Gravid joga 3.zostava

Info o videu:

Naučiť sa dobre dýchať je v tehotenstve mimoriadne dôležité, ale to už určite vieš :-). Aj preto začneme dnešnú gravid jógu jemným relaxačným a dychovým cvičením. Ponaťahujeme chrbticu, nadviažeme pozdravmi v sede a nakoniec prejdeme na záverečnú relaxáciu.

Ideme na to. :-)

Pomôcky: Podložka na cvičenie

Info o cvičení

Budúce maminky, chcete zostať fit, nepribrať, zrelaxovat myseľ a pokojne sa pripraviť na narodenie svojho dieťatka? Gravid yoga je ideálnym a bezpečným cvičením pre vás. Pripraví vás nielen na samotný pôrod ale aj na telesné a duševné zmeny počas tehotenstva.

Jednou vetou: Pre všetky budúce mamičky, ktoré chcú svoje tehotenstvo prežiť v harmónii a s vnútorným pokojom.

Potrebné pomôcky: Protišmyková podložka na jogu (jogamatka), vankúšik, deka, uterák,

Vhodné pre: tehotné od 15 týždňa, alebo po porade s lekárom

Ciele: posilnenie tela (svaly, srdce, pľúca, nervový system, imunitný system), uvoľnenie bolesti, príprava na pôrod, dodanie vitality, harmónie, životnej energie, upokojenie mysle, vedomé dýchanie, koncentrácia

Inštruktorka

Miška Szilvásová

Joge sa venujem približne od marca roku 2010. Začínala som cvičením Power jogy v Trnave u mojej prvej učiteľky Janky Jančovičovej. Power jogu som viac ako 2 roky aj precvičovala. Túžba po napredovaní a posúvaní mojich fyzicko-psychických hraníc ma priviedla k Ashtanga joge, a môjmu terajšiemu učiteľovi Jarkovi Pávekovi. Ashtanga je ...

Zobraziť viac

Komentáre