Fit raňajky: Voňavá torta z ovsených palaciniek

Už ťa nebaví pripravovať každý deň tie isté raňajky? Máme pre teba tip na originálny, zdravý, sladučký recept, ktorý poteší celú rodinku. Hodí sa hlavne na víkend, keď máš viac času na prípravu, ale poteší aj poobede ako chutný dezert. Na parádnu palacinkovú tortu dostaneš aj deti, a pritom im naservíruješ domácu ovsenú kašu s banánom a kakaom. Skutočné sladké potešenie pre malých aj veľkých :-).

Čo budeme potrebovať?

  • 150 g ovsených vločiek
  • mlieko (asi 300 – 400 ml – na zaliatie vločiek)
  • 2 vajíčka
  • 3 banány
  • kakao
  • kokosový olej

Ako budeme postupovať?

1. Ovsené vločky večer v miske zalejeme mliekom a necháme cez noc napučať. Ráno do vločiek pridáme 2 vajíčka a hmotu rozmixujeme ponorným mixérom na hladké cesto. V prípade potreby môžeš cesto ešte zahustiť vločkami alebo zriediť mliekom.

2. Na troche kokosového oleja postupne opekáme palacinky.

3. V druhej miske popučíme vidličkou banány a pridáme podľa chuti kakao. Kto chce, môže si pridať aj čokoládový proteín. Touto hmotou potierame jednotlivé palacinky a vrstvíme na seba.

4. Hotovú tortu nakrájame na trojuholníky a podávame.

TIP: Neváhaj ju dochutiť tým, čo máš rada – skvele sa hodí aj arašidové maslo, nasekané oriešky či domáci džem. Teraz však odporúčame servírovať s čerstvým sezónnym ovocím, ktorého máme plné záhradky :-).

Ovsene_fitness_palacinky_fitness_dezerty_07

Ovsene_fitness_palacinky_fitness_dezerty_05

Ovsene_fitness_palacinky_fitness_dezerty_03

Ovsene_fitness_palacinky_fitness_dezerty_04

Ovsene_fitness_palacinky_fitness_dezerty_01

A fantastické raňajky pre hladošov každého veku sú na stole. Dobrú chuť :-).

 

 

banner-fitness-zapisnik2-1

Ďalšie tipy na sladké raňajky:

Zdravé a sýte raňajky so zázrakom menom quinoa

Fit tiramisu raňajky

Zdravé raňajky z lesa

Lívia Šuľová

Pohyb a zdravá strava boli vždy súčasťou môjho životného štýlu. Vďaka tejto záľube som začala písať sladký fitness blog –www.fitnessdezerty.sk. Baví ma pripravovať zdravšie verzie obľúbených sladkostí a vymýšľať nové kreácie. V receptoch sa snažím zvýšiť obsah bielkovín, znížiť obsah sacharidov a použiť zdravé tuky. Na mojom blogu nájdete širokú škálu receptov, ktoré vznikajú v priebehu roka, podľa toho, čo si môžem práve dovoliť. Takže niektoré sú výživnejšie, iné diétnejšie. Ale všetky sú super chutné ;-)
Lívia Šuľová

Článok bol pridaný dňa 18/07/2015 a zaradený do kategórie: Palacinky, lievance a vafleRaňajkyReceptyRecepty s proteínom   |   Autor: Lívia Šuľová

Komentáre