Silvia (- 15 kg): „Na začiatku výzvy som si spravila fotky, ako už nikdy nechcem vyzerať.“

Schudnúť 15 kíl za 3 mesiace. Je to podľa teba nemožné? Silvii sa to podarilo. Túžba po zdravšom ja a predstava, ako bude vyzerať v svadobných šatách, boli veľmi silnou motiváciou 😊. Čo všetko pre to urobila? A hlavne ako sa jej darilo vo výzve, si môžeš prečítať práve teraz.

Silvia, jedno veľké wau! Musíme sa túto otázku opýtať hneď na začiatku, lebo je to neuveriteľné − koľko kíl sa vám počas výzvy podarilo schudnúť 😊?

Počas výzvy som zhodila 11 kg, sama som prekvapená, ako sa mi to podarilo. Začiatky boli ťažké, ale keď človek prekoná prvé krízy, ide to už samo. Najdôležitejšie je nevzdať sa a veriť, že tentoraz sa v sebe nesklamem. Priznám sa, toto bolo prvýkrát, keď som vydržala pri niečom do konca, a cvičila som každý deň celé dva mesiace. Stalo sa asi 4-krát za dva mesiace, že som si nenašla čas. Niekedy som zacvičila viac videí naraz, keď som mala pocit, že som sa cez deň málo hýbala.

Mojou najväčšou motiváciou bolo, že som si na začiatku výzvy spravila fotky, ako už nikdy nechcem vyzerať.

Moja maximálna váha bola 74 kg niekedy okolo Vianoc tohto roku, a to som sa cítila už veľmi zle, ale stále som sa nevedela dostať na tú správnu vlnu.

Druhá vec, ktorá má posúvala vpred, bola, že som nemala k dispozícii váhu každý deň, pretože momentálne som v Nórsku a nemám ju tu, lebo som ju doteraz nepotrebovala :-D. Počas výzvy som sa chodila vážiť raz za dva týždne do jedného obchodu. Nie že by som na váhu nemala peniaze, ale jednoducho som si povedala − keď ju nebudem mať doma, budem sa celé dva týždne maximálne snažiť, aby som potom skoro odpadla a mala sa z čoho tešiť, keď sa odvážim. A tak aj bolo, každé dva týždne som bola neskutočne šťastná, váha išla dole, ani raz som nebola sklamaná a to ma posúvalo stále vpred. Nikdy na to nezabudnem, za dva mesiace môj najväčší úspech s mojím telom.

výzva do plaviek

 

Prečo ste sa rozhodli pridať do výzvy? Bola to vaša prvá a ako ste sa o nás dozvedeli 😊?

Výzva s Fitshakerom bola moja prvá a napodiv určite nie posledná ;-).

Do výzvy som sa rozhodla pridať hlavne pre zlý pocit, ktorý som mala zo samej seba. Všetky veci mi začali byť tesné a vo všetkom som si pripadala príšerne. Začala som pracovať na novom mieste a mali sme tam rozhovor do novín, a keď som pod článkom videla fotku, hanbila som sa. Tie ruky a spuchnutá tvár… Povedala som si koniec, treba sa dať dokopy.

Po pár týždňoch na mňa vyletela výzva do plaviek, myslím, že na Facebooku. Týždeň som váhala, či sa prihlásiť, necítila som sa na to, bála som sa, že zase len zbytočne vyhodím peniaze a budem na to kašľať. Hovorila som si, že veď predsa budem musieť zmeniť stravu a tu v Nórsku je trikrát taká drahšia ako na Slovensku, že si to nebudeme môcť s priateľom dovoliť. Predsa len sme cudzinci a máme tu minimálnu mzdu a na ich pomery je to tu dosť drahé. No nakoniec ma osvietilo a stále mi v hlave chodilo aj to, ako chcem vyzerať v októbri v svadobných šatách. To ma aj donútilo sa nad sebou zamyslieť a už som ďalej neriešila, čo bude, či na to mať budeme, alebo nie.

zdrava strava a chudnutie

 

Páčila sa vám výzva? Mali ste aj obľúbených trénerov alebo trénerky 😊?

Výzva bola super, obľúbenci boli Dianka, Olinka, Maťo, v bonusových videách Jany a ku koncu aj Zora, keď som zlepšila kondičku :-). Veľmi ma nebavili pilates a joga, no nie z toho dôvodu, že by sa mi nepáčili trénerky, ale po odcvičení som mala pocit, že som toho pre seba veľa neurobila a veľa kalórií som nespálila, keďže som sa až tak nespotila. Ale to bolo len v mojej hlave. Určite to však bol pre mňa veľký relax 💗 a každé video z kalendára som si zacvičila skôr alebo neskôr. Nič som neodflákla.

ako zdravo schudnúť

 

Schudli ste krásnych 11 kíl za 2 mesiace. Upravili ste aj stravu? Ako vyzeral váš jedálniček?

Samozrejme, že som upravila stravu, som si vedomá, že bez toho by to nešlo. Na začiatku bol najväčší boj práve so stravou, keďže som polovici jedálnička od Evky nerozumela, v živote som nepripravovala kuskus, ani len nepočula, čo sú to bulgur, quinoa, a bola zábava hľadať to v obchodoch s nórskymi potravinami. Napr. bataty som nikdy predtým neochutnala, nevedela som ani o červenej šošovici, a to nehovorím o iných potravinách. Nedodržiavala som jedálniček na 100 %, ale inšpirovala som sa aspoň spolovice. Hlavne aké potraviny kombinovať.

Mäso milujem, ale vo výzve mi takmer nechýbalo, skoro vôbec som ho nejedla. Naučila som sa veľa vecí, hlavne ako nejesť po 19. hodine večer, čo sa u mňa predtým nestalo. Nikdy som nemohla zaspať s prázdnym žalúdkom. Prvé 2 týždne boli mega ťažké, zajedala som to cviklou, šalátom, ale proste som nezaspala, kým som niečo nezjedla. No časom som na jedlo po 19. ani len nepomyslela.

Mojou výhodou vo výzve zrejme bolo, že nemám rada sladké. Asi som divná, ale nejem čokoládu, necukrím kávu ani čaje. Ja som skôr odolávala slaným veciam, ako sú čipsy, tyčinky, mäso, klobáska, tlačenka, halušky, chlieb s masťou a podobné dobroty. Vo výzve mi stačilo jesť 3-krát denne a nepociťovala som hlad, tak som zbytočne do seba nič nepchala. Každé jedlo som začala jesť so zeleninou a veľa som pila, kým predtým bol obrovský problém vypiť viac ako pol litra denne. Teraz nemám problém vypiť 2,5 litra denne − a to čistej vody alebo ochutenej citrónom (predtým pol litra sladenej vody). Vo výzve som si stiahla aplikáciu, aby mi to pripomínalo napiť sa a mala som prehľad, koľko pohárov a litrov vody som za deň zvládla vypiť.

Mojimi najobľúbenejšími surovinami boli cuketa a cícer. Neskutočne som v práci musela odolávať pizzi, s priateľom robíme v reštaurácii, ja obsluhujem a on robí pizzu. Slintám stále, niekedy aj zhreším a dám si polovičku pizze, a potom si to vyčítam a aj o 22. si idem zabehať, keďže tu v Nórsku je v lete stále svetlo, aj v noci..

ako efektívne schudnúť

 

Čo povedalo na vašu zmenu okolie 😊?

Priateľ je neskutočne šťastný, vidím to na ňom, neveril, že to dám do konca. Zatiaľ čo on so slúchadlami na ušiach pozeral nejaký parádny film v televízii a napchával sa čipsmi, ja som vedľa neho skákala jumping jack a potila sa. Aj takéto situácie ma posúvali vpred. Hovorila som si − predsa nepokazím toľkú snahu kvôli jednému gaučovému večeru.

Priateľ mi teraz každé ráno, keď ma objíme, nezabudne povedať, aká som drobná :-), a veľmi sa mi také slová páčia. No a okolie si to všimlo, ľudia ma veľmi potešili rôznymi komplimentmi. Hlavne ja som šťastná, že si môžem kadečo obliecť. Teraz najradšej nosím a stále si kupujem legíny a športové podprsenky − a čoraz menšie číslo. Predvčerom dokonca legíny vo veľkosti S 🙏💗. Z L som prešla na S…

výzva

 

Pokračujete s nami v cvičení aj naďalej? Máte nejaké fitnes ciele 😊?

Určite áno, už som začala pracovať na novoročnej výzve 2020. Teším sa, že uvidím niečo iné a inšpirujem sa niečím novým. Neviem, čo ma čaká, a to ma posúva vpred. A to, čo ma na Fitshakeri baví, je kalendár − keď neodcvičím, svieti na červeno, takže ma to núti cvičiť, až to zmením na zelenú :-). Mojím cieľom je spevňovať a vyformovať zadok. Najviac ma však trápi, že teraz mám všetky podprsenky veľké, neskutočne sa mi zmenšili prsia, ale ten pocit z prekonania sa aj tak nič nepokazí.

A nakoniec sa priznám, že pred výzvou som bola iný lenivec, teraz mi priateľ koľkokrát povie: „Nepreháňaš to náhodou s tým cvičením, veď si cvičila ráno, chce sa ti aj večer?“ Moja odpoveď − Proste ma to nabíja energiou a cítim sa menej unavená, keď si zacvičím, a hlavne pozitívne naladená. Odporúčam každému začať s Fitshakerom, prinúti vás to napredovať a hlavne cvičenie doma má milión výhod. Čo sa mňa týka, je to perfektné, pretože nerada chodím do posilňovne, kde na mňa pozerá napr. ďalších 10 ľudí…

A hlavne, mesiac po výzve sa mi podarilo dať dole ďalšie kilá. Celkovo som teda za 3 mesiace schudla 15 kíl a dostala sa na váhu 56 kg.

ako schudnut z brucha

Cvičeniu zdar, každému z vás držím palce a hlavne vydržte, prvé 3 týždne sú najdôležitejšou métou, potom to ide samo. Trpezlivosť ruže prináša a váš mozog tiež ožije a bude veselší tak ako vaše telo :-).

 

Objav čaro cvičenia doma aj ty. Nájdeš u nás vyše 600 rôznych tréningov, s mnohými poprednými inštruktormi. Je na tebe, či si vyberieš 15-minútové cvičenia, zvolíš intervalové tréningy, tréningy na formovanie postavy, alebo budeš naťahovať svoje telo pri pilatese a joge.

recept na chudnutie

 

Je jedno, kde vo svete sa nachádzaš. Stačí mať odhodlanie makať na sebe a ono to pôjde. Tak, ako to šlo aj týmto kočkám:

Silviina premena (- 19 kg): „Môjmu starému ja by som odkázala, nech sa už nikdy v živote nevracia.“

Maruškina premena (- 12 kg): „Zrazu som pochopila, aký dar mám – zdravé telo.“

Jankina premena (- 14 kg): „Zrazu sú mi všetky veci veľké a nohy, ruky mám pevnejšie.“

Veronika Kašická

Článok bol pridaný dňa 15/09/2020 a zaradený do kategórie: Premeny   |   Autor: Veronika Kašická

Komentáre