Celotelovka pre budúce maminky

Info o videu:

Maminky poďme na to! Tehotenstvo a krásne telo? To sa dá! :-)

Dosiahnuť ho môžeš napríklad aj takýmto tréningom.
V prvej časti sa budeme venovať nohám, bedrám a sedacím svalom.
Druhú časť  budeme venovať vršku – chrbátik, ramená, hrudník tešte sa!

Pomôcky: podložka na cvičenie, činky (príp. fľaše s vodou)

Info o cvičení

Vieme, že tehotenstvo je jedno z najkrajších období života ženy. Aby si predišla bolestiam chrbta, zvýšenej únave, či iným ťažkostiam, pripravili sme pre teba cvičenie špeciálne pre tehuľky. Naším cieľom je to, aby si sa po cvičení cítila lepšie, bola v lepšej fyzickej a psychickej kondícií, pripravila sa na pôrod a cítila sa dobre po pôrode. Počas cvičenia sa rozhýbeme, posilníme svaly, ale aj zrelaxujeme.

Jednou vetou: Cvičenie pre všetky tehuľky, aby si obdobie tehotenstva mohli užiť naplno.

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie, stolička

Vhodné pre: tehuľky

Nevhodné pre: Tehuľky s rizikovým tehotenstvom a o tehotenstvom po umelom oplodnení. Cvičiť v tehotenstve by nemali ženy, ktoré sú celkovo vážne choré (napr. choroby pľúc, srdca, obličiek, pečene, žlčníka), u ktorých sa počas tehotenstva objavilo krvácanie, hroziaci potrat, hroziaci predčasný pôrod, tehotenské toxikózy, a ktoré opakovane potratili.

O vhodnosti cvičenia by sa mala každá, aj zdravá, tehotná žena poradiť so svojim gynekológom.

Ciele: zlepšenie fyzického a psychického stavu, zlepšenie držania tela, posilnenie svalov panvového dna, prsného svalstva, podpora črevnej peristaltiky.

Inštruktorka

Janka Budayová

Ahoj, volám sa Janka a som rada, že aj ja vás môžem sprevádzať aktívny športovým životom. Napriek tomu, že pôvodné plány o budúcnosti som mala iné, pohyb, aktívny život, tréning a zdravá životospráva sa stali mojou neodlúčiteľnou súčasťou života a neskôr aj smerovaním. V týchto dňoch je mojim zamestnaním ročný syn Filipko. Som mamičkou na materskej ...

Zobraziť viac

Komentáre