Strečing v sede

Info o videu:

Ak máš v práci koberec, vyzuj si topánky a pohodlne sa posaď do tureckého sedu. Ponaťahujeme si stuhnuté svaly krčnej chrbtice, ale aj chrbátik a nohy. Bude to taká príjemná “celotelovka” :-).

 

Pomôcky: podložka na cvičenie

Info o cvičení

Máš sedavú prácu? Stráviš za počítačom celé hodiny? Cítiš ako tvoje telo pri tom trpí, ale nevieš čo s tým? My vieme! Dopraj svojmu telu aj popri práci aspoň malú dávku pohybu. Dokáže s telom urobiť hotové zázraky! Čo sa stane? Prekrvíš končatiny, ponaťahuješ krčné valy, chrbát a dokonca, po takomto cvičení ti bude aj lepšie páliť! Vhodné aj ako ranná rozcvička, alebo strečing kedykoľvek počas dňa.

Jednou vetou: Rýchle cvičenie na ponaťahovanie stuhnutých svalov pri práci, alebo ako ranná rozcvička.

Potrebné pomôcky: žiadne, príp. podložka na cvičenie, alebo stolička.

Vhodné pre: všetkých- začiatočníkov aj pokročilých

Ciele: natiahnutie stuhnutých svalov, predchádzanie bolestiam chrbta, strečing

Inštruktorka

Lucia Švaral

Ahoj, volám sa Lucia a rada by som sa ti trošku predstavila. V prvom rade musíš vedieť, že tanec tvorí kúsok môjho ja. Niečo, bez čoho si tento svet neviem predstaviť a niečo, vďaka čomu tento svet zbožňujem. Od malička sa venujem tancu a prešla som si rôznymi štýlmi až kým som neobjavila svoju srdcovku- latinsko ...

Zobraziť viac

Komentáre