Čo ak za rohom na teba čaká vytúžený úspech?

Teraz je tá chvíľa, v ktorej najčastejšie ľudia seknú so svojím predsavzatím. Ubehol už nejaký čas od osláv nového roka a od stanovenia si nových cieľov pre nový rok. Viem, že aj ty si bola celá nadšená tým, že teraz je tá správna chvíľa. Mala si pocit, že toto je tvoj čas, že teraz sa ti to už konečne podarí. Nadšenie a očakávania boli obrovské. Prešiel určitý čas, ale nie je to celkom tak ako by si chcela, alebo možno vôbec. Nevadí!!!

Nezahadzuj túto príležitosť tak, ako všetky predošlé kroky

Nezaraď tvoje snaženie medzi tie neplatné. Čo ak za rohom na teba čaká vytúžený úspech?

Teraz sa nenechaj odradiť. Čo tak vydržať dlhšie ako kedykoľvek predtým? Čo ak bol v predošlých pokusoch problém len v tom, že si nevytrvala dostatočne dlho? Môže to byť jedna z príčin. Niekedy to chce skutočne dávku odvahy a hlavne vytrvalosť prekonať sám seba. A aj napriek pocitu, že to nemá zmysel, pokračovať ďalej.

Novoročné predsavzatia

 

Nevidíš pokroky, ktoré si si ešte nedávno predstavovala a myslela si, že ich určite dáš?

Ale, aj keď to nejde úplne podľa tvojich predstáv, dôležité je, že to ide.

Tempo je u každého odlišné a ak vidíš na sebe čo i len maličký pokrok, tak si uvedom, že ho dokážeš zopakovať. K tomuto pokroku dokážeš pridať ďalší a potom neskôr ďalší. Čiže, ak by sme sa stretli o pol roka, ver, že pri rovnako nasadenom tempe budeš vyzerať a cítiť sa úplne inak ako teraz. A ak by sme sa stretli zas o rok, tak by som ťa možno ani nespoznal.

motivacia

 

Nepodceňuj maličkosti a teš sa z nich

Na základe toho mála, čo sa ti podarilo, pestuj v sebe nádej a nestrácaj cieľ z očí hlavne v období, keď máš pocit, že sa ti vôbec nedarí. Je to len súčasť procesu, ktorý ťa chce vyskúšať a zlepšiť tvoju mentálnu odolnosť.

chudnutie

Verím v teba a viem, že ak teraz nepoľavíš, ale naopak pridáš, za nejaký čas je z teba víťazka. Prajem ti to a budem sa veľmi tešiť z tvojich úspechov.

 

Nepoľavuj, pridaj. K už zabehnutému režimu môžeš pridať nejaké cvičenie naviac. Napríklad aj z našej bohatej ponuky cvičení na doma (pilates, joga, HIIT, Toning interval, SexyBody a pod.):

cvicenie doma

 

Mohlo by ťa zaujímať aj:

Chceš zažiť zmenu? Vyjdi zo zóny komfortu a prekonaj sa!

Ako si udržať motiváciu na chudnutie a nevzdať to po 2 týždňoch?

4 tipy od trénera ako nájsť motiváciu na cvičenie aj v upršanom počasí

Matúš Špirko

Článok bol pridaný dňa 15/02/2020 a zaradený do kategórie: ChudnutieSebarozvoj a motivácia   |   Autor: Matúš Špirko

Komentáre