Silný stred

Info o videu:

Dnes si spolu zacvičíme náročnejšie cviky pre získanie sily a spevnenie stredu tela, teda nielen priameho brušného svalu na povrchu, ale aj hlbokých brušných svalov podporujúcich držanie tela a správne bráničné dýchanie.

Pomôcky: podložka na cvičenie alebo koberec

Info o cvičení

Trénerstvu sa venujem už 9 rokov a počas celej kariéry sa snažím veľmi dbať na biomechaniku svalov, a teda ich správne/efektívne zapájanie počas cvičenia, bez zbytočného zaťažovania kĺbov, šliach a chrbtice.

Rokmi mi “cez ruky” prešlo veľmi veľa klientov, ktorých som musela trpezlivo učiť, ako správne bruchom pracovať. Žiaľ aj takých, ktorí ku mne prešli od iných trénerov. Často prídu napríklad dievčatá, ktoré už majú zo dva – tri roky odcvičené (a aj pod dohľadom “kouča”) a sťažujú sa, že majú zlú genetiku my brucho…že vidia výsledky na nohách a rukách, ale na bruchu nič… Po dvoch až troch mesiacoch cvičenia so mnou (hovorím o dievčatách, ktoré sa snažia o získanie svalového podkladu, a teda nemajú veľa podkožného tuku) sa na ich bruchu objavujú tzv. kocky. Kde je teda problém? Je to v nedostatočnom resp. nesprávnom zapájaní brušných svalov pri tréningu.

Jednou vetou: V mojej sekcii “Six pack” sa snažím čo najpresnejšie popísať každý cvik, vysvetliť a pomôcť pochopiť cvičencom prácu jednotlivých svalov, aby boli schopní aj sami doma vyraziť z tréningu maximum a čo najskôr pocítiť a vidieť výsledky.

Potrebné pomôcky: podložka na cvičenie

Vhodné pre: začiatočník, pokročilý

Ciele: ploché a štíhlo bruško a celý stred tela

Inštruktorka

Maggie Kažimírová

Som rodená Zemplínčanka, žijúca v Košiciach.Moji priatelia a klienti ma volajú Maggie. V oblasti bodybuildingu sa pohybujem a pracujem už takmer 13 rokov. Začínala som ako rekreačná cvičenka, potom recepčná vo fitness centre, pokračovala ako trénerka, pretekárka a reprezentantka SR v bodyfitness a neskôr bikini fitness. Trénerstvu sa venujem 9 rokov, a to ...

Zobraziť viac

Komentáre