Zdravé „čokobanán“ raňajky. Stačia Ti 3 ingrediencie!

Na prípravu týchto raňajok Ti stačia nielen 3 ingrediencie, ale aj iba 3 minútky času! Veď kto z nás má na prípravu raňajok viac času, však? :-) Hlavnú ingredienciu tvorí pohánka. Vďaka jej minerálom a vitamínom, ktoré obsahuje, je považovaná za jednu z najzdravších potravín na svete! Okrem iného obsahuje vzácny vitamín P (rutín), ktorý má priaznivé účinky na srdce, cievy a tráviaci systém. Takže šup, večer namočiť pohánku a ráno sa už len oblizovať ;-).

Čo potrebujeme na prípravu:

– 2 porcie –

  • pol šálky pohánky (zelenkavej, nie hnedej)
  • 2 banány
  • 3 lyžice kvalitného kakaa

Ako na to:

  1. Pohánku si večer zalejeme vodou. Približne polovicou šálky. Tak aby voda jemne prevyšovala pohánku.
  2. Ráno dáme do mixéra pohánku (nezlievame z nej vodu, ani nepremývame) a banány, rozmixujeme na kašu.
  3. Polovičku zmesi vylejeme do pohárov a do druhej polovičky pridáme kakao. Rozmixujeme a vznikne nám čokoládová kaša.
  4. Nalejeme čoko kašu do pohárov a vychutnávame :-) . Môžeme posypať konopným semienkom, slnečnicovým semienkom, alebo vlašskými orechami.

fitshaker-ranaky

My sme si kašu posypali rozmixovanými dvomi ďatlami s orechami.

fitshaker-zdrave-ranajky-co

Dobrú chuť prajeme! :-)

 

Lucia Švaral

Spoluzakladateľka, inštruktorka a redaktorka vo Fitshaker
Som inštruktorkou rôznych skupinových cvičení, trénerkou a výživovou poradkyňou. Rada trávim hodiny nielen v telocvični, ale aj na čerstvom vzduchu a v kuchyni. Prostredníctvom mojich článkov by som ťa chcela "chytiť za ruku" a ukázať ti zdravšiu a lepšiu cestičku, po ktorej môžeš ísť. Budeš sa na nej cítiť fantasticky. Sľubujem :-).
Lucia Švaral

Článok bol pridaný dňa 09/12/2014 a zaradený do kategórie: BezlaktózovéBezlepkovéRaňajkyRecepty   |   Autor: Lucia Švaral

Komentáre