Rýchla a skvelá večera po cvičení.

Myslím, že každému z nás sa občas stane, že nevie čo na večeru. Preto som si dnes pripravila jednoduchý a rýchly recept. Do tohto jeda si môžme pridať akékoľvek suroviny, na ktoré máme chuť alebo ich máme práve po ruke. Tak poďme nato! :-)

Čo budeme potrebovať?

  • 200- 300 g kuracích pŕs,
  • kokosový olej,
  • korenie,
  • 1 pohár zaváraných paradajok alebo kvalitného pretlaku,
  • zeleninu (hrášok, brokolicu, mrkvu, fazuľu…),
  • 1-2 lyžičky chilli korenia.

Postup je nasledovný:

1. Mäso si nakrájame na kocky a okoreníme, napríklad grilovacím korením.

2. Takto okorenené a nakrájané mäso dáme na panvicu a sprudka “osmahneme”, či už na masle alebo kokosovomoleji.

3. Potom čo mäso dostane tú správnu farbu, prilejeme pretlak, či paradajky a prisypeme zeleninku. Ja som prisypala hrášok, brokolicu, trošku kukurice a fazuľu.

4. Pridáme chilli korenie a za občasného miešania varíme.

5. Podávame so zeleninovým šalátom a úsmevom :-).

fitshaker_blog_rychla_vecera2

fitshaker_blog_rychla_vecera1

fitshaker_blog_rychla_vecera3 fitshaker_blog_rychla_vecera4

Dobrú chuť :)

Patrícia Čeľovská

Od svojho detstva obľubujem varenie, pečenie a rôzne domáce práce. V mojich 15-tich rokoch som vážila dosť veľa. A vzhľadom na môj veka bola moja kondícia na veľmi nízkom bode, nehovoriac o tom, že moje zdravie na tom tiež nebolo najlepšie. V tom čase som si povedala dosť a zmenila som svoj život od základov. Všetko sa to začalo samotným prístupom k mnohým okolnostiam. Snažila som sa nebyť lenivá a mať viac pohybu. Postupne som si upravovala aj jedálniček, ktorý do dnes obsahuje viac ovocia, zeleniny, vlákniny, zdravých tukov a podobne. Takýto systém sa mi úspešne darí udržiavať už pár rokov, vlastne, nie je to o udržiavaní, je to už celé o zvyku. Počas tohto obdobia sa mi podarilo schudnúť cca 20 kilogramov. Teraz sa cítim zdravšie, veselšie a všeobecne lepšie. Robím to čo ma tak baví a to je fotografovanie a príprava rôznych jedál.
Patrícia Čeľovská

Článok bol pridaný dňa 31/03/2015 a zaradený do kategórie: Jedlá z mäsaPotréningovéRecepty   |   Autor: Patrícia Čeľovská

Komentáre