Rýchla a zdravá desiata so sebou do práce. 5 minút a hotovo!

Máš pred sebou niekoľkohodinové cestovanie v aute či v inom dopravnom prostriedku? Alebo ťa čaká dlhé čakanie u lekára, prípadne náročný pracovný deň? Máme tu tip na desiatu so sebou. Či už pre teba alebo pre tvoje ratolesti do školy. Samozrejme, aj domáce tyčinky sú skvelá voľba, ale prečo ich nevystriedať s niečím novým a bleskovo pripraveným? Skús desiatu poňať moderným štýlom „take away“ :-).

Výhody tejto desiaty, ktoré určite oceníš, ak máš rušný deň:

1. dá sa pripraviť aj pár hodín vopred a počká bez výčitiek v chladničke – ráno už len rýchlo šup „zobrať so sebou“,

2. vieš si mixovať kombinácie ovocia, semiačok a orieškov podľa svojej chuti,

3. vždy chutí PARÁDNE :-).

 

Čo budeme potrebovať?

  • 1 kvalitný biely jogurt
  • ovsené vločky alebo chrumkavé domáce müsli (recept na výbornú chrumkavú granolu nájdeš tu)
  • ľubovoľné ovocie, ktoré máš rada (ja môžem kombináciu čučoriedky, maliny a granátové jablko)
  • strúhané oriešky
  • sklenený pohár na zaváranie v objeme 250 ml

Ako postupujeme? 

1. Na dno pohára poukladáme mix ovocia, ktoré sme si pripravili a na ovocie nasypeme granolu so strúhanými orieškami.

2. Polejeme 2 alebo viac lyžičkami bieleho jogurtu alebo tvarohom.

3. A nakoniec všetko dobre zmiešame.

fitshaker_blog_musli_jogurt2

fitshaker_blog_musli_jogurt4

fitshaker_blog_musli_jogurt4

Dobrú chuť a fantastický deň želáme :-).

 

Ďalšie tipy na raňajky so sebou:

Raňajkový ovseno-kokosový koláčik

Rýchly proteínový muffin

Fit tiramisu raňajky

 

Petra Ryšková

Článok bol pridaný dňa 21/04/2016 a zaradený do kategórie: RaňajkyRecepty   |   Autor: Petra Ryšková

Komentáre