Prístup na túto stránku majú len registrovaní návštevníci

Registrácia je zadarmo, odkaz nájdeš nižšie ;-)

Tvoja e-mailová adresa

Tvoje heslo

alebo sa prihlás cez facebook/ twitter

Späť na klasické prihlásenie

Nevieš si spomenúť na svoje heslo? Získaj nové na tejto stránke!

Ešte nie si zaregistrovaná? Registruj sa zdarma TU.

Ukončenie zmeny typu členstva

Dokončenie zmeny typu členstva

VIANOČNÝ DARČEK!

Máš od nás PREMIUM členstvo zadarmo až do 26.12.2015 do polnoci. Aby si stihla aspoň trošku spáliť tie vianočné koláčiky ;-)

Prajeme príjemné cvičenie :-)

Fitshaker tím

Ukončenie testu

Naozaj chceš predčasne ukončiť test? Nezistíš tak, aké cvičenie je pre teba najlepšie.

Naozaj chceš vynulovať svoje štatistiky?

Kliknutím na Áno zmažeš štatistiky – deň cvičenia, odcvičené hodiny a spálené kalórie.

Chceš si zmeniť program?

Momentálne máš nastavený program . Chceš ho zmeniť na program Neodolateľne dobré raňajky aj desiata: Čerešňový chia puding?

Neodolateľne dobré raňajky aj desiata: Čerešňový chia puding

Vytlačiť

Od ochutených kupovaných jogurtov by sme mali dať všetci ruky preč. Obsahujú veľa umelých prísad a všelijakých konzervantov, ktoré do tela nepatria. Oveľa lepšie je namiešať si doma svoj vlastný ochutený jogurt, ktorý si môžeme dať na raňajky, prípadne ako desiatu. A super je, že ako je rok dlhý, vždy si ho môžeme pripraviť inakšie aj podľa dostupnosti sezónneho ovocia. V tomto prípade som stavila na chuť čerstvých čerešní. Dopraj si čerešňový chia puding na raňajky či desiatu aj ty. ;-)

Doba prípravy: 15 minút

Čo budeme potrebovať na 2 porcie?

  • 500 g bieleho gréckeho jogurtu
  • 1 vanilkový lusk
  • 3 lyžice medu (alebo podľa vlastnej chuti)
  • ½ šálky chia semienok
  • 180 g vykôstkovaných čerešní
  • kôru z 2 bio citrónov
  • horkú čokoláda s podielom kakaa aspoň 70% na ozdobenie

Ako budeme postupovať?

1. Večer pred podávaním pripravíme jogurtový základ tak, že do jogurtu pridáme vanilku, cca 2 lyžice medu a chia semienka, zamiešame a odložíme do chladničky.

2. Vykôstkované čerešne rozmixujeme na jemné pyré, do ktorého pridáme cca 1 lyžicu medu (v prípade, že sú čerešne sladké, môžeme med vynechať, alebo naopak, pridať o 1 lyžicu viac) a citrónovú kôru.

3. Zopár čerešní si môžeme odložiť aj bokom na ozdobenie.

4. Nasleduje rozdeľovanie do 2 pohárov.

5. Na spodok dáme jogurt a na neho navrstvíme čerešňové pyré.

6. Na pyré môžeme dať čerešne na ozdobu a posypať nastrúhanou horkou čokoládou.

 

TIP: Puding môžeme podávať ihneď, alebo ho dáme ešte na hodinu vychladiť do chladničky. Čerešňové pyré stuhne a jej chuť bude pripomínať ovocný nanuk.

 

 

Prajem ti príjemný štart do nového dňa! :-)

 

Kopec fantastických receptov na raňajky, desiate ale aj iné časti dňa nájdeš aj v našej knihe Z fitka do kuchyne špeciál:

kucharska kniha z fitka do kuchyne special

 

Vychutnaj si čerešne aj v týchto receptoch:

Zdravá bonboniéra s čerešňami – tzv. domáca Mon Cheri

Obrátený tvarohovo-čerešňový koláč – nepotrebuješ na ňho ani extrémne veľa ingrediencií

Nepečená tvarohovo-maková torta s jahodami a čerešňami – torta, ktorá ti zaberie len cca 15 minút

Antónia Puškášová

Antónia Puškášová

Redaktorka na Fitshaker
Jedlo a fotografia je úžasný kreatívny priestor, v ktorom rada tvorím, experimentujem, skúšam nové veci a rada sa s nimi podelím. Varenie ma baví a je to moje hobby. Vyrastala som na dedine, preto dávam prednosť domácim sezónnym surovinám a poctivým výrobkom. Uprednostňujem jednoduchúprípravu a dostupné suroviny, spájam tradičné s moderným a milujem voňavé korenie. Pestrosť a farebnosť pokrmov ma zaviedlo na cestu fotografie jedla a všetkého čo je s ním spojené. Môj blog: pekneajedlo.blogspot.cz
Antónia Puškášová

Článok bol pridaný dňa 11/06/2018 a zaradený do kategórie: DesiataFitness dezertyRaňajkyRecepty   |   Autor: Antónia Puškášová

Komentáre

Vyhľadávanie

Cvičebné videá na doma!

Cvičebné videá na doma!
×

Sleduj priame prenosy zdarma!

Cvič podľa videí, alebo sa inšpiruj našimi video diskusiami o zdraví a chudnutí. Registrácia je zdarma.