VIDEOTRÉNING s Janym Landlom: MEGA účinné cviky na zadok a stehná

Poznáš Janyho Landla? Vo Fitshakeri si sa s ním mohla prvýkrát stretnúť počas Výzvy do plaviek 2018 v cvičeniach SexyBody. Je to tréner, ktorý je známy aj z televíznych obrazoviek zo šou o chudnutí Najväčší víťaz. Dlhé roky sa venoval karate, až sa mu nakoniec podarilo vypracovať k čiernemu pásu. Ten mu bol udelený priamo od Japoncov z Okinavy. Neskôr sa začal venovať osobným tréningom, dokonca si pod jeho vedením prešli úspešnou fit zmenou aj známe osobnosti.

Poď si s nami a hlavne Janym zacvičiť intenzívny intervalový tréning ako vyšitý na spaľovanie všetkých tých medovníkov či majonézových šalátov.

Čaká ťa 5 cvikov, ktoré si odcvič v 5-tich kolečkách (sériách). Choď v intervaloch 30 sekúnd cvičenie, 10 sekúnd oddych. Priprav sa na pot stekajúci po čele, svalovku na stehnách, zadku a na parádny pocit zo seba po docvičení. Pozri si nasledujúce cviky a na záver si pusti videjko a poď na to! :-)

 

1. CVIK: Drepy

Dole, hore, dole, hore…nič zložité. Akurát nezabúdaj: neustále vystretý chrbát, hlava pozerá vpred, nohy sú trošku širšie ako na šírku panvy, špičky jemne vytočené von a kolená nepresahujú špičky.

Nádych dole, výdych hore.

 

2. CVIK: Výpad vzad s kolenom nahor

Vystri sa, hlava opäť pozerá neustále vpred (pre lepšiu stabilitu na jeden bod). Ruky môžeš dať vbok, alebo pri tele. Urob dlhý krok vzad, pričom chrbát nejde do záklonu či predklonu, je neustále v jednej priamke kolmo k zemi. Koleno nesmie pri výpade presahovať špičku.

Dole nádych, hore výdych.

 

3. CVIK: Plie drepy

Nohy od seba, k sebe ako pri cviku jumping jack, akurát, keď dávaš nohy od seba ideme do plie drepu. Cvičíme pekne v tempe, nech cítime ako pracujú stehná (aj tie vnútorné) a sedacie svaly.

Keď sme v plie drepe nádych, keď doskočíme do spojených nôh výdych.

 

4. CVIK: Výpad vzad s kolenom nahor

To isté čo pri predošlom výpade, len na druhú nohu.

 

5. CVIK: Polovičný angličák

Drep, doska, drep, hore. Takto by sa tento cvik dal stručne popísať :-).

Je zložený teda z drepu (techniku už vieš z prvého cviku), potom z dosky (pevné bruško, neprepadá nám dole, hlava nevisí, ale je v predĺžení chrbtice a bruško celé telo spevnené, vrátane bruška a sedacích svalov). Z dosky opäť do drepu a späť do stoja. Makačka, ale veeeľmi účinná…

 

Cviky sme si predstavili, teraz si pusti video a poď na to. Nezabudni, cvičíme 5 sérií týchto 5 cvikov. ;-)

 

Poď makať s Janym do Novoročnej výzvy 2019 a vypracuj si nielen dokonalý zadoček a stehná, ale aj celé telo. ;-)

výzva

 

V novoročnej výzve sa riadne zapotíš, sú pre teba pripravené aj takéto cvičenia:

MEGA intenzívne cvičenie so Zuzkou Light – bude to makačka, ktorá bude stáť za to

Silový tréningy na ruky aj stehná so Zorou Czoborovu – nech si vyrysuješ pekne všetky časti tela

Joga zostavička s Nikol – aby si si po náročných cvičeniach oddýchla pri kvalitnom strečingu

Lucia Švaral

Spoluzakladateľka, inštruktorka a redaktorka vo Fitshaker
Som inštruktorkou rôznych skupinových cvičení, trénerkou a výživovou poradkyňou. Rada trávim hodiny nielen v telocvični, ale aj na čerstvom vzduchu a v kuchyni. Prostredníctvom mojich článkov by som ťa chcela "chytiť za ruku" a ukázať ti zdravšiu a lepšiu cestičku, po ktorej môžeš ísť. Budeš sa na nej cítiť fantasticky. Sľubujem :-).
Lucia Švaral

Článok bol pridaný dňa 04/01/2019 a zaradený do kategórie: Cvičenie   |   Autor: Lucia Švaral

Komentáre