik, deka, uterák,

Vhodné pre: tehotné od 15 týždňa, alebo po porade s lekárom

Ciele: posilnenie tela (svaly, srdce, pľúca, nervový system, imunitný system), uvoľnenie bolesti, príprava na pôrod, dodanie vitality, harmónie, životnej energie, upokojenie mysle, vedomé dýchanie, koncentrácia

Inštruktorka

Miška Szilvásová

Joge sa venujem približne od marca roku 2010. Začínala som cvičením Power jogy v Trnave u mojej prvej učiteľky Janky Jančovičovej. Power jogu som viac ako 2 roky aj precvičovala. Túžba po napredovaní a posúvaní mojich fyzicko-psychických hraníc ma priviedla k Ashtanga joge, a môjmu terajšiemu učiteľovi Jarkovi Pávekovi. Ashtanga je ...

Zobraziť viac

Komentáre