Mery vo výzve 3.diel: Tieto veci som pochopila o chudnutí!

Mery dala aj 3. týždeň výzvy! Síce ju skolila choroba a musela si dopriať odpočinok, ale stálo ju to len jedno vynechané cvičko. A pochopila…, že bez zdravej stravy to nepôjde! Ako sa dokázala vysporiadať s chuťou na sladké? Čo sa stalo, keď si dala hamburger? Čo považuje za svoj najväčší posun vpred? Čítaj ďalší diel jej cesty za krajším telom :-).

Ahojte baby,

tretí týždeň za nami, letí to parádne. Ja som mala začiatok dosť nepríjemný – v nedeľu ma chytila akási črevná chrípka, a tak som v pondelok ani do práce nešla, len som ležala. Sexy zadok so Saškou mi teda ušiel a už som ho nedobehla. V utorok som sa už cítila lepšia a dala som si Zostavu na pevný a pružný chrbát, ktorú som si, ako vždy, užila. Nedbala by som, keby tieto videá z jogy trvali aj hodinu. V robote mi potom ešte stále bolo nejak blbo, pridali sa dokonca dobre známe bolesti brucha a domov som sa ledva dovliekla. Na nálade mi pridal iba fakt, že sa mi podarilo z LIDLa ukoristiť jogamatku a legínsy. Verte, bol to boj. Zdá sa, že ľudia vykupujú “hlava-nehlava” všetko, čo je v akcii a potom nám, serióznym športovcom, takmer nezostane :-).

14340262656_71a269965b_z

V stredu som dala doslova s vypätím všetkých síl Leino video a len tak-tak som ho dokončila. Našťastie mi už potom začalo byť lepšie a druhá polovica týždňa sa niesla v podstatne lepšej kondícii. Štvrtkový Pilates by tiež mohol byť dlhší – tých dvadsať minút je málo. Naozaj totiž cítim, že bolesti chrbta ustupujú, a to je zatiaľ najväčší prínos. V piatok som makala na vymakanom brušku s Maggie a všetko som splnila podľa inštrukcií. Asi po prvýkrát som cítila brušné svaly po cvičení – robila som to teda asi správne. V sobotu to bola už tradičná zaberačka s Jankou na zadok a stehná. Priznám sa, že tieto videá nedám na sto percent a musím si občas oddýchnuť alebo modifikovať.

Som rada, že takmer vo všetkých videách sa už objavuje jedna modifikátorka, ktorá predvádza ľahšie verzie. Viete ako, len pre istotu, aby sme vedeli, že keď už budeme na pokraji síl, netreba zostať bezvládne ležať na podložke, ale len zjemniť cvik.

fitshaker_blog_udržanie_vahy5

Čo sa týka stravovania, podarilo sa mi dodržať sľúbené predsavzatie, že si dám iba jeden sladký prvok denne. Vždy sa naň teším a plánujem, či to bude kúsok čokolády ku káve, tyčinka na desiatu alebo koláčik poobede. Vo štvrtok som sa síce utrhla z reťaze a zpahltila som obrovský hamburger, ale nevadí. Bolo mi po ňom riadne zle a aspoň som si uvedomila, že som na dobrej ceste. Na strave teda musím ešte popracovať, ale vďaka Jankiným videám tam dostávam čoraz viac zeleniny, strukovín a ovocia.

placky
Nedeľné raňajky – hráškové lievance s prosciuttom a olivami. Fantastické!

 

Inak, až 2 osoby z môjho okolia mi povedali, že sa im vidí, že som trochu schudla. Dúfam, že sa im to len nezdalo :-).

Vaša Mery

 

aca5ac7b2f25e27d7a79fb2a998d362d852f6aea

mm

Článok bol pridaný dňa 01/02/2016 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Mery

Komentáre