Ranné smoothie na podporu trávenia

Čo môže byť lepšie, ako začať ráno pohárom sladkého smoothie? Hromada ovocia, ktoré nielen skvele chutí, ale tiež parádne naštartuje správne trávenie. Mango, kaki aj kokosové mlieko sú skvelými pomocníkmi na skrotenie “neposlušného” bruška a pomáhajú pri problémoch s vyprázdňovaním. Navyše, banán obsahuje vlákninu, a tak nás zasýti na dlhší čas. Z pohára tohto elixíra krásy (áno, áno, tieto plody pôsobia priaznivo na našu pleť), budeš sýta minimálne 3 hodiny. Hip, hip, huráá pre smoothies! V čase Vianoc nám takáto podpora bodne dvojnásobne :-).

Čo budeme potrebovať na 2 porcie?

  • 1 hurmikaki
  • polovicu manga alebo 3 veľké kusy ananásu
  • 1 banán
  • hrsť strúhaného kokosu
  • 1 dcl kokosového mlieka + asi 3 dcl vody (prípadne len vodu)
  • 2 PL chia semienok
  • 2 sušené slivky

Ako budeme postupovať?

1. Ovocie ošúpeme, nakrájame a vložíme do mixéra. Osobne sa mi veľmi osvedčil Nutribullet, ktorý si hravo poradí aj s tvrdšími kúskami ovocia, či zeleniny a lahodný pokrm vyčaruje behom pár sekúnd.

2. Ovocie zasypeme kokosom a chia. Nalejeme kokosové mlieko a dolejeme vodu tak, aby sme mali tekutinu zarovno s ovocím.

3. Vymixujeme a môžeme vychutnávať :-).

smoot

sm

smoo

Štrng-štrng. Na zdravíčko :-).

 

d2 (3)

 

Ďalšie tipy na vynikajúce smoothies:

Zelené smoothie s chia semienkami

Energy smoothie s nádychom exotiky

Svieže smoothie na posilnenie imunity

Romana Cibulková

Článok bol pridaný dňa 26/12/2015 a zaradený do kategórie: ReceptySmoothies   |   Autor: Romana Cibulková

Komentáre