HIIT VIDEOTRÉNING: Cviky na nohy, zadok a stehná s profi trénerkou Olinkou

Chceš pevný zadok, štíhle stehná a krásne nohy? Ak hovoríš “ÁNO!”, musíš pre to niečo urobiť. Poctivým pravidelným tréningom sa krok po krôčiku dá dostať k svojmu vytúženému cieľu. Dnes sme si pre teba pripravili videotréning na štíhle nohy, pri ktorom si poriadne zamakáme. S profesionálnou trénerkou Olinkou Bartalskou si dáme 3 cviky zamerané práve na spodnú časť tela. Odporúčame ti cvičiť pred zrkadlom, aby si sa v ňom mohla skontrolovať a samozrejme, s úsmevom na tvári. Vtedy sa cvičí najlepšie :-).

Pred samotným cvičením ti odporúčame zahriať sa dynamickým strečingom. Môžeš si dať napr. aj beh na mieste, 50 jumping jackov (panákov), drepy, zdvíhanie kolien a pod. A teraz poďme na 3 super cviky s Olinkou, ktoré ti odporúčame zopakovať si v 3-5-tich sériách.

# 1. CVIK: 2x jumping jack + drep + doska

Kombinovaný cvik, v ktorom precvičíš komplet celé telo. Ucíti to aj tvoje srdiečko, ktoré príjemne rozpumpujeme, a tým aj posilníme. Taktiež sedacie svaly a core tela dostanú zabrať. Nezabudni pri tomto cviku pravidelne dýchať. Maj spevnené telo a snaž sa o čo najlepšie technické prevedenie.

Cvik zopakuj 10x.

hiit

 

# 2.CVIK: Drep + drep so skokom

Pri tomto cviku budú stehná príjemne páliť a sedacie svaly sa pekne tvarovať. Nezabúdaj na správne prevedenie drepu (zadok ťahaj nadol, chrbát vystretý, hlava v predĺžení chrbtice, bruško po celý čas stiahnuté). S nádychom ideš nadol, s výdychom hore.

Cvik zopakuj 20x.

cviky na zadok

 

# 3.CVIK: Drep + unoženie

Do aktivity zapojíme aj vnútorné stehná, a to tým, že pridáme k drepu i unoženie nohy. Je to však vynikajúci cvik aj na sedacie svaly. Snaž sa držať čo najlepší balans, k nemu ti dopomôže pekne spevnené celé telo a stred tela. S nádychom ideš dole, s výdychom hore.

Cvik zopakuj 20x.

cviky na stehna

Cviky sme si ukázali, teraz si pusti video a hor sa do cvičenia.

 

Toto video sme nakrúcali do Výzvy o plaviek 2019, kde ich bude na teba čakať ešte oveľa viac a môžete si spolu s Olinkou dať poriadne do tela. Ak je pre teba HIIT náročné, nemaj obavy, vždy dostaneš aj ľahší variant na výber. Okrem HIIT budú pripravené cvičenia aj na formovanie bruška a ostatných svalových partií, strečing v podobe Pilatesu a jogy a iné a každú nedeľu video o strave s doktorkou a špecialistkou na zdravotnú prevenciu a výživu PharmDr. Margit Slimákovou. Začíname už v pondelok 6.mája 2019!

chudnutie

 

Aj tieto tréningy dajú tvojej dolnej polovici tela poriadne zabrať:

5 mega dobrých cvikov na zadok od trénera Janyho Landla

VIDEOTRÉNING len so 4 cvikmi na zadok a stehná

Cviky od Janky Jánošíkovej na tricepsy, sedacie svaly a stehná

Lucia Švaral

Spoluzakladateľka, inštruktorka a redaktorka vo Fitshaker
Som inštruktorkou rôznych skupinových cvičení, trénerkou a výživovou poradkyňou. Rada trávim hodiny nielen v telocvični, ale aj na čerstvom vzduchu a v kuchyni. Prostredníctvom mojich článkov by som ťa chcela "chytiť za ruku" a ukázať ti zdravšiu a lepšiu cestičku, po ktorej môžeš ísť. Budeš sa na nej cítiť fantasticky. Sľubujem :-).
Lucia Švaral

Článok bol pridaný dňa 30/04/2019 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Lucia Švaral

Komentáre