Všetky
Recepty
Zdravie
Cvičenie
Stravovanie
Všeobecné
Premeny
Fitshaker podcasty
Chudnutie
Pre fitmaminky
Sebarozvoj a motivácia
Tehotenstvo
Myslíme ekologicky!
Fit pobyty a dovolenky

Marina (- 1 kg): „Každá zmena je dobrá a verím, že aj tie „číselkové“ sa o chvíľku pridajú“

cvičenie doma

Marine síce neubudli čísla na váhe, ale i tak pocítila pozitívny vplyv cvičenia. Zisti, čo sa u nej zmenilo.

Marina, hneď na začiatku rozhovoru musíme prejsť k vašej premene. U vás totiž nešlo o váhový úbytok, ale zmena je aj tak na prvý pohľad viditeľná, čo je skvelé. Preto stále opakujeme, že dôležité je merať sa a fotiť, a až na poslednom mieste sa vážiť 😊.

Aké to bolo pre vás, keď váha neklesala a až na fotke ste uvideli ten krásny rozdiel 😊?

Bolo to určite demotivujúce, hlavne keď väčšina dievčat v skupine zdieľala krásne výsledky, úbytok či už váhy, alebo centimetrov. Ale výzva je výzva, a tak som ju „musela“ dokončiť, aj keď sa mi zdalo, že žiadny výsledok nemám. Postupne, hlavne ten druhý mesiac, som si všímala viac zmien na sebe – aj keď nie na váhe, ale mala som viac energie, zvládala som viac cvičení (pritom mám celkom aktívny životný štýl), mala som lepšiu náladu a fakt som sa tešila na každé ďalšie cvičenie. Toto bola pre mňa hlavná odmena. A keďže úlohou na konci bola fotka, išla som sa odfotiť a neverila som vlastným očiam. Urobila som viaceré fotky, lebo stále sa mi zdalo, že je to len náhoda. Nebola! Naozaj je tá zmena viditeľná!

cvicenie doma na chudnutie
cvicenie doma

Ako sa vám páčila výzva, ako bola podľa vás vyskladaná? Bavili vás tréningy 😊?

Išlo o moju prvú Fitshaker výzvu a bola som veľmi príjemne prekvapená – tréningy boli perfektne zladené, aby sa precvičili všetky svalové partie počas týždňa, a dali sa zvládnuť (skoro všetky) pri bežnej kondičke.

Ktorí tréneri patria medzi vašich najobľúbenejších? Hoci asi bude ťažké vybrať jedného alebo dvoch 🙂.

Aj keď nemám obľúbených – každý sa mi páčil, najviac som si užívala ťažšie tréningy s Olinkou a Di, Matejom Olejárom a Honzom.

Ako často ste cvičili? Odcvičili ste každé video výzvy alebo ste niektoré aj vynechali 🙂?

Odcvičila som všetky, a keď som občas vynechala (pravidelne 2-3 dni v mesiaci), pridala som si vymeškané, keď som bola fit. Aj mesačné výzvy som s radosťou zvládla, zaberali minimálny čas, ale zato som mala nádherný pocit, že mám niečo done!

kardio cvičenie doma
cvicenie doma pre zaciatocnikov

Páčili sa vám aj stravovacie a motivačné videá, ktoré sa vo výzve nachádzali 😊?

Úprimne – pozerala/počúvala som ich minimálne, motiváciu som mala veľmi silnú. Využila som však tieto dni na pokojnejšie tréningy, strečing alebo jogu.

Na záver, čo by ste odkázali ženám, ktoré tiež nepozorujú žiaden váhový úbytok a demotivuje ich to? Ako sa udržať motivovaná 😊?

Podľa mňa si treba hlavne všímať zmeny na sebe počas výzvy. Aj keď to nie sú centimetre alebo kilá, zmeny určite nastanú: či už v nálade, vo vytrvalosti, alebo len ľahšie dobehnem autobus. Každá zmena je dobrá a verím, že aj tie „číselkové“ sa o chvíľku pridajú (alebo ubudnú)!

Ak tvojim cieľom nie je vyslovene chudnutie, máme pre teba stovky skvelých videí práve na vyformovanie postavy. Vyber si svoj program a vytvaruj si bruško, stehná alebo ruky podľa svojich predstáv! A nezabudni sa odfotiť (pred a po) – možno ani ty nebudeš veriť vlastným očiam pri pohľade do zrkadla 😉.

cvicenia na doma
Fotka autora
Veronika Kašická
Redaktor vo Fitshaker

Úsmev na tvári, varecha v ruke a stále nové nápady. Tak nejako by som sa charakterizovala. Baví ma vymýšľať nové, zdravé a hlavne bezlepkové recepty na ktorých si pochutí naozaj každý. To že som komunikatívna a rada sa rozprávam s ľuďmi si môžete všimnúť na rozhovoroch ktoré pravidelne pribúdajú na našom blogu. Preto ak ti chýba motivácia rýchlo si nejaký prečítaj. ????

Kategórie

Páči sa ti náš článok? Zdieľaj ho na sociálnych sieťach.