Fit tiramisu raňajky

Tieto raňajky si môžeš pripraviť večer a ráno už len naservírovať na stôl. Príprava zaberie ani nie 5 minút, takže v kuchyni sa dlho nezdržíš :-). Mimochodom, vôbec sa neboj toho, že mascarpone obsahuje vyšší podiel tuku. Tuky sú pre naše telo kľúčové (nie však typu margarín, hera, či lacné oleje). Vieš napríklad o tom, že aj náš mozog tvorí z prevažnej miery tuk?

Čo potrebujeme na prípravu 2 porcií?

  • 1 balenie mascarpone, príp. ricotty,
  • 1 biely jogurt,
  • 1 odmerku vanilkového proteínu sladeného stéviou (ak nemáme, použijeme 1 lyžičku medu a vanilkový struk),
  • cca 6 lyžíc ovsených vločiek,
  • 1 dcl kvalitnej kávy,
  • škoricu.

Ako na to?

1. Vločky si zalejeme kávou a necháme ich nasiaknuť a vychladnúť.

2. Mascarpone si zmiešame s jogurtom a vanilkovým proteínom.

3. Do sklenených pohárov dáme vrstvu vločiek, mascarpone a opäť vločiek a mascarpone.

4. Posypeme škoricou.

Dobrú chuť a krásny štart dňa!

recept tiramisu ranajky

Ak vieš, že ta čaká namáhavý deň, a nemáš potuchy kedy sa dostaneš na obed, pridaj si do tiramisu banán – zasýti ťa to na dlhšiu dobu.

Lucia Švaral

Článok bol pridaný dňa 04/12/2014 a zaradený do kategórie: RaňajkyReceptyRecepty s proteínom   |   Autor: Lucia Švaral

Komentáre