Aj palacinky môžu byť zdravé

Ak máte radi palacinky, zabudnite na váš starý recept s bielou múkou. Veď prečo by ste si mali robiť mega kalorickú bombu, keď môžete veeeľmi jednoducho vykúzliť zdravšiu variantu? Dajte si ich s tvarohom a ovocím na raňajky, alebo pripravte pre vaše detičky ako náhradu za sladké. Budú zaručene chutiť všetkým vekovým kategóriám ;-).

Poďme sa pustiť do pečenia…

Čo budeme potrebovať na prípravu?

  • 200 g celozrnnej špaldovej múky,
  • 2 vajíčka,
  • 500 ml kokosového nápoja (napr. Alpro)
  •  med,
  • 2 lyžice strúhaného kokosu,
  • 1 lyžička škorice,
  • kokosový olej,
  • ovocie.

Ako budeme postupovať?

1. Múku, vajíčka, kokosový nápoj, strúhaný kokos, škoricu zmixujeme dokopy. Vznikne nám riedke cesto, ktoré dosladíme medom – odporúčam dať jednu malú lyžičku medu. Tí, čo majú radi sladšie, tak odporúčam dať jednu veľkú lyžicu.

2. Smažíme na malom množstve kokosového oleja z oboch strán.

3. Nakoniec si palacinky naplníme alebo vyzdobíme ľubovoľným ovocím, či tvarohom.

fitshaker_blog_palacinky2

fitshaker_blog_palacinky3

fitshaker_blog_palacinky1

Dobrú chuť! :-)

P.S. Viac našich receptov nájdete tu.

Michaela Chalupková

Som študentka vysokej školy, ktorá má veľa záľub a jednou z nich je práve varenie. Varenie milujem, baví ma a napĺňa. Rada s jedlom experimentujem, skúšam nové recepty a následne ho fotím. V poslednej dobe sa obzvlášť venujem zdravým jedlám a zdravému životnému štýlu.
Michaela Chalupková

Článok bol pridaný dňa 17/03/2015 a zaradený do kategórie: BezlaktózovéFitness dezertyPalacinky, lievance a vafleRaňajkyRecepty   |   Autor: Michaela Chalupková

Komentáre