Ako si nastavím, aby sa mi cvičenia z programu Harmónia tela a duše pridali do kalendára v mojom konte na Fitshakeri?
Zabudla som heslo do svojho Fitshaker konta. Ako si nastavím nové?
Môžem si výzvu spustiť aj neskôr?
Neprišiel mi dôležitý úvodný e-mail a správy od Vás mi nechodia denne. Čo s tým?
Kde nájdem svoj kalendár cvičení ?
Seká mi video, alebo mi nefunguje. Čo mám robiť?
Pozrela alebo odcvičila som si video, ale neuložilo sa mi v kalendári ako odcvičené (teda zelenou farbou)?
Čo ak si chcem zacvičiť aj video z iného programu než Výzva?
Čo ak mám v daný deň chuť na iné cvičenie?
Aké možnosti úhrady Premium členstva mám?
Chcem si aktivovať členstvo prostredníctvom SMS správy, zaslala som správu na uvedené číslo, no neprišiel mi kód. Čo mám robiť?
Nevyhovujú mi automatické mesačné platby. Aké ďalšie možnosti mám?
Aktivovala som si Premium členstvo skôr než začína výzva. Čo robiť do výzvy?
Čakám bábätko, je výzva pre mňa?
Mám zdravotné problémy (s chrbticou, pooperačný stav…) je výzva pre mňa?
Môžu sa do výzvy zapojiť aj muži?
Čo ak som ochorela a niekoľko dní nemôžem cvičiť?
Čo ak popri videám z Fitshakera cvičím aj vo fitku alebo inde?
Ako sa zapojím do súťaže o ceny?
Ako sa dá cvičiť s FITSHAKER?
Kde nájdem ebooky a meditácie v MP3 ?
Môžem cvičiť vo výzve, ak mám diastázu?
Máš na nás ešte nejaké otázky, ktoré sme nezodpovedali vyššie? Neváhaj nám napísať prostredníctvom nášho kontaktného formuláru 😉