Originálna a chutná príloha: Lahodná karfiolová kaša s kokosovým mliekom

Okrem toho, že tento recept je veľmi rýchly a zdravý, je aj trochu netradičný. Práve preto si s ním môžeš spestriť svoj “konzervatívny” jedálniček. Karfiol sa síce nezdá, ale je naozaj sýty, takže je to ideálna príloha, ak potrebuješ skutočne zasýtiť, no zároveň sa cítiť fit. Karfiolova kaša sa odporúča pripraviť aj počas diéty, keďže hlavná ingrediencia obsahuje nízke množstvo sacharidov. Poďme sa teda pustiť do prípravy! :-)

Čo budeme potrebovať na 4 porcie?

  • 1 väčší karfiol
  • 180 ml kokosového mlieka
  • 50 g kešu orieškov
  • kari korenie
  • soľ
  • bylinky na ozdobu

Ako budeme postupovať? 

1. Karfiol nakrájame na ružičky a varíme v osolenej vode cca 20 minút, kým nezmäkne.

2. Medzi tým si podrvíme kešu oriešky.

3. Uvarený karfiol dáme do nádoby, vidličkou ho popučíme, aby mal kašovitú konzistenciu a pridáme kokosové mlieko spolu s orieškami.

4. Dochutíme štipkou kari korenia a soľou a obed máme hotový.

karfiolova kasa

karfiolova kasa

karfiolova kasa s orieskami

Tip: Môžeš pridať štipku mletej škorice, potom bude mať karfiolova kaša orientálnejší nádych. Prajem ti dobrú chuť! :-) 

 

Ďalšie skvelé recepty, ktoré sú vhodné aj po tréningu, nájdeš v knihe Z fitka do kuchyne 1

Tipy na rýchle a zdravé jedlá zo zeleniny: 

Chrumkavé zdravé hranolky z tekvice a zeleru

Ako vyzerá večera top fitness tréneriek? Tieto fit recepty si určite zamiluješ!

Expresne rýchla mrkvová polievka s červenou šošovicou a koriandrom

Viktória Janov

Článok bol pridaný dňa 01/03/2017 a zaradený do kategórie: PotréningovéRecepty   |   Autor: Viktória Janov

Komentáre