Videotréning PortDeBras TU!

Nádherné, ladné cvičenie, ktoré posilní telo a pohladí dušu. PortDeBras. Využíva prvky baletu a Pilatesu, ktoré dohromady tvoria prekrásne tanečné choreografie. Poď si s nami zacvičiť! Máme pre Teba videotréning, pri ktorom si môžeš toto cvičenie konečne vyskúšať :-).

Prečo cvičiť PortDeBras? 

  • pri cvičení si posilníš vnútorné stabilizačný systém a brušné svaly,
  • zlepšíš si držanie tela,
  • budeš rozvíjať svoju pohybovú koordináciu,
  • pri relaxačnej hudbe a ladných pohyboch tvoja myseľ nádherne zrelaxuje,
  • spojíš tanec, posilňovanie aj strečing do jedného,
  • je vhodný aj pre tehuľky, ktoré už nemôžu cvičiť dynamické cvičenia,
  • nezaťažíš si kĺby.

Dnešným tréningom ťa bude sprevádzať vynikajúca inštruktorka PortDeBras a taktiež školiteľka nových PortDeBras inštruktorov Hellenka Ballová.

Port de bras 2

Pri PortDeBras sa cvičí naboso. Pri tomto cvičení je dôležité mať kontakt so zemou. Je to nielen z dôvodu, že sa pri cvičení veľa pracuje s chodidlom, ale takto dokážeme od chodidla až po hlavu vnímať celé svoje telo a dokážeme lepšie precítiť pohyb :-).

Port de bras 1

Pohyby sú vedené rukami. Akonáhle vedieš nejaký pohyb rukami, musíš sa spevniť a tým spevniť nielen vrchnú časť tela, ale aj chrbát a brušné svaly. Práve preto je PortDeBras taký skvelý na spevňovanie brušných svalov a zlepšovanie držania tela.

Port de bras 4

Dosť bolo slov, poďme sa pustiť do cvičenia ;-).

Toto je len skrátený úsek. Celé video nájdeš u nás na Fitshakri v sekcii pre PREMIUM členov.

Príjemné cvičenie a skvelý reset hlavy prajeme :-)

Lucia Švaral

Spoluzakladateľka, inštruktorka a redaktorka vo Fitshaker
Som inštruktorkou rôznych skupinových cvičení, trénerkou a výživovou poradkyňou. Rada trávim hodiny nielen v telocvični, ale aj na čerstvom vzduchu a v kuchyni. Prostredníctvom mojich článkov by som ťa chcela "chytiť za ruku" a ukázať ti zdravšiu a lepšiu cestičku, po ktorej môžeš ísť. Budeš sa na nej cítiť fantasticky. Sľubujem :-).
Lucia Švaral

Článok bol pridaný dňa 15/05/2015 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Lucia Švaral

Komentáre