Fit mama a cvičko celého tela

Info o videu:

Pomaličky pridávame záťaž. Ale stále pôjdeme vo veľmi pohodovom tempe, pretože naším cieľom nie je “rozbiť sa” pri prvých tréningoch po pôrode, ale nabiť sa energiou a postupne sa dostávať do formy. V tomto videu si dáme cviky:
– výkopy nohou (pre spevňovanie bruška a tvarovanie pekných nôh)
– rozpažovanie predlaktiami pričom lakte sú pri tele (pre krásny, zdravý chrbát a medzilopatkové svalstvo)
– výpady (funkčný cvik na posilnenie dolnej časti tela)
– plank (cvik, ktorý zapojí takmer každučký sval v tele a posilní bruško)
– “bicyklovanie” v sede na zemi s predlaktiami oprenými o podložku (pre tip top bruško)
Ak máš doma expander (gumu na cvičenie), priprav si ju, využijeme ju. AK však nemáš, nič si z toho nerob, môžeš cvičiť pokojne bez nej. Prajeme krásne cvičko! :-)
Pomôcky: podložka na cvičenie, expander (dobrovoľná pomôcka)

Info o cvičení

Dieťatko je už na svete a ty sa stále trápiš s kilami navyše? Mommy fitness je ideálne cvičenie ako sa po pôrode dopracovať ku krásnej postave. Zapotíme sa, budeme posilňovať problémové partie a tukové vankúšiky, ktoré ti ostali po pôrode doslova „vyženieme“ z tela :-)

Jednou vetou: Pre všetky mamičky, ktoré sa chcú po pôrode opäť dostať do formy. Taktiež rýchla a účinná "injekcia" pre ľudí, ktorí sa po chorobe potrebujú rýchlo postaviť na nohy

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: mamičky, alebo ženy, ktoré sa potrebujú čím skôr dostať do formy po chorobe

Ciele: znižovanie hmotnosti, formovanie postavy, zvýšenie sily a kondície

Inštruktorka

Janka Budayová

Ahoj, volám sa Janka a som rada, že aj ja vás môžem sprevádzať aktívny športovým životom. Napriek tomu, že pôvodné plány o budúcnosti som mala iné, pohyb, aktívny život, tréning a zdravá životospráva sa stali mojou neodlúčiteľnou súčasťou života a neskôr aj smerovaním. V týchto dňoch je mojim zamestnaním ročný syn Filipko. Som mamičkou na materskej ...

Zobraziť viac

Komentáre