Zabudni na čipsy a tyčinky! 8 x zdravé pohostenie za pár minút!

Vytlačiť článok

Príde ti návšteva a ty ihneď otváraš balenia čipsov, slaných pražených orieškov alebo iných polotovarov? A čítala si si niekedy etikety týchto “pochutín”? Ak to raz urobíš, už po nich nesiahneš. Čo tak vyskúšať upiecť vlastné krekry, pagáčiky či praclíky, ale na zdravý spôsob? Bez bielej múky, pridaného cukru, či éčok. Obohatené o poriadnu dávku lásky. Priprav netradičné pohostenie, ktoré tvojich hostí prekvapí lahodnou chuťou. Všetky recepty sú overené a fungujú aj na odporcov zdravej stravy. Takže obliekaj zásteru a šup do pečenia :-).

1. Zdravé pagáčiky ako od babičky

Zabudni na oškvarkové pagáče a ponúkni návštevu touto zdravou variantou z cícerovej múky! Cícer krásne zvýrazní chuť, doplní ich o minerálne látky a obsahuje len minimum tuku. Vyzerajú lákavo, však?

pagace

2. Cviklové trojuholníčky so semienkami

Možno si už videla v bio obchodoch sušienky z cvikle. Ale domáce sú predsa len domáce. Vyčaruj si túto pochúťku a prekvap hostí netradičnými krekrami, ktoré nebudú môcť pustiť z ruky :-).

fitshaker_blog_cviklove_krekry2

3. Mrkvové krekry zo špaldovej múky

Mrkvička, kurkuma a špaldová múka. Tieto 3 hodnotné potraviny tvoria základ neodolateľných keksíkov, ktoré budú skvelým oživením prestretého stola. A ak k nim pridáš aj domácu salsu, máš vyhraté na plnej čiare.

fitshaker_blog_slané_špaldové_krekry3

4. Bezlepkové tyčinky z pohánky

Pohánka je fantastickou obilninou, ktorou by si mala obohatiť svoj jedálniček. Prehrieva organizmus, bojuje proti kŕčovým žilám a zlepšuje imunitu. Nahraď klasické prepražené tyčinky z bielej múky touto pochúťkou, ktorá poteší nielen tvoj jazyk, ale i telo.

DSC_0139-470x264

5. Syrovo-mrkvové praclíky

Praclíky, ktoré sa rozplývajú v ústach, mňaaam. Vedela si, že si ich vieš vyčarovať aj zo samých zdravých surovín a chutia rovnako neodolateľne? Teda nie rovnako, ale ešte lepšie! Upgradnuté kopou syra a zdravej mrkvičky. Odporúčame.

fitshaker-blog-recept-pracliky1

6. Skvelá náhrada namiesto čipsov – chrumkavý cícer

Lepšie ako pražené oriešky či mastné čipsy, ktoré sú tak návykové? Neuveríš, ale omnoho chutnejší je tento chrumkavý cícer. Upečieš si ho v rúre za pár minút a bude fantastickým oživením každej tvojej párty. Stačí vyskúšať.

4333089795_331b535caa_z

7. Bezlepkové trojuholníčky z 3 ingrediencií

Skutočne bleskový recept, ktorý pripravíš za 5 minút a upečieš za ďalších 20. Ak sa ti aj návšteva ohlási na poslednú chvíľu, za pol hodinku máš napečené. Navyše, zdravo, chutne a bez výčitiek :-).

fitshaker_blog_cicerove_trojuholnicky3

8. Hrachové bochníčky plné zdravia

Netradičné chrumkanie bez múky, lepku a laktózy! Bochníčky, ktoré sú skvelé nielen pre hostí, ale aj na raňajky, či pred tréningom. Obsahujú kopec živín a chutia fantasticky.

Hrachové-jednohubky-fitsha

Verím, že ti naše tipy pomohli a už viac nesiahneš po balíku čipsov, slaných pražených orieškov a iných polotovaroch. Do chrumkania, priatelia.

 

FIT TIP: Zopár ďalších receptov pre návštevy, ale i kopec inšpirácie, motivačných citátov, príbehov, zaujímavých článkov, cviky na každý mesiac a veľa veľa ďalších prekvapení a super užitočných infošiek nájdeš v novom Fitness diári na rok 2016. Odporúčame všetkými desiatimi :-).

Romana Cibulková

Romana Cibulková

Milujem poctivé veci, nechávam sa inšpirovať šikovnými ľuďmi a bavím sa knižkami, varením a ďalšími maličkosťami, ktoré prináša každý deň. Robím veci, ktoré mi prinášajú radosť a tie zvyšné obmedzujem na minimum. :-) Som veľký fanúšik dobrého jedla, kvalitných potravín, pozitívneho myslenia a všetkého zdravého. A myšlienky z týchto oblastí budem s vami rada zdieľať.
Romana Cibulková

Článok bol pridaný dňa 31/10/2015 a zaradený do kategórie: DesiataReceptyZdravé chrumkanie   |   Autor: Romana Cibulková

Komentáre