N.VÝZVA 2019 – Vršok tela

Info o videu:

Ramená, prsia, biceps, triceps, chrbát… zameriame sa na vršok tela, nech máme krásne ruky. Pri cvičení budeš potrebovať jednoručné činky (príp. fľaše s vodou). Môžeš použiť 0,5 kg- 4 kg činky…každý podľa svojej aktuálnej kondície a sily. Ak použiješ ťažšie činky 3-4 kg, môžeš ísť pomalším tempom než Lea, ktorá vo videu použila ľahšie činky. Taktiež sa ti pri cviku na prsia zíde i malá lopta tzv. over ball-ka. Ak ju doma nemáš, môžeš cvičiť i bez nej – spoj dlane (ako pri motlitbe) a tlač do dlaní. Čakajú ťa tieto cviky:

1. príťahy
2. rozpažovanie v predklone
3. kliky (o stenu- jednoduchšie, o posteľ/stôl- trošku ťažšie, klasické kliky o kolená/bez kolien- ešte ťažšie)- vyber si svoju verziu
4. stláčanie over ball-ky
5. výtlaky s činkami oblúkom nahor
6. bicepsový zdvih
7. tricepsová extenzia
Pomôcky: podložka na cvičenie, činky príp. fľaše s vodou, over ball

 

NESTAČILO TI? Sexy chrbát a spevnené prsia

 

Info o cvičení

Aj ty máš do nového roka jedno veľké predsavzatie – SCHUDNÚŤ? A chceš aby to dopadlo lepšie ako minulý rok? Máme pre Teba plán! 50-dňovú NOVOROČNÚ VÝZVU!

Jednou vetou: Cvičebný plán a stravovanie počas dvoch mesiacov

Potrebné pomôcky: Podložka na cvičenie, fľaše s vodou, stolička, atď.

Vhodné pre: začiatočník aj pokročilý

Nevhodné pre: tých, ktorým na svojej postave nezáleží.

Ciele: Schudnúť, vyformovať postavu.

Inštruktorka

Lea Vršecká

TRÉNER ROKU 2015 v Českej republike Jmenuji se Lea  a jsem ráda, že i já Ti mohu formou následujících cvičení pomoci na cestě za Tvou vysněnou postavou. Na následujících  řádcích bych se Ti ráda představila a řekla Ti něco o sobě. Fitness je můj životní styl, moje filosofie. Své profesi osobní trenérky ...

Zobraziť viac

Komentáre