Pot, pálenie a úsmev na tvári s HIIT

Info o videu:

Po úvodnom zahriatí plnom jumping jack-ov, drepov, rúčkovania a pod. cvikov ťa čakajú 3 cviky na spodnú časť tela:

  1. 2x jumping jack+ drep na široko+ doska
  2. drep + drep s výskokom
  3. drep + unoženie

…a tieto 3 cviky na vrchnú časť tela:

  1. dámsky klik + doska
  2. vytáčanie do bočného planku na predlaktiach
  3. horolezec (beh na mieste v planku)

Úžasný tréning (ako vždy s Olinkou)…poď do toho! :-)

Pomôcky: podložka na cvičenie

Info o cvičení

HIIT (High Intensity Interval Training) je vysoko intenzívny intervalový tréning, pri ktorom budeš prekonávať svoje hranice. V 40 sekundovom intervale budeš cvičiť na maximum a v 20 sekundovom intervale budeš oddychovať. V takomto intenzívnom cvičení budeš pokračovať približne 15 minút. Veľmi efektívne a účinné cvičenie, ktoré ti zaberie minimum času, precvičíš pri ňom vďaka komplexným cvikom celé telo a spaľovať tuk budeš nielen pri ňom, ale aj dlho po ňom (vďaka tzv. EPOC efektu).

Jednou vetou: Vysokoúčinné, rýchle, ale aj náročnejšie cvičenie na formovanie celej postavy.

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie

Vhodné pre: pokročilých

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie tela, pálenie tuku, zvyšovanie sily a kondície

Inštruktorka

Oľga Bartalská

Ahoj, volám sa Oľga Bartalská. Aktívnemu cvičeniu sa venujem od malička, bola som dieťa, ktoré neusedelo na mieste. Ako inštruktor skupinových cvičení sa venujem 15 rokov. Začínala som ako inštruktorka aerobiku. Postupne prichádzali nové formy cvičenia a vyskúšala som si asi všetko :) na začiatku som sa stala inštruktorom dance aerobik, ...

Zobraziť viac

Komentáre