Chceš si dať poriadne do tela? FOTOTRÉNING so Zuzkou Light, fitness trénerkou svetového formátu TU

Považuješ sa za pokročilú makačku a chceš si zacvičiť poriadne intenzívny tréning? Tak si klikla na správny článok, nakoľko ti prinášame poriadnu „rozbíjačku“ s jednou z najpopulárnejších fitness tréneriek vo svete – Zuzkou Light. Priprav si poriadnu dávku energie a odhodlania, ideme na to!

Čaká ťa 5 cvikov, ktoré si postupne vysvetlíme, aby si si ich po prečítaní mohla poriadne poctivo odtrénovať. ;-)

 

1.CVIK: Horolezec

Dáme sa na štyri tak, aby sme mali ruky na šírku ramien. Zdvihneme sa do planku a spolu s výdychom vystrčíme jednu nohu kolenom k hrudníku, následne nohy spolu s výdychom striedame.

Cvik robíme po dobu 1 minúty.

cviky na ramena

 

2.CVIK: Výpady s preskokom do strán a následným priťahovaním kolena k lakťu

Daj sa do podrepu, vystrč jednu nohu do strany a prepni koleno. Chodidlo je na zemi, brucho je pevné, chrbát držíš vystretý. Spolu s výdychom vyskoč a vymeň nohy. Následne vystretú nohu vystrč k hrudníku, pritiahni ju na kríž k lakťu a vráť naspäť.

Na každú nohu urobíme 8 opakovaní, čiže dokopy to bude 16x.

cviky na zadok

 

3.CVIK: Obrátené angličáky

Ľahni si na chrbát, zatni brucho a zdvihni sa švihom tak, aby si mala päty pod zadkom. Palce na nohách smerujú dopredu, chrbát je rovný. Vyskoč s rukami hore a vráť sa naspäť do podrepu na zem a na chrbát.

Cvik vykonáme 10x.

cviky na brucho

 

4.CVIK: Žaba na doske

Začneme v pozícii bočného planku a vystretú ruku držíme pevne na úrovni pod ramenom. Pozor, rameno smeruje dozadu. Vrchnú nohu pokrčíš, spolu s výdychom ju pritiahneš k lakťu hornej ruky, vrátiš ju naspäť a prehodíš sa do pozície klasického planku s vystretými rukami. Zatni zadok, zatni brušné svalstvo a spolu s výdychom poskoč tak, aby si dopadla nohami na špičkách až k rukám (ako žaba).

Spravíme 8 opakovaní.

chudnutie z brucha

 

5.CVIK: Balerína plié + výskok z podrepu

Postavíme sa širšie tak, že špičky smerujú do strán. Z tejto pozície prejdeme na špičky a do podrepu. Päty položíme na zem a z podrepu vyskočíme spolu s výdychom do výšky.

Cvik precvičíme 10x.

cviky na stehna

Cviky už poznáš, si pripravená makať? Tak poď, dáš to!

 

POZOR!!! Páči sa ti tento tréning a chcela by si si zacvičiť celé video aj so strečingom so Zuzkou Light spoločne? Tak určite neváhaj a pridaj sa k nám na Fitshaker.sk! :-)

cvicenie

 

Máš rada náročnejšie tréningy? Vyskúšaj aj tieto:

Komplexný tréning na celé telo so Zuzkou Light

Tréning na posilnenie rúk a stehien v podaní Zory Czoborovej

Tréning na spaľovanie tukov a formovanie postavy – HIIT od Olinky Bartalskej

Simona Kollárová

Redaktorka vo Fitshaker
Mojou životnou filozofiou je žiť v harmónii mysle, tela a duše. Som absolútnym milovníkom jedla, ktoré by malo byť z môjho pohľadu vždy vyvážené, nutrične bohaté a z tých najkvalitnejších surovín. Vysoká kvalita neznamená vždy aj vysokú cenu, rovnako ako vysoká cena nezaručuje kvalitu.
Pohyb je mojím prostriedkom ako vypnúť. Fascinuje ma, čo telo všetko dokáže, koľko sily v sebe skrýva. Čo dáte, to sa vám vráti, a u vášho tela to platí dvojnásobne. Verím, že moje články vám budú pomáhať pri hľadaní svojich vlastných odpovedí a moje recepty obohatia vašu kuchyňu.
Ak máš radšej instagram, môžeš ma sledovať ako @foodistheroot
Simona Kollárová

Článok bol pridaný dňa 08/10/2018 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Simona Kollárová

Komentáre