Rýchla a skvelá večera po cvičení.

Myslím, že každému z nás sa občas stane, že nevie čo na večeru. Preto som si dnes pripravila jednoduchý a rýchly recept. Do tohto jeda si môžme pridať akékoľvek suroviny, na ktoré máme chuť alebo ich máme práve po ruke. Tak poďme nato! :-)

Čo budeme potrebovať?

  • 200- 300 g kuracích pŕs,
  • kokosový olej,
  • korenie,
  • 1 pohár zaváraných paradajok alebo kvalitného pretlaku,
  • zeleninu (hrášok, brokolicu, mrkvu, fazuľu…),
  • 1-2 lyžičky chilli korenia.

Postup je nasledovný:

1. Mäso si nakrájame na kocky a okoreníme, napríklad grilovacím korením.

2. Takto okorenené a nakrájané mäso dáme na panvicu a sprudka “osmahneme”, či už na masle alebo kokosovomoleji.

3. Potom čo mäso dostane tú správnu farbu, prilejeme pretlak, či paradajky a prisypeme zeleninku. Ja som prisypala hrášok, brokolicu, trošku kukurice a fazuľu.

4. Pridáme chilli korenie a za občasného miešania varíme.

5. Podávame so zeleninovým šalátom a úsmevom :-).

fitshaker_blog_rychla_vecera2

fitshaker_blog_rychla_vecera1

fitshaker_blog_rychla_vecera3 fitshaker_blog_rychla_vecera4

Dobrú chuť :)

Patrícia Čeľovská

Článok bol pridaný dňa 31/03/2015 a zaradený do kategórie: Jedlá z mäsaPotréningovéRecepty   |   Autor: Patrícia Čeľovská

Komentáre