4x MEGA účinné cviky na spevnenie rúk a brucha

Ak si si našla pre seba pár minútok svojho vzácneho času, môžeš ho využiť aj tak, že popracuješ na svojom vršku, ktorý často my žienky zanedbávame. Pred cvičením si dopraj krátku dynamickú rozcvičku a následne stačí 10 minút, počas ktorých si poriadne zamakáš. Vyskúšaš :-)?

# 1: Dámské kľuky

Položíme si celé telo na podložku, otvoríme dlane a palce zostanú vedľa hrudníka. Hlava je v predĺžení s chrbticou a špičky sú aktívne. Následne sa odtlačíme hore a pripravíme na 20 dámskych kľukov. Treba myslieť aj na správne dýchanie, nádych dole a výdych hore, pričom bruško a zadok sú spevnené.

kľuky

 

# 2: Vyťahovanie lakťa v pozícii plank

Dáme si nohy na šírku podložky, dlane položíme vedľa seba, pričom palce dlaní sa dotýkajú. Spevníme celé telo a s výdychom vyťahujeme lakeť hore.

Opakujeme 20x.

cviky na spevnenie brucha

 

# 3: Pretáčanie panvy do strán z pozície plank na predlaktiach

Základná pozícia je na predlaktí, pričom prsty sú zatvorené a váhu posunieme čo najviac dopredu. Zadok je jemne hore a cez veľký oblúčik pretáčame panvu zo strany na stranu, pričom nádych je v strede a výdych pri pretočení na stranu.

Opakujeme 20x.

cviky na chudnutie brucha

 

# 4: Priťahovanie kolena k lakťu v pozícii plank

Z predchádzajúcej pozície na predlaktí sa vytiahneme hore na zápästia, dlane sú pod ramenami a celé telo je spevnené. Následne s výdychom priťahujeme koleno k lakťu.

Opakujeme 20x.

najlepsie cviky na brucho

Uf, to je makačka, však :-)? Zvládneš 3 kolá týchto cvikov?

Nezabudni si na záver cvičenia dopriať aj statický strečing, aby si uvoľnila stuhnuté svaly a cítila sa flexibilnejšie a pružnejšie ;-).

 

Tieto cviky, ako aj veľa ďalších nájdeš v našom online fitku Fitshaker.sk v našom cvičebnom programe Fit in 15 min.:

cvičenie na doma

 

Vyber si strečing po cvičení:

9x joga cviky na TOP strečing celého tela + VIDEOTRÉNING

Nevynechaj strečing po cvičení! Tento ti nezaberie ani 4 minúty

Ako si zlepšiť flexibilitu? Toto sú cviky na statický strečing od trénera Matúša

Baja Amarante

Článok bol pridaný dňa 08/10/2020 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Baja Amarante

Komentáre